Prosím otevři ty své krasný kukadla

4K 221 10
                                    

"Mami odejdi hned"

"....."

Justin

"Chci se omluvit že jsem to nechala zajít až tak daleko a nezastavila ho"

"Koho"

"Tátu"

"Co to meleš táta zrovna bojoval s někým od vás a ty jsi bojovala se mnou"

"Já ti nelžu"

"Odejdi hned tady už vítaná nejsi"

Odešla a já se podíval na sestru byla bledá bez známky života jenom mě informovalo že její srdce bije byli přístroje. Táta si sedl na židli.

"Vím kdo to byl"

"Kdo?"

"Ale až ti to řeknu nech mě pokračovat ano"

"Byla to máma jak slíbila že jí prokouše hrdlo ale to neudělala ale ona s ní nechtěla bojovat ale matka to chtěla. Prý to není její dcera její dcera by byla černý vlk ne bílý dává jí to za vinu i to jak mě napadla, ale já věřím že nevěděla že to jsem já kdyby to věděla neudělala by to a proto jí tak hnusně napadla a neboj se už jsem požádal o rozvod a vás si vezmu do péče já"

"Dobře to jsem rád, ale teď si přeji aby moje sestřička otevřela ty své krasný kukadla"

"Já vím to já chci taky" 

"Tati prosím můžeš odejít"

"Jo jasně"

"Sestřičko vím že mě slyšíš ale neodpovíš tak poslouchej, chci aby jsi věděla že při tobě stojím a klidně půjdu i proti mámě hlavně aby jsi byla v pořádku a na živu. Chci vidět tvůj úsměv, tvůj smích prostě všechno nikam se od tebe nehnu do té doby než se vzbudíš a táta tě ve škole omluvil že jsi v nemocnici v umělém spánku, prosím otevři své očka" 

Doufal jsem že se vzbudí ale marně ta se hned tak nevzbudí ale kousek mě věřil že se probudí. Ale neprobudí snad jednou ano.

"Ehm?"

"Co je?"

"Nechce dát rychlovku na záchodech vypadá že se potřebuješ odreagovat"

"A odejdi hned nehnu se od ní ani na krok"

"Ale no tak" 

Sáhla mi na rameno 

"Dej. tu. ruku. z. mého.ramene. hned?"

"Omlouvám se"

Odešla konečně já jsem si lehl vedle ní její drobnou ruku vzal do svojí a brečel jsem, vyčítal jsem si to že jsem jí vyprovokoval k tomu aby se proměnila a kvůli mě tady leží. Nesnáším se za to štěstí že nemusím do školy. Nevím jak ale usnul jsem.

Elena

Měla jsem zavřené oči a cítila jeho ruku na té své a že leží vedle tak strašně moc by jsem chtěla otevřít oči a říct mu jak moc ho mám ráda ale nemohla jsem. Tak mě týralo slyšet bráchu jak brečí, všechno co řekl bylo hezký a pravdivý vím to. 

Musím se probudit za každou cenu a jestli se ptáte jestli to udělala moje matka tak ano udělala, já jsem se sní nechtěla bojovat ale ona se mnou jo. Řekla mi že tohle mám za tátu že ho pomstí a pomstila se. 

Ale kdo věděl že je to můj táta kdyby jsem to věděla utekla bych jsem ne ona to vážně udělala ale hrdlo mi neprokousla to se divím. 

Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat