Pka po celý den jsme blbly a dělali hlouposti tet už s Jacobem ležíme v posteli a koukáme na televizi ale je to česky tak si něco pouštíme na notebooku a já ani ne v polovině usnula.
Jacob
Probudil jsem se a objímal jsem Elenu jí to asi nevadilo protože se jenom otočila a lehla jsi mě na hrud. Byla tak roztomilá, tak nevinná, tak sladká. A pořádně mi motá hlavu, dělá mi bordel v mém životě byl jsem si jistý že holky budu střídat jako ponožky ale tet? tet chci vztah s ní! Ano Chci vztah s Elenou. Nechtěl jsem si to přiznat známe se krátce a moc ne dobře ale když jsem jí uviděl tak jsem byl mimo, nesoustředil na nic.
Ale říkat jí to nebudu posadil jsem se na postel a díval se na ní po dvaceti minutách jsem si šel dát sprchu. Po sprše jsem si udělal hygienu, když v tom někdo vlezl do koupelny tak jsem se otočil a byla Elena ale když zjistila že jsem ještě nahý zakryla jsi rukama oči.
"Jacobe omlouvám se ti, nevěděla jsme že jsi tady"
"V pohodě jen jsem si asi nevzal ručník"
"Dojdu ti pro něj"
"Děkuji"
Tak odešla a za chvíli se zase vrátila ale stála ke mě zády tak jsem si vzal ručník, omotal ho kolem pasu. Chtěla odejít ale já jí chytl za ruku a přitáhl k sobě koukala mi do oči pak z očí na rty, tak jsem se trochu přiblížil neuhnula tak jsem jí lehce otřel svými rty o ty její vzdychla pak je políbila.
Ale když si uvědomila co udělala odtáhla se omluvila a utekla, má tak nádherný rty tak sladké a měkký. Chtěl bych je cítit znova.
Elena
Tohle nemůžu, nemůžu on se do mě nemůže zamilovat! nesmí!. Nejradši by jsem se proměnila na vlka a vypořádala po svým ale nesmím jsme v české republice ne doma v L. A. no uklidním se po svým půjdu do vodného světa nebo jak se to jmenuje. Vzala jsem si plavky okolo těla ručník a vyšla jsem se uklidnit.
Justim
Něco se stalo! tak sem rychle vstal s postele vzal si šortky sral jsem na tričko a rychle jsem běžel k Eleně do pokoje ale místo Eleny jsem viděl Jacoba stál v koupelně a byl úplně mimo.
"Kámo co ti je?"
"Ona mě políbila"
"Kurva!"
Rychle jsem běžel na ní hledal jsem jí všude ale nemohl jsem jí najít.
Kde jsi?.
Justine nech mě deska prosím být.
Vím že jsi ho políbila.
Jak?.
Řekl mi to když jsem se ho ptal a vím jak se cítíš.
Nevíš, ty nevíš jak mi je.
Zapomněla jsi že to cítím taky, o cítíš ty cítím já a co cítím já cítíš ty.
Já na to zapomněla ale víš co je nejhorší?.
Co?.
On se do mě zamiloval on mě miluje Justine! Jacob!.
A ty jeho miluješ?
Justine byla jsem......
Já ví sestřičko a taky ví že nevíš co je to láska ani co je slovo miluji tě, ale věř že Jacob tě to naučí pokud to cítíš stejně jako on.
A postupně jsem jí hledal a potom jsem jí našel byla na lehátku a měla zavřené oči.
Já nevím, neví co k němu cítím a koukám že jsi mě našel bráško bravo.
Ano našel a půjdeš se mnou na můj pokoj a pořádně se vyspíš.
Neodpověděla takže usnul tak jsem jí vzal no náručí a osušku jsem přes ní hodil a šel jsem k ní ke mě na pokoj cestou jsem potkal Jacoba.
"Co s ní je?"
"Nic jen usnula tak jí nesu na pokoj"
"Ale náš pokoj už jsi přešel"
"Já vím nesu jí ke mě na pokoj"
"Proč"
"Řekneme že to pro ní bude lepší když bude už mít pokoj se mnou než tebou."
"Co jsem udělal?"
"Nic, nech to být ano přines mi její věci děkuji"
Kývl a šel do pokoje a já taky ale do svého. V pokoji jsem jí posadil na židli sundal jsem jí horní dílek plavek a dal jí svoje tričko, pak jsem sundal spodní spodek plavek a rychle jsem jí dal moje boxerky. Plavky už se suší na topení a i osuška. Někdo zaklepal.
"Nesu její věci"
"Jojo děkuji, tady máš Michala věci. Ahoj."
Zavřel jsem dveře kufr jsem položila na zem a přešel jsem k Eleně vzal jsem jí zase do náručí a položil já na postel. Lehl jsem si vedle ní a usnul.
Omlouvá se za chyby.
ČTEŠ
Vlčí Královna
WerewolfKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...