"To snad ne ona si šla stěžovat?! Ona co že jsem změnil příjmení a ji nazval nevlastní sestrou?! Nemůžu za to že zareaguje jako malý děcko!"
"......"
Písničku až později na *****
"Tak mi řekni jak by jsi reagoval ty?!"
"Eleno, já nechtěl"
"Ne Justine poslouchej mě končím s tebou, nesnáší tě kéž by jsem se nikdy nenarodila. Bylo by to lepší než se dožít toho dle!!! prosím tati vezmi mě domu"
"Neboj zlatíčko vezmu, a ty jdi do třídy už zvonilo"
"Tati já nechtěl opravdu ne ale podívej se na ní vypadá jako ......"
"Jako děvka vypadám že ano"
"Ne to ne ale já...... to je jedno kdo je ten kluk? který nás furt sleduje?"
"Myslíš Camerona Blacka?"
"Já nevím jak to je a je mi to jedno ale mám z něho špatný pocit"
Jo tvůj špatní pocit známe Justine
Já tě takhle chráním věř mi
Takhle to bude nejbezpečnější na veřejnosti
Jo tati bude
Justine ty jsi jí ublížil věřila ti a brala tě ta vzor, a ty jí bodneš kudlu do zad. Kde je ten Justin který byl u Eleny dvacet čtyři hodin denně toho Justina milovala. Tet jsi to zničil úplně.
Zítra všem řeknu pravdu slibuji ale dneska už ne
"Nevěřím ti a už za mnou nikdy nelez nechci tě vidět ani tě znát"
"Ale proč zítra to řeknu přísahám"
"Nelži vím že to neřekneš"
"Jak to víš?!"
"Tvoje myšlenky idiote"
"Od kdy...."
Neodpověděla a šla směrem na parkoviště. Bolelo mě to ale já jsem to řekl schválně aby se mi nesmáli, ale místo toho jsem provedl něco horšího a to je že jsem zlomil její důvěru ke mě.
Tet bude snadná kořist mockrát ti děkuji Justine ulehčil jsi mi práci
Jestli se ji jen dotkneš tak si tě najdu a zabiji
Ale ale, tady záleží někomu na nevlastní sestře
Je to moje vlastní sestra Cmerone
Cameron nejsem jsem král
Jak o mé sestře víš?!
To už neřekl jenom jsem napsal tátovi že musí připravit Elenu na boj že o ní král už ví. Pak jsem se vrátil na hodinu ale nešel jsem si sednout ale šel jsem před tabuli.
"Neřekl jsem vám pravdu ta holka vedle mě byla moje vlastní sestřička to ona byla v umělém spánku a proč jsem neřekl pravdu je že jsem se za ní styděl vypadala jako děvka, ale pravdou je že nevypadala a já jí hodně ublížil brala mě za vzor a tet mě už nebere"
"Proč jsi to hned neřekl a kámo nevypadala jako děvka. A tak se podívej na Larisu takhle vypadá děvka"
"Děkuji moc já jsem ráda děvka a Justine nechceš jít na záchodky"
"Ne nechci jít a s tebou hlavně ne"
Škola uběhla rychle když jsem se se vracel domu viděl jsem tam sestru a bílýma s vlky asi plánují válku pak jsem viděla tátu jak k nim jde jako vlk neřešil jsem to a šel domu.
Elena (*******)
když jsem viděla jít bratra domu rozeběhla jsem se k němu a jeho myšlenky byli silnější a jasné. Boje je vyhneme prozatím, vběhla jsem mu do pokoje. Sedla jsem si a čekala jsem až si mě všimne po dvaceti minutách si mě všiml ale jeho reakci jsem nečekala.
"Ty jedno psisko vypadni!"
Stoupla jsem si a šla jsem ale pak jako kdyby do mě nikdo kopl otočila jsem se a Justina a on mě kopl znova a znova knučela jsem ale bylo to houby platný nikdo nepřišel na pomoct.
"Ani se bránit neumíš??!! ty hnusný, odporný psisko"
Ještě dvakrát nejsilněji kopl a šel do pokoje bouchl dveřmi. Proměnila jsem se na člověka a dopajdala jsem se do pokoje přímo do koupelny jsem si to zamířila tak jsem si sundala tričko. A zděsila jsem se pravý bok sama modřina, levý bok zase modřiny, prsa modřiny, břicho modřiny jedině kde nemám modřiny jsou ruce, nohy a záda tam mám svojí barvu ale na levým i na pravým mám modřiny jako kráva to samý prsa a břicho. Ty modřiny jsou přes sebe sundala jsem si podprsenku ale strašně to bolelo sykla jsem bolestí.
Ale nejvíc co mě bolí je že mě nepoznal vlastní sestru a on mě nepozná ve vlčí podobě. Otočila jsem se a chtěla jsem jít ale jakmile jsem udělala jeden krok spadla jsem na tvrdou zem a přímo na ty modřiny to je strašná bolest, rozbrečela jsem se ale když to nejde jít po dvou půjde to po čtyřech. Proměnila jsem se na vlka a pomalu se zvedla šla jsem do pokoje ale tam byl Justin a hned jak mě uviděl šel pro ti mě a já couvala.
"Tak ti se ještě v domě?! tobě to nestačilo psisko!!!"
Zase do mě koupala a i na záda kopal to byla bolest najednou jsem si stoupla něčím mě přetáhl po zádech znova jsem spadla ale znovu jsem vstala znovu mě přetáhl spadla jsem ale znovu jsem se postavila a šla jsem pomalu ke dveřím ale tet mě udeřil něčím ještě silněji že jsem spadla a bolest byla nesnesitelná už jsem nevstala a jenom ležela on odešel tak jsem šla do koupelny ani nevím jak se mi to povedlo a tam jsem znovu spadla už se neudržím na nohách a ležela jsem.
"Proboha sluníčko ty krvácíš"
Ani nevím že sem přišel táta a já se najednou proměnila.
"Počkej zavolám záchranku"
Vytáhl s kapsy mobil a už volal já jsem vnímala jenom tu bolest a brečela jsem protože to nešlo vydržet.
"Za patnáct minut jsou tady neboj se budeš v pořádku"
"Tati všechno mě strašně moc bolí pomoct mi prosím"
"Miláčku vydrž za chvíli jsou tady"
"Nebreč tati budu v pohodě"
"Proč sem jede záchranka"
Dostala jsem strach z něho.
"Prosím až sem nechodí prosím"
Hystericky jsem brečela.
"Dobře, jdu jim otevřít dobře"
Kývla jsem on odešel a hned u mě byli záchranáři.
"Na tři jí opatrně dáme na lehátko, ale na bok jasný"
"Jasný"
Opatrně mě tak dali brečela jsem a oni to věděli už jsem byla na lehátku. Tet mě nesli do záchranky, už jsme vyjeli dali mi něco na bolest a vyjeli jsem směr nemocnice Motol. Motol je nejlepší nemocnice.
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
Hombres LoboKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...