"Máš zaracha"
"....."
"Proč mám zaracha? co jsem kurva udělala"
"Protože se musíš proměnit"
"Na co? a a proč?!"
"Na tohle"
Řekl táta a proměnil se na černého vlka a já si všimla na pravé přední noze jizvy. Hned mi to došlo to já jsem tátu kousla to já jsem se poprala s tátou, to já jsem to monstrum.
"Proč máš zděšený výraz Eleno?"
"Nevím asi proto že jste lhali"
"Sestřičko to bylo pro tvoje dobro teď nám musíš věřit a taky se proměnit"
"Proč: co se děje?"
"Je tu bíla vlčice a já jí chci prokousnout hrdlo ale je nás málo potřebujeme tebe. Ty jsi poslední člen rodiny kdo se neproměnil."
"Aha a jak to mám asi udělat? hm?"
"Zkusíme tě naštvat"
"Do toho"
"Tati kdo ti to udělal?"
"Chceš asi pravdu že jo?"
"Ano"
"Bíla vlčice vypadá to že je princezna"
"A já jí prokousnu hrdlo až jí najdeme"
Už mi to lezlo na mozek.
"Tak dělej musíš se proměnit"
"Dělej, dělej"
"Kurva neoddaluj to"
"Já se snažím"
"Vůbec se nesnažíš"
"Nesnáším tě Eleno zkazila jsi mi celý život. A děláš mi ze života pořádný peklo, táhni k čertu kurvo blbá."
Nesnáším když mi nikdo říká kurvo a můj bratr mi to právě řekl naštvala jsem se ale ještě ne tak aby jsem se proměnila chtěla jsem odejít ale nikdo do mě strčil a já spadla to už jsem se nasrala mega hodně.
"Chceš se prát debile tak jak chceš"
Kývl a to mě dorazilo ještě víc a proměnila jsem se před nimi
"Měla jsi být černý vlk a ne bílý"
Mamka jako kdyby se naštvala a proměnila se taky ale šla ven tak jsem jí nasledovala jenže chyba byli tam všichni kdo patřil do jejich smečky.
"Tak tohle je ta bíla vlčice která napadla tvého manžela"
"Ano to je ona"
"Tak to je po smrti už teď"
Tak jsem se tam prala se všemi bylo jich moc tak jsem zavyla už zase proč?
Justin
Nemohl jsem koukat jak mojí sestru cupují, nemohl jsem dopustit aby se jí něco stalo.
"Jdu jí pomoct"
"Jo jdeme"
Proměnili jsme se a šli jí pomoct zrovna jsem se pral s mámou šla proti své dceři ale já pro ní nepůjdu. Pořád je moje mala sestřička najednou tam přiběhli i bílý vlci a bojovali s námi pomáhali nám ale najednou jsem viděl sestru ležet nehybně na zemi v lidské podobě.
"Tati!!"
Přišel k ní a čumákem do jí strkal čekal až se probudí ale ona ne a ne otevřít oči.
"Dost!!!!!!!!!!!!!!"
Přestali a proměnili se všichni do lidské podoby ty bílý vlci byli v mém a Elenině věku.
"Co je stalo mé holčičce?"
"Najednou je to tvoje holčička? necháš jí klidně aby jí roztrhali a teď je to tvoje holčička?"
Táta jí vzal do auta a jeli jsme do nemocnice měla pulz ale slabý.
"Tati má slabý pulz"
Najednou byla na operačním sále přišli tam ty vlci.
"Jak je na tom naše princezna?"
"Je na operačním sále"
"Jak dlouho?"
"Tři hodiny"
Viděl jsem jak vychází doktor neměl moc hezký výraz.
"Jak se na tom setra?"
"Operaci zvládla ale je v umělém spánku ještě nemá vyhráno"
"Pane doktore honem na pokoj dvacet"
"Tam je Elena Smith?"
"Ano"
Utíkali jsme k pokoji doktor šel dovnitř po hodině vyšel.
"Váši sestře se zastavilo srdce ale zachránili jsme jí. "
Oddychl jsem si a šel jsem k ní na pokoj sedl jsem si vedle postele na židli.
"Jak je Eleně?"
"Mami odejdi hned"
"....."
Omlouvám se že je to krátké ale tet se hodně učím nezlobte se.
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
LobisomemKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...