Jaký boj?!!!

1.9K 122 2
                                    

Najednou jsem se vzbudila nevím kolik je hodin a nějak to neřeším ale jedno vím jdu si zaběhat do lesa a něco ulovit. Proměnila jsem se a musela jsem si zvyknout na to že jsem zase vlčice a nemyslet na to co se stalo.

Teto prosím otevři mi dveře od pokoje

A tady si jde někdo zalovit, jasně ale jdu ti otevřít zadní vchod

Děkuji

Pak mi přišla otevřít když jsem prošla kolem ni drkla jsem do ni hlavou.

"Není zač Elenko"

Běžela jsem k zadnímu vchodu ale bylo zavřeno, ale když teta otevírala.

Teto proč jsi je neotevřela?

Hned se tady objevila a divila se.

"Ale když jsem je otevírala, upaluj tvůj bratr je doma"

"Eleno chci si s tebou promluvit a moc mě to mrzí"

Teta hned otevřela dveře a já upalovala co nejrychleji do lesa, ale asi jsem nedávala pozor protože jsem do někoho nabourala a spadli rychle jsem se omluvila a běžela dál.

Najednou jsem viděla jelena, skrčila jsem se a pomalu jsem se k němu plížila když jsem byla hodně blízko vyskočila jsem. Zakousla jsem se mu do do krku ten ale sebou cukal ale mě to nezastrašilo asi dvacet minut sebou cukal pak už lehl k zemi.

Jak jsem šla nejprve na břicho potom na to ostatní, když jsem se najedla běžela jsem zpátky ale potom jsem se zastavila.

Princezno čeká tě se mnou zítra boj, hodně štěstí.

Tak to máš prohraješ no to je jedno šla jsem domu před dveřmi jsem se proměnila na člověka a vstoupila dovnitř.

Cameron

"Ty jsi se zbláznil otče?! teprve se s toho dostala a ty ní chceš bojovat?! ještě k tomu je na tom psychický a fyzicky blbě?!"

"Co šílíš synu? o to nám šlo ne?!"

"Šlo ale to je minulost?!!!"

"Cože?!!? ještě řekni že ses do té nicky zamiloval?!!! prober se už konečně ty jsi měl být princ když já už tu nebudu ale sebrala ti to ta kráva!"

"Kolikrát jsi jí viděl?"

"Ani jednou!

"Tak drž hubu! jo a ještě něco zítra půjdu proti tobě!"

Obrátil jsem se a šel jsem pryč, a jestli jsem myslel vážně že půjdu proti otci tak ano myslel.

Elena je tak nevinna a hlavně je jiná a něco mě k ní táhne ale nevím co. 


Je sice krátká ale snad to nevadí:) 

Ahoj:), přeji vám krásné prožití Vánočních svátků.Bohatého Ježíška,a úsměv na tváři Štěstí,zdraví,lásku a spokojenost. UŽIJ SI TO.

A šťastní nový rok 2018. 



Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat