Když jsem ti jí slíbila tak tady jí máš @vercaiswolf, příjemný čtení.
Tak jsem šla do pokoje tam jsem si lehla do postele a usnula.
Jacob
Vzbudil mě Justin s tím že už tady jsou postýlky a mám je jít postavit, tak jsem líně vstal. Vyčistil jsem si zuby a oblékl jsem si tepláky a triko a šel do pokoje kde budou mít holčičky pokoj.
Potom jsem šel do kuchyně pro jídlo ale oni mě vyhnali postavit postýlky a potom bude jídlo, to mi chybělo bez jídla jít pracovat kdo to vymyslel?! a cink cink Justin!.
"Cože jste udělali?!"
Moje tři princezni se mi vyspinkali.
"To si že mě už vážně děláte prdel?!"
Docela by mě zajímalo o čem se baví teda spíš hadájí. Ale zatím slyším jenom Elenu.
"Že ne! Tak zaprvý když jsi šel pro jídlo poslali jste ho pracovat hladového! Za druhý pořád to a bude táta Neomi a Lilly!"
Proč se háda kvůli mě? To mi hlava nebere.
"Kam to nesu?! Asi jemu ne! Nebude ohladu kvůli vám! A ty Elizabeth bys se měla stydět, měla jsi ho bránit být na jeho straně. Ale ty né přidáš se k Justinovi, měla bys jsi se stydět vy všechny ale ty El nejvíc. Tohle jste už přehnali."
Někdo zaklepal tak jsem řekl "dále" a vešla Elena s tácem v ruce. Automaticky jsem vstal a sebral jí ho, položil jsem to na stolek.
"Neměla bys nosit těžky věci"
"Nebylo to těžky lásko"
"Lásko?"
"No chybíš mi a holkám taky"
"Ani nevíš jak ty jsi chyběla mě vlastně vy jste mě chyběli"
"To vím, když jsi byl každou noc u mě"
"Objal bych tě, ale mám strach že ublížím Noemi a Lilly"
"Neublížíš jim, a ještě tak velký bříško nemám"
"Ale máš"
"Tak se najez a jdi pracovat jdu spinkat jsem unavená"
Dal jsem jí pusu na čelo a odešla do pokoje spát. a já stavěl postýlky ale řeknu vám to byla fuška ale už mám hotovo a jud se vysprchovat a spát jsem tak unavený.
Ale jsem rád že už jí mám konečně u sebe a usmířili jsme se, miluji jí a už nikdy jí neublížím. A nějak jsem usnul.
Omlouvám se za krátkou kapitolu, musím se učit na ústní test. Tak taková hodně krátká kapitola, ale slibuji že příští bude delší.
A ještě se omlouvám za chyby.
ČTEŠ
Vlčí Královna
Hombres LoboKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...