"To je pochopitelné"
Řekl doktor. A já usnula znova.
Probudila jsem se a bylo ještě večer tak jsem se podívala na mobil a zjistila jsem že je 4:20 no to mě poser otočila jsem se na bok.
"Vole ségra neroztahuj se"
"Ty magore jeden debilní víš jak jsem se lekla?!"
"No to nevím jak?"
"Justine?!"
"No jo neřvi"
"Hodný bráška"
"Víš čemu nemohu pořád uvěřit?"
Lehla jsem si mu na hrud.
"Čemu?"
"Že jsi vzhůru a oba půjdeme do prváku"
"Cože?!"
"No nechodil jsem do školy a byl u tebe. Jednou jsem odešel a mamka tě chtěla zabít ale pak jsem jí prokousl hrdlo"
"Cože jsi udělal?!"
"Slyšíš dobře prokousl jsem jí hrdlo"
"Justine byla to tvoje matka a já jsem mezi vás nepatřila to moc dobře víš a pořád nepatřím"
"No a co že jsi bílá a my černý, pořád jsi moje sestřička. Vím že jsi vlčí princezna"
"Ano synku to opravdu je a jsem za to nesmírně rád"
"Tati? ale jak to je možný vy jste černý?"
"Je to vzácný. Už hodně rodinám se narodilo jedno díte který byl bílý vlk a brali to v pohodě měli ho stejně rádi. U některých dívkách mysleli že jsou princezny ale pak se ukázalo že není, hodně let čekáme na tebe dcerko"
"Ale proč"
"Hrozila nám zkáza ale ty moje holčičko jednou půjdeš do boje s jedním mocným vlkem s našim králem."
"Proč?"
"Aby ji převzala vládu ty. Chceme tebe ta královnu ne jeho za krále je krutý a nemilostný, proto všichni hlasovali pro tebe ale tet tě musíme udržet v tajnosti nejsi připravená pro boj, musíme tě na něho připravit každý den po škole budeme trénovat ano?"
"Ano"
"A tet oba spát v 6:00 jdeme domu"
Jak do dořekl odešel.
Justin
Usnula mi na hrudi konečně jsem se dočkal své sestřičky, už jí můžu říct že jí mám rád a jedna z výhod je že se uzdravujeme hodně brzy takže dneska jdeme do školy bohužel pak jsem nějak asi usnul.
"Tati počkej nech ho ještě chvíli spát"
"To nejde oba musíte do školy proto jsem pro vás přijel tak brzo"
"Dobře tak jdi na chodbu a já ho vzbudím dobře"
"Dobře"
"A tati?"
"Prosím hlídej aby sem někdo nešel"
Pak cvakly dveře a odešel a já nechápal proč má hlídat. Ale pak mi to došlo nikdo vyskočil na postel a začal mě lízal po obličeji.
"No tak Elen dost, už stávám"
To jsem ráda bráško, nebo by jsem tě musela zalehnout
Ano poslala mi myšlenku i takhle si dokážeme dorozumívat. Jedna výhoda vlka ale moje sestra je princezna a je schopná všeho jenom to ještě neví.
Proměnila se zpátky na člověka a co nesmíme je mít vztah s černými vlky, teda sestra nesmí mít nic s černým vlkem a já s bílým to je naše nejhorší zákon. A co se stane když se to stane tak to se neptejte.
"Děti moje mám vás moc rád ale musíme do školy"
Tak jsme bez odpovědi sebrali a šli k autu.
Když už jsme seděli v autě Elena se zeptala na to čeho jsem se bál.
"Tati proč býlí vlk nesmí nic mít s černým vlkem?"
"Až přijde čas řeknu ti to"
"Dobře"
Pak už jsme jeli v tichosti do školy.
Šli jsme s otcem do tátovo kanceláře všichni se dívali na mojí sestru je tady nová ale nezachovám se tak že mi nemá říká bráško i když jsme ve škole budu jí chránit.
"Čs kámo"
"Ahoj Justine čekám na tebe"
Tak na mě řvali kluci i holky poznal jsem na Eleně že má strach že nezapadne tak jsem k ní přišel vzal za ruku a zastavil jsem jí.
"Co to děláš? ztratíš popularitu" Šeptala
"Mě to nevadí jsi moje nejmilejší sestřička na světě, a ty jsi pro mě důležitá a klidně jí ztratím než svojí sestřičku už si tě nechci ztratit po druhý. Mám tě rád"
"Já tebe taky bráško"
Vyskočila na mě rychle jsem omotal moje ruce kolem jeho pasu aby mi nespadl cenný náklad. Dala mi pusu na tvář a silně mě objala, takhle celou dobu jsme šli za tátou až do jeho ředitelny všichni na nás čuměli s otevřenou pusou a holky jí propalovali pohledem.
"Ještě chvíli jí propalujte pohledem a přísahám že už nebude na nikoho koukat!"
"Klid Justinku"
"Ale Elenko"
"Justine, Eleno"
"Už jdeme tati" řekli jsme jednohlasně
Koutkem oka jsem viděl jak nějaký kluk kouká na sestru zeptám se tati co je zač.
Elena
Přišli jsme do tátové ředitelny a tam nám řekl že budeme chodit do stejný třídy jelikož bratr propadl kvůli mě. A na co jsme šli hned vám to řeknu, chtěla a chci být právník a to samý i bratr takže děláme právnickou školu.
Škola utekla rychle a šli jsme domu teda šli jsme bojovat.
Po tréninku jsme šli domů já jsem utahána takže jsem si dala rychlou sprchu, po sprše jsem si oblékla bratrovo tričko neví že ho mám hledá ho už hodně dlouho a nehodlám mu říct že jeho tričko mám já haha a kalhotky. Lehla jsem do postele a usnula ale než jsem usnula uslyšela jse.
"Ty lhářko a prý že ho nemáš, sluší ti víc než mě. Nechám ti to aspon tady po mě něco zbude až tady ve staří nebudu"
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
WerewolfKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...