Rozvodový papíry

3.7K 216 22
                                    

Thomas (Eleny a Justina otec) 

Moje holčička je v nemocnici v umělým spánku a za všechno může Bella to ona zato může, taky jsme se zděsil když jsem viděl že ona mě napadla ale vím že kdyby věděla že jsem její otec neprala by se se mnou jsem si jistý že ne. Nemohu uvěřit tomu že vážně napadla naší malou holčičku když ona za to nemohla nevěděla že to jsem já ale jak Bella řekla že jí prokousne hrdlo to naštěstí neudělala ale dost jí zranila a dostala to nemocnice, ještě to mám před očima jak ona uhýbá a nechce se sní prát ale ona ano jenom kvůli tomu že mě kousla jaký ho psychopata jsem si to vzal.  

"Miláčku jsem doma"

"To je dobře něco pro tebe mám"

Vešla do kuchyně a smála se jako kdyby se nic nestalo jako kdyby svojí holčičku nedostala do nemocnice a neublížila jí už vím jakým psychopatem jsem žil.

"Co to je?"

"Rozvodový papíry"

"Ty chceš rozvod? a proč? myslela jsem že budeš rád že jsme se zbavili ti svini bílý která tě kousla"

"Jak o ní mluvíš je to i tvoje dcera!"

"Není naše dcera by byla černý vlk a ne bílý!"

"Tak je bílý vlk co je na tom" 

"Ona tohle chtěla rozdělit nás"

"Podepiš to"

"Ne!"

"Dělej!"

Podepsala to a ještě podepsala že děti jsou v mé péči a ona je nesmí kontaktovat ani je s nimi spojovat.

"Děkuji že jsi svěřila naše děti do mé péče zlato" 

"Ty hajzle"

"Ty psychopate jdi se léčit" 

Zabalila si věci a odešla konečně. 

Justin 

Pořád jsem byl u ní a sledoval jí nejím, nepiji ani nespím. Nemůžu když vím že moje sestřička už nemusí probudit už je 3.záři a ona pořád spí asi se ptáte od kdy spí hned vám to řeknu na svoje narozeniny takže od 1.září.

"Mám tě rád sestřičko" 

Bella

Jak mi to mohl udělat zbavila jsem nás ty svině místo aby mi děkoval chce rozvod ale je pravda že ona se mnou nechtěla bojovat to já sní, že by byla vina ve mě chtěla jsem se pomstít ta Thomasa za to že mu tak ošklivě pokousala ruku asi má pravdu ale co mě to nemrzí přeji si aby nepřežila kráva blba.

Justin

Ani nevím že tu někdo je asi táta ale omyl nebyl to táta ale bílý vlci nešli jí růže nikdo čistě bílé nikdo modré. Nedávala jsem pozor na ní nevnímal jsem čas i to že na mě někdo mluví nic naprosto jsem vypnul a jediný co jsem si přál aby se probudila.

Thomas 

Šel jsem za Justinem nikdo mi volal že nevnímá že se pořád dívá na setru brečí a drží jí za ruku. Vím že to ho vzali dost ale musí spát. Když jsem došel na pokoj tak jsem byl překvapený Justin opravdu nevnímal pořád koukal na svojí sestru a nic jiného ho nezajímá jen ona ho zajímá tet to vypadá jako kdyby spolu chodili ale pletete se oni mají mezi sebou pouto a nikdo ani nic to nemůže zničit. 

Určitě víte jaký sourozenci mají za pouto silný, nerozbitný. Položil jsem ruku na jeho rameno.

"Synku jdi si lehnout přivezli ti i postel no tak jdi já jí pohlídám slibuji že se od ní nehnu na krok a když budu chtít na záchod vzbudím tě"

"Já vím a přinesl by ji mi něco k jídlu a píti prosím? nic jsem nejedl od doby co jenom spí"

"Víš že ona tě slyší a až tě vzbudí pěkně ti dá že jsi nejedl a nepil"

"Já vím že jo tati a děkuji"

Odešel jsem do bufetu mu pro jídlo.

Elena

Počkej až se vzbudím tak ti dám že jsi nejedl ani nepil. Kéž by to už šlo tet ale ne musím mít zavřený oči a jenom se poslouchat ale probudím se vůbec? uvidím tátu i bráchu? obejmu je někdy? řeknu jím jak je mám moc ráda? to jsou otázek ale ani na jednu nemám odpoví mi někdo na ty otázky? to je otázka. 

Budu bojovat do konce už kvůli tobě bráško i kvůli tátovi kvůli vám kluci mám vás ráda strašně moc ale nevím jak dlouho dokážu bojovat. 

Vlčí KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat