Zavřel jsem dveře kufr jsem položila na zem a přešel jsem k Eleně vzal jsem jí zase do náručí a položil já na postel. Lehl jsem si vedle ní a usnul.
Vzbudilo mě klepaní na dveře tak jsem ospale vstal a uviděl Jacoba, byl divný jako kdyby byl bez života. Zdálo se mi nějak že je venku tma tak jsem se podíval na mobil kolik je hodin a bylo půl druhé ráno.
"Jacobe je půl druhé ráno"
"Já vím ale chybí mi"
"Potřebuje čas"
"Já to vím, ale podívej se na mě"
"Ano?"
"Jé ahoj, no vzbudil jsi mě"
"Tak dobře, ahoj"
"I tobě"
Vstala a šla ke mě ale jak mile uviděla Jacoba odstrčila ho a utekla.
"Debile"
Elena
Klepu na tátu vím že chtěl být sám ale potřebuji ho, když otevřel skočila jsem mu do náručí asi to nečekal ale obmotal kolem mě jeho dvě silné paže a já mu vzlykala do ramene.
"Lásko kdo t...."
"Miláčku já se ti...."
"To je v pohodě, chápu že tě potřebuje, vidím že na tom není dobře. Přespím u kluku"
"Děkuji ti, moc tě miluji"
"I já tebe, Eleno to bude v pořádku uvidíš tak papa moji miláčci"
Elizabeth odešla a táta si šel se mnou sednout na postel.
"Tati Jacob mě miluje ale já jeho ne"
"Tak mu to řekni"
"Chtěla ale on stál u dveřích, spala jsem u Justina to ti povím jindy. A řekl že mu chybím."
"A on tobě taky chybí?"
"Já nevím, asi ne"
Zase někdo zaklepal tak šel otevřít vím že to byl Jacob.
"Potřebuju jí vidět"
"Potřebuje čas"
"Prosím aspoň na chvíli"
Tak na chvíli ho táta pustil a víte co udělal políbil mě sice jsem spolupracovala ale necítila jsem nic.
"Promiň ale nic necítím"
"To bude tím že ty musíš chodit a princem"
"Cože musí?!"
"Je to tak musí chodit princem a jestli se nenajde tak teprve může s tebou"
"V tom případě doufám že se nenajde"
"Jacobe!"
"Co je?! mohu za to že tě miluju?"
"Jdi prosím"
"Stejně se o tebe budu pokoušet i když vím že neuspěji"
Odešel a já si lehla na gauč a koukala do stropu a přemýšlela jestli k němu něco cítím nebo ne, pravdou je že něco mě k němu táhne ale nevím co. Asi jsem přemýšlela dlouho protože táta začal chrápat a mě se spát nechtělo.
Tak jsem vzala mobil a prohlížela sociální sítě. Na facebooku si mě chtěl Jacob přidat tak jsem mu jí potvrdila hned mi napsal.
Jacob: Nemůžeš usnout?
Já: Nemůžu no, ale když jsem spala u tebe tak jsem usnula vždycky ale tet.
Jacob: To znám mám to stejný.
Ještě mi k tomu napsal brácha.
Justin: Miluješ ho?
Já: Ne, jsi se zbláznil?!
Justin: Ne, cítím to
Já: Co?!
Justin: Že ti bije srdce když je poblíž tebe, že máš husí kůži když se tě dotýká. A hlavně když tě líbá máš příjemný pocit v bříšku.
Já: To není pravda!
Justin: Ty to necítíš?
Já: Ne
Zase chat s Jacobem.
Jacob: Ozvy se mi prosím
Já: Psala jsem si s bráchou a jdu spát.
Vypnula jsem se a dál jsem byla na mobilu ani jsem se nedívala na hodiny ale brácha má pravdu. Všechno to cítím jen si to nepřipustím bojím se toho ale miluji ho s celého srdce, tet se musím usmívat jako hovado.
Ha já věděl že ho miluješ
Justine!
Sorry ségra
"Dobré ráno"
"Cože?! kolik je?"
Byla jsem zmatena.
"8:00"
"Aha"
"Jdu do sprchy"
Kývla jsem a usnula ale vnímala jsem, nikdo vešel někdo mluvil pak mě někdo nesl do postele a přikryl mě dekou dal pusu na tvář to je poslední co jsme věděla.
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
Kurt AdamKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...