Ik liep mijn hotelkamer binnen en liep mij vallen op mijn bed. Ik wilde het liefst nu wakker worden en naast me Blaze zien. Ik wil dat dit een droom was, of ja, een nachtmerrie. Ik stond op en trok mijn pak uit. Ik legde mijn schoenen aan de kant en deed mijn sportbroek aan. Ik ging in mijn bed liggen en dacht na.
Ik deed mijn ogen open en keek om me heen. Het was zeker geen droom. Ik stond op en ging naar de badkamer.
Ik klopte om Max zijn deur en hij deed gelijk open.
"Kom binnen." Zei hij. Ik stapte naar binnen en ging zitten op de bank.
"Ik ben nog steeds verward." Zei ik eerlijk.
"En dat is terecht, maak je geen zorgen, er zijn zoveel meisjes op de wereld." Zei Max en ging op zijn bed zitten.
"'Maar zij is anders." Zei ik.
"Ik snap dat je dat denkt, maar zo is het leven." Ik knikte en we gingen door praten.
"Zullen we rond Venetië lopen?" Vroeg Max na een tijdje.
"Nu?" Vroeg ik en hij knikte.
"Is goed." We stonden op en liepen naar beneden op onze sleutels daar te laten en naar buiten te gaan. Het was mooi en het rook heerlijk.
"Kom we gaan bij die café daar zitten." Zei Max en wees naar een klein leuk winkeltje tegenover het centrum.
We liepen ernaartoe en gingen zitten. Er kwam gelijk een ober naar ons toe.
We bestelde allebei een espresso en keken om ons heen.
"Zij is knap en ze leest een boek." Zei Max en keek naar een meisje die tegenover ons zat.
"Het is een Engels boek." Zei Max.
"Dus? Jij hebt Val al." Zei ik.
"Niet voor mij, voor jou." Zei Max.
"Vind je het niet een beetje snel voor mij?" Hij schudde zijn hoofd en ik rolde mijn ogen.
"Ga gewoon." Ik keek hem aan.
"Stop je dan met zeuren." Hij knikte en glimlachte. Ik liep naar haar toe.
"Hey, ik ben Luke." Zei ik.
"Nog een Amerikaan?" Vroeg ze en ik knikte.
"Ik ben Harper." Zei ze. Ze had donkerbruin haar tot net onder haar borst en haar bruine ogen schitterde net als de zon.
"Sorry dat ik je stoor maar wil je misschien een keer uit?" Vroeg ik.
"Je kent mij niet eens." Zei ze.
"Weet ik, ik doet dit nooit, jij bent het eerste meisje naar wie ik naartoe ben gelopen om uit te vragen." Glimlachte ik.
"Nu voel ik me zo speciaal, wanneer kan je?" Vroeg ze.
"Deze week sowieso." Zei ik.
"We spreken af hier, vandaag om 6 uur s'avonds." Zei ze.
"Is goed, zie je dan." Ik ging terug naar Max en ik glimlachte.
"Iemand heeft een date." Hij glimlachte en nam een slok van de espresso's die net aankwamen.
"We gaan naar het hotel en jij gaat je klaarmaken." Zei Max.
"Ik ga gewoon in mijn witte shirt, mijn jeans broek en mijn zwarte vans." Zei ik.
"Vind je dat niet te basic?" Vroeg Max.
"Wat wil je dat ik ga dragen, een pak, we gaan koffie drinken, niet iets heel speciaals." Max rolde zijn ogen.
"Wat jij wilt, man." Zei hij en we liepen terug naar het hotel.
Ik deed mijn kamerdeur open en keek op mijn telefoon.
15:45
Ik had genoeg tijd.
Ik keek in mijn kast en vond een goeie outfit:
Ik deed mijn schoenen aan en liep de badkamer in. Hoe ga ik mijn haar doen?
Ik keek op mijn horloge.
16:00
Ik heb 2 uur de tijd om te beslissen.
Ik keek naar mijn haar en wilde het niet verpesten dus deed ik er geen gel op. Ik liet het gewoon zacht en een beetje warrig. Ik deed aftershave op en liep de kamer uit.
Ik ging naar Max zijn kamer en hij deed open.
"En?" Vroeg ik.
"Het is... Oké." Zei hij.
"Bedankt voor de sarcasme."
"Nee, ik meen het, je ziet er niet zo slecht uit." Zei hij.
"Bedankt man, hoe laat is het?" Vroeg ik.
"Het is 5 uur, je hebt nog 1 uur. Zei hij.
"Ik ga Leo bellen zodat hij snel een limo kan regelen." Zei ik.
"Waar wil je haar naartoe brengen?" Vroeg Max.
"Overal en nergens." Antwoordde ik kort en belde Leo.
"Wat is er, Luke?" Vroeg hij.
"Ik heb een limo nodig voor de nacht." Zei ik.
"Is goed, hoe laat moet hij voor het hotel zijn?" Vroeg Leo.
"Om 17.45." Zei ik.
"Is goed, veel succes." Hij hing op en ik ging verder met Max praten om tijd te rekken.
Het was 17:45.
Ik ging via de lift naar beneden en nam mijn sleutels mee deze keer. Ik zag de limo al staan en de chauffeur stond erbij. Ik liep ernaartoe.
"Ben jij Luce Jones?" Vroeg hij. Ik knikte en stapte in.
"Waar gaan we naartoe?" Vroeg hij.
"Eerst het café tegenover het centrum, dan naar de fonteinen in de stad en daarna naar de boottochten en dan kijken we wel." Zei ik.
"Is goed." Hij begon te rijden naar het café. Ik keek op mijn horloge.
17:55
"Veel plezier op je date, ik wacht hier tot jullie klaar zijn." Zei de chauffeur.
"Dank u wel, meneer." Ik stapte uit en ging zitten bij een tafel voor 2 personen.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...