Ségra zase spí jako vždy

1.8K 86 10
                                    

Kývla jsem a usnula ale vnímala jsem, nikdo vešel někdo mluvil pak mě někdo nesl do postele a přikryl mě dekou dal pusu na tvář to je poslední co jsme věděla. 

Justin

Už tak tři a půl hodiny jsme ve vodním světě a ségra nikde asi to prospí. Ale najednou jí vidím a ještě jak k ní běží Cam ale ségra uhne a pohled upřený na zem dojde ke mě, obejme mě a dá pusu na tvář. 

"Hej proč tebe obejmula a dala pusu?! a mě ne?!"

"Hej uklidni se na mého bráchu řvát nebudeš jasný!!! a tet vypadni od nás!"

"Tak mi dej to co chci a odejdu"

"Jak chceš"

Šla k němu a zastavila se on na ní šokovaně koukal.

"Zavři oči, prosím"

Zavřel oči a dostal takovou facku že spadl na zem.

"To aby jsi věděl že si všechno nemůžeš vydupat a za to že řveš na mého bráchu"

"Nenávidím tě ale přitom tě tak miluji"

"Kdyby jsem to měla stejně nemůžeme spolu být"

"Ségra ti ho ale miluješ"

"Hajzle"

Taky jsem s chytal facku a odešla nechtěla aby ti věděl a já to tady řeknu na plnou hubu no nic jdu se najíst.

"Díky že jsi to zahrála"

"Jsme sourozenci ale tu facku jsem ti nechtěla dát, ale když si získáš jeho důvěru tak prosím"

"Co jsi objednala?"

"Krokety a kuřecí nugetky a tatarkou"

"Dvakrát?

"Ano"

Servírka to přinesla já to vzal a šel jsem si sednout. Přišel ke mě Cameron a jídlem a divil se.

"Co?"

"To jídlo"

"Jo jsme sourozenci takže je jasný že máme stejný chutě"

Dál už to neřešil a jedli jsme.

Thomas

Jsme v pokoji a děti jsme poslali do bazénu leželi jsme v posteli a koukali na film Elizabeth se sprchuje a já si dávám jiný trenky asi víte proč. 

"Lásko jsi v posteli?"

"Ne dávám si čisté trenky"

Najednou mě objala okolo masu a líbala mě na krku i na zádech otočil jsem se k ní měla jenom kalhotky a podprsenku olízl jsem si spodní ret. Ona to viděla a usmála se líbali jsme se moje ruce jsem pomalu dal na její dokonalý zadeček mačkal jsem ho a ona mi vzdychala do úst.

Vyskočila a nohy si omotala kolem mého pasu a šel jsem s ní pomalu k posteli, položil jsem jí na ní opatrně ale neodtáhl jsem se od jejich sladkých rtů můj kamarád se už ozval zasmála se, značkoval jsem jí krk a u toho jsem jí rozepnul podprsenku a odhodil jí. 

Od krku jsem jel k jejím prsům hrál jsem si s nimi i jsem je jemně žužlal Elizabeth hezky vzdychala pak jsem jel a k její kundičce sundal jsem jí kalhotky a svým jazykem jsem projel celou její délku vzdychala. A tet jsem do ní strčil jazyk a jezdil jsem s nim rychle vzdychala na hlas ale to mi bylo jedno protože vzdychala moje jméno a prohýbala se v zádech.

"Už.... už...... bu...bu....budu nepře.......stávej pro....sím"

A hned jak to dořekla udělala se tak jsem jí vylízal a lehl si vedle ní. 

"Chutnáš skvělé"

Začervenala se a rychle se zvedla a trenky mi sundala potom šla od krku dolu k mému penisu nejprve jezdila rukou nahoru a dolu vzdychal jsem. Potom přidala i ústa a tempo jsem nechal na ní ale uměla to perfektně a jela jak drak a udělal jsem se do její pusinky spolkla to a lehla jsi vedle mě. 

"Chutnáš skvělé"

"Hele"

Začal jsem jí zase líbat a s jednou rukou jsem si začal hrát s prsem vzdychala tak krásně potom nás překulila s tím že ona byla na hoře a líbala mě na rtech potom sjela na krk a potom pomalu dolu s tím že můj penis už stal k němu došla dala mi pusu na špičku penisu. 

Potom ho vzala do ruky a nasměrovala si ho přímo do kundičky a opatrně si na něho sedla a jezdila nahoru dolu pomalu. Už přidávala na rychlosti až jela na něm jela jak drak a koukat jak jí skáčou její nádherný prsa bylo k nezaplacený. Přetočil jsem nás a tet já jsem převzal velení jel jsem pomalu.

"Nic víš neumíš?"

"Neprovokuj nebo zítra nebudeš moct chodit"

"Ukaž se"

"Dobře ale pak si nestěžuj"

Tak jsem přidal a to hodně až vzdychala hodně a za chvíli jsme se udělali oba dva ale jí to asi nestačilo takže mě překecala na druhý kolo zase jsem jel na plný koule.

Justin

Tet nesu Elenu do pokoje usnula asi se hodně unavila jako vždy když jsme tady tak furt spí. To je hrozní. Tak jsem jí položil na postel a svlékl jsem jí pravdy a dal jí svoje tričko a trenkami a sám jsem si šel osprchovat a udělat si hygienu po tom všem jsem si šel lehnout do postele a usnul jsem. 


Omlouvám se za chyby 

A další část vyjde až o víkendu jelikož nemám mobil aby jsem psala v týdnu. 

Takže až o víkendu a nezlob se ve škole :D tak ahoj a mějte se hezký, miluji vás. 


Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat