Už jsme tu

1.8K 101 7
                                    

Tak to šla Elen zarezervovat sice nám nebudou rozumět ale co. Ségra bude v bezpečí před klukama. 

Pak za námi zase přišla že už to je hotový a že jsi  jde sbalit věci. 

"Já taky"

"Půjdeme všichni jen odvezu je domu sbalí si věci pak odvezeme Nelu k babičce a dědovi přijedeme a půjdeme spát ano"

"No"

O pár hodin později

"Takže sbaleno máme spát zítra stáváme brzo"

"Dobrou"

"Justine můžu spás s tebou? s Jacobem spát nemůžu protože mě tam nechce a mamka spí s tvým tátou a ty jsi poslední chlap poslední v rodině"

"Jasně že můžeš včera jsi taky se mnou spal i s Elenou" 

"Děkuji" 

Šli jsme všichni spát.

Elena

Najednou mi někdo začal skákat po posteli a hrozně řvát.

"Michale jdi dolů já jí vzbudím"

"Ale Justine"

"Žádné ale Justine a padej dolů bráško"

"Rozkaž ségra"

Šel dolu já si ještě lehla do měkkých peřin ale to je asi nelíbilo Justinovi protože mi sebral peřinu.

"Stávat lenochu je 9:00 hodin a v 10:00 máme už sedět letadle a cesta trvá 13 hodin 25 minut"

"Cože?! děláš si prdel???? to poletíme celý den?!"

"Ano tak se seber a jdi dolu"

"No jo"

Udělala jsem hygienu když jsem jí udělala vzal jsem si tohle.

Vzala kufr a kabelku šla jsem dolů všichni tak už čekali na mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala kufr a kabelku šla jsem dolů všichni tak už čekali na mě. 

"To jdeme přímo na letiště?"

"Ano" 

Kývla jsem vyšli jsme ven kufry jsme dali do kufru nasedla jsem dopředu jako spolujezdec. Justin si sedl za volant. Já vám zapomněla říct že táta pojede se svým autem a s ním Elizabeth, Michal a Jacob. A já  Justine pojedeme Justinovým autem, vyjeli jsme. 

Už sedíme v letadle v první třídě vzala jsem si sebou notebooku a pustila jsem si tam film tranformers 5 ten film miluji. 

"Eleno mohl bych mít pokoj s Michalem a ty s Jacobem?"

"Jo jasně jdu to zařídit"

"Díky jsi ségra"

Kývla jsem zařídila jsem to a dal jsem koukala. 

Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat