Nová škola

5.7K 250 12
                                    

Elena 

  Zvonil mi budík, tak jsem ho vypnula a ještě chvíli spala. 

 ,,Ségra, vstávej, musíme do školy!"

 ,,Já do školy, ty na střední. Kvůli tvé střední jsme se sem se stěhovali, i kvůli tobě!" 

 Měla jsem vztek, hrozný vztek. 

 ,,Ty toho naděláš a pohni, nebudu na tebe čekat!" 

 ,,Jo, jasně, řvi po mně hned po ránu, Justine!"

 ,,Eleno, nech toho a prosím pohni!"

 Koukla jsem se na něj, v jeho očích byl vidět smutek i strach.

 ,,Čeho se bojíš?"

 ,,Tvoje oči, máš je modrý jako oceán." 

 A do prdele, já se naštvala a vždycky když se naštvu z modrají mi oči a už se proměním na vlka.

 "Nevím o čem mluvíš, oči mám oříškovo zelené"

 Nesmí vědět že jsem bílá vlčice, kvůli mě se taky stěhovali sem ale řekli mi jiný důvod. 

 "Ne máš je modrý"

 "Nemám a už toho nech, nebo přijdu pozdě do školy"

Tak odešel, já si to zamířila do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a pak se vrátila do pokoje. Oblékla jsem si věci které jsem si včera připravila. Což bylo, bílé spodní prádlo, bílé tílko, džinové ryfle upnuté, na to koženou bundu a sátek kolem krku.

Ještě jsem si vzala batoh, šla čekat před barák na Justina, ten po patnácti minutách vylezl z bytu. Nastoupila jsem do jeho mustanga, už jsme jeli k mé škole, a jaký byl důvod stěhovaní? kvůli tomu že tu chtěl studovat něco a co? to mě upřímně bylo u prdele ale já vím pravý důvod a ten jsem já i když nevím proč se bojí bílé vlčice což mě. Ale oni neví že jsem bílá vlčice a už vůbec neví že se proměnuji na vlka a nemám v plánu jim to říkat. 

 ,,Už jsme tady!"

 ,,Hm."

 Zabručela jsem a vystoupila, nečekala jsem na nic a šla do školy, bohužel mě zastavil bratr.

 ,,Eleno, já nechci, aby to bylo mezi námi takové." 

 ,,A co já s tím? nech mě být jasný"

 ,,Elen prosím, jsi moje sestra a mám tě rád" 

"Tak se třeba s toho poser nazdar"

 ,,Kde se to v tobě bere? taková jsi nebyla"

 ,,A ty jsi nebyl takový debil!" 

 ,,No dovol!" 

 ,,Už táhni!" 

 Vstoupila jsem do budovy školy a hledala ředitelnu.  

Justin 

Nevím co to do ní vjelo, taková nebyla vždycky jsme měli dobrý vztah mezi sebou ale od toho jak jsme se přestěhovali se změnila k nepoznání až je mi to líto, ale snad se to spraví doufám. Jinak jsme s rodiči  černí vlci, teď akorát čekáme na mojí sestřičku, až se taky promění na černého vlka. 

Nevíme, kdo to za holku, ale musíme to zjistit protože jsou bílý vlci vzácný a hlavně většinou když se dívka promění na bílého vlka je to královna a my bychom jí museli poslouchat, něco jak vůdce smečky všichni vlci se bojí bílých vlků je to jeden z nejvyšší postavení v klanu. Právě mám po škole a jedu pro Elen.

 ,,Ahoj, ty jsi Justin?"

 ,,Ano, proč se ptáš?"

 ,,Tady má Elena batoh, nevím kde je, ale našla jsem ho kousek od lavičky, kde seděla, pak se vypařila." 

 ,,Dobře, děkuji." 

 Vzal jsem její batoh, nasedl do auta a jel domu. Doma jsem otevřel dveře a slyšel křik.

 ,,Vidíš to, už zase ten bílý vlk." 

 ,,To se mám posrat? Třeba to je jiný bílý vlk." 

 ,,Mami, tati, je Elena doma?." 

 ,Jo přišla dvě sekundy před tebou" 

 "Dobře díky."

Šel jsem jí odnést batoh do pokoje a uviděl jí ležet na posteli jak koukala na bílý strop. Pak jsem šel dolů za rodičema a oni zrovna něco nosili na stůl a tak. 

 ,,Co se děje? někdo má narozeniny?" 

 ,,Jo tvoje sestra že by"

 ,,Fakt?"

 ,,Ano fakt, dneska jí se čtrnáct let a už by se měla každou chvíli proměnit." 

 ,,Jdu do pokoje pro dárek"

Šel jsem do pokoje pro dárky a odnesl jsme to dolu na stůl kde byli dárky už do mamky a táty, pak jsem slyšel z venku vrčení tak jsem okamžitě rozeběhl ven a tam se táta pral s bílou vlčicí. Chtěl jsem zasáhnout ale mamka mě zarazila a zakroutila hlavou že do toho se plést nemám. Koukal jsem jak táta dostava, nikdy nevyhrával. Je dobrá ale pak jak z čistého nebe bíla vlčice kousla tátu do ruky, a dost hluboko pak se vypařila jako pára nad hrncem. My šli s tátou a mámou zpátky do domu.  



Omlouvám se, ale řekla jsem si že tenhle příběh trošku upravím že se mi nelíbí jak jsem to prvně napsala, tak snad se vám bude líbit i jak ho pomalu budu upravovat. 

Tak snad vás to neodradí ihned na začátku a budete mít semnou trpělivost protože to bude trvat než ten příběh celý opravím a do toho chodím do práce takže toho času není tolik kolik bych si přála mít na tenhle příběh. 

Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat