Pak jsme šli na oběd a zase jsme blbly a já asi nějak usnula.
Jacob
Skoro celý den jsem neviděl Elenu asi tím že jsem na pokoji a nejím ale když jsem zaslechl že nikdo i ní nic neví. Dostal jsem strach tak jsem jí šel hledat ale nenašel tak celou noc jsem čuměl do stropu pak jsem slyšel její myšlenky.
Prosila a já nevěděla proč, potom řekla Dylane prosím nenech ho to udělat pak nic. A najednou ty bastarde jak jsi mu to mohl udělat zavolej záchranku.
Chodil jsem po chodbách a bylo to potom jak prosila a najednou řvala bolestí chtěl jsem jí najít ale nemohl jsem potom jsem procházel kolem jednoho pokoje a tam jsem uslyšel Elenu a nějakého kluka jak řvou jeden přes druhého.
Vyrazil jsem dveře a uviděl Elenu nahou svázanou na posteli pak jednoho kluka který ležel na zemi a už pomalu ztrácel vědomí bodná rána do břicha a potom kluka co znásilnuje Elenu.
Toho kluka jsem vzal a dal od Eleny dal ale zařvala tak moc nahlas že to musel slyšet celý hotel a taky že ano hned tu byl Justin.
"Dělej zavolej záchranku nebo oba umřou"
Já jsem Elenu rozvázal a chtěl jí pomoct ale odmítla jí a řekla až pomůžu Dylanovi i když jsem nechtěl mluvil jsem s ním a držel jsem mu ránu aby nevykrvácel.
"Ahoj, jsem Jacob a ty?"
"Ahoj, Dylan Green a já za to nemůžu ten kluk zničeho nic vlítl do mého pokoje"
"Nemluv, vidím že ti to mluvený nejde snadno"
"Záchranka tu bude za chvíli. Eleno!!"
"Mám vá vás rá ráda"
"Nemluv ano a vydrž"
Tričko jsem si sundal a podal ho Justinovi on na mě nechápavě koukal.
"Přilož jí to tričko na spodek"
"Proč?"
"Chceš aby tady vykrvácela?"
"Ne"
"Tak jí to k tomu přilož a mačkej i když ji to bude bolet musíš zastavit krvácení"
Kývl vzal tričko a dal jsem jí to to tam.
"Sestřičko nech oči otevřený mluv se mnou ano"
"Ano"
Měla slabý hlas a na posteli úplně rudý flek od krve.
"Jacobe, miluji tě"
"Já tebe taky"
"Bráško mám tě moc ráda"
"Nezavírej oči, Eleno nepokoušej ti oči zavřít"
"Eleno!"
"Tati zavřela oči ona je zavřela"
"Chlapče už jsou tady sanitáři odejdi od ní"
Šel od ní a já od Dylane převzali si je a jeli do Motola jeli jsme za nimi. Když jsme tam dojeli sedli jsme si do křesel a čekali na doktora nebo prostě někoho ale všichni jsme usnuli.
Druhý den ráno
Justin
Jsem už u Eleny a je vzhůru, sice vypadá zničeně ale zvládá to v pohodě pak se mě zeptala že to řekla jenom proto protože se bála že umře a že to odvolává pro zatím není si jistá citami k němu.
Když jsem mu to řekl chápal to a šel zpátky do hotelu zbytek dne jsme byli u ní.
Večer jsme jeli do hotelu vysprchoval jsem se a zalezl do postele a usnul
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
Hombres LoboKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...