A uklonili se, my se vrátili domů.
Vrátili jsme domu, čuměli na nás jako na blbečky. Nevěděli jsme proč ale pak když řekli že jsme vlci, tak jsme se proměnili zpátky na lidi a Elena šla za Nelčou protože začala plakat a ještě si vzala flašku s mlékem nebo co to je.
"Tvoje dcera se hezky stára o mojí Nelu"
"Jo všiml jsem si, ani nevím po kom má ty geny"
"Že by po vás Thomasy"
"Jacobe prosím tykej mi jsem Thomas"
Natáhl ruku.
"Jacob"
Přijal jsem jí.
"Těší mě Jacobe"
"Potěšení je na mé straně"
Pak jsem šel za Elen a Nelou když jsem přišel tak se vyskytl nádherný pohled na ty dvě. Tak jsem zavolal Tomase, Elizabeth a Michala ty se začali usmívat a fotili si je, já jsem si je dal na tapetu.
Byli tak sladký tak jsme šli do kuchyně.
"Ty jsou tak sladký"
"To ano"
"Doufám že spolu budete, ty dvě si na sebe zvykly"
"Jo budeme"
"My už půjdeme spát už je pozdě"
"Jo souhlasím"
Další den ráno
Jsem se vzbudil a šle jsem do obýváku si pustit telku, zrovna když jsem si chtěl sednu na gauč všiml jsem si Elen s mojí sestrou která jí spala na bříšku. Televize hrála a na stolku byla kojenecká láhev, znovu jsem si je vyfotit.
"Jacobe co...."
"Pšššš vzbudíte je"
"Koho?"
"Tvojí dceru Thomasy a mojí malou sestřičku Nelu"
"Nela takhle u cizích lidí nespí nikdy, asi má pro ní Elen dobrý vliv"
"Ano to má Michale"
"Jdeme se nasnídat"
Šli jsme si sednou a Elizabeth udělala všem snídani potom šla pro kojeneckou láhev a dala tam sunar 4 pak to zase vrátila na své místo.
"Elizabeth nevadí ti to že se o ní nemusíš starat a pořád jí má Elena?¨"
"Ne jsem ráda že si odpočinu a v noci se konečně vyspím, vy dva jste mi nepomáhaly tak jsem ráda za Elen že mi dá dovolenou a postará se o ní ale zajímá mě kde vzala zkušenosti se starat o malý děti."
"Jo lidi to taky nevím"
"Elen?"
"Neboj se Nela je nakrmená a spí v postýlce"
Nasnídala se a šla spát, asi byla hodně unavená. Ale nevadí se starat o Nelču, tak jsem se rozhodl že všichni půjdeme na procházku a Elenu necháme vyspat. Souhlasili tak jsme šli.
Omlouvám se že kapitola je mála ale už mi došli nápady.
Kdo by měl nápady prosím napište mi je do zpráv děkuji.
ČTEŠ
Vlčí Královna
Manusia SerigalaKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...