Zatím budu vládnout sama, princ je mrtvý

1.4K 77 11
                                    

Nastoupila jsem do auta a odjela na hotel, když jsem zaparkovala šla jsem do pokoje umyla se a šla spát a i vám dobrou noc.

Elena

Dorazila jsem domu, věci jsem dala do pokoje a šla do našeho ukrytu. Ale ne jako člověk ale jako vlk jak mi to chybělo, tak jsem běžela a potom jsem zpomalila protože jsem byla skoro u cíle když v tom mě nikdo strčil na stranu teda odhodil zaknučela jsem.

Ale ale, naší princezničce to bolí?

Camerone?!

Trefa ale tet mě vyslechni, vzdáš se trůnu a nic se ti nestane ale pokud se ho nevzdáš zabiji tě bez milosti

Ty svině nikdy se ho nevzdám já jsem si jo právem vybojovala a tím myslím že jsem zabila tvého otce.

Ten trůn patří mě děvko ne tobě! otec ho chtěl nechat mě ne tobě!

Smůla ale co se stalo dřív jsi mě neskutečně miloval a tet mě chceš zabít?! jsi směšný Camerone!

Sklapni!

Rozeběhl se ale já uhnula a skočila na něj a vší sílou jsem se zakousla do jeho krku, bylo mi jedno jestli mě někdo uvidí ale cukal se sebou pěkně tak jsem tentokrát kousla ještě víc a už bylo po něm akorát trochu krve mám na puse i na čumáku.

Najednou mě nikdo vzal hlavu a nasměroval k sobě byl to Jacob a utíral mi krev ještě štěstí že není zaschlá šla by blbě dolu.

"Měla jsi ho nechat na mě"

Byl to můj boj ne tvůj a proč nejsi tam v Praze?

"Nemohl jsem tě nechat tady samotnou Eleno"

Aha

"Tak hotovo krev je pryč a už můžeš jít"

Sedni si na můj hřbet chvíli tě ponesu

"Ne"

Zavrčela jsem

"Dobrá, dobrá vzdávám se"

Lehla jsem si aby si na mě mohl sednou, když si sedl stoupla jsem si a běžela s ním k úkrytu. Před úkrytem jsem si zase lehla aby mohl slez.

Šla jsem dovnitř a proměnila se na člověka mám jiný šaty i korunku, asi jsem vám zapomněla říct že se to mění jaký šaty budu mít na sobě a i korunku nevím proč ale to bylo kouzlu úkrytu. A když někoho zabiji mám černé šaty, když jsem zamilovaná mám červený šaty, když jsem ohromená mám modrý šaty, takže se to bere.

 A když někoho zabiji mám černé šaty, když jsem zamilovaná mám červený šaty, když jsem ohromená mám modrý šaty, takže se to bere

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat