Tati jak ti dopadlo rande?

2.1K 122 11
                                    

"No vlastně dneska spolu jdeme na večeři a je bezdětná"

"Tak se upaluj připravit"

A my dělali do půlnoci kraviny pak jsme usnuli ani nevím jak. 

Justin

"Vstávat!!!!"

Nikdo zařval tak jsem si rychle sedl a bouchl jsem se do hlavy nikdo se mi začal smát a já nechápal proč.

"Tati to se ti povedlo"

"Já vím holčičko"

"Ale příště zařveme spolu co ty na to?"

"Souhlasím"

"Tati, Eleno asi vás zklamu ale žádný příště nebude"

"Jo pak zase usneš pod stolem" řekla se smíchem

"Ale my usnuli v tvojí posteli, tak jak jsem sem dostal?"

"Já o ničem nevím a ty tati?"

"Já taky ne dcerko"

"Jo jasně"

Vylezl jsem z pod stolu a šel do svého pokoje ale ještě jsem slyšel.

"Eleno tohle se ti povedlo"

"Že ano tati, mám dobrý nápady. Musíme to zase nikdy z opakovat"

Vlítl jsem do kuchyně a zařval.

"Já věděl že jsi to byla ty"

"Já?? to nevím a dělej za chvíli jdeme do školy"

Šel jsem se oblékl.

Elena

Tak tady ten nápad se mi povedl a nejlepší na tom je že se na mě zlobit nebude spíš se tomu bude smát. Už jsem oblíkla a na sobě mám tady to.

 Už jsem oblíkla a na sobě mám tady to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Justin akorát přišel dolu a mohli jsme vyjít do školy. Cesta byla tichá nemluvil se mnou, ani se na mě nepodíval. Asi jsem to přehnala ale udělat někdo udělat mě směji se tomu. 

Po škola

Škola utekla rychle nesedl jsi ke mě ani jednou spíš si sedl ke Kate a o každou přestávku s ní nějak chodil. Já věděla kam na záchod nejdou  o přestávku jsem potřebovala na malou a šla tam. Což byla chyba v jedné kabince byl můj bratr a Kate a jak to vím Kate vzdychala jméno mého bratra a bratr zase Kate a pak jsem slyšela říká jak mě nesnáší, že jsem pouze děvka, a že mě měl ubít k smrti a jak slibuje Kate že jí zase získá zpět Bad gilrs. 

Tet momentálně sedím u stolu s jím. Vedle mě sedí otec a na proti bratr, nechci  nimi tady sedět chci pryč. 

"Zlato proč pak nejíš?"

Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat