"Jdeme domu"
"Hyje koníčku"
Když jsme takhle přišli domu koukali na nás jako na blázna, a taky se nás zeptali jestli jsme neutekli z blázince. My jim odpověděli že neutekli, najednou nikdo zaklepal na dveře. Šli jsme otevřít.
"Princezno jde se vládnout"
"Ohhhh jistě, jdeme že ano bráško"
Proměnil se, tak jsme to bráškou taky udělali. Šli jsme za ním, pak jsme nějak přišli vypadal to jako podzemní ukryt a taky že byl.
Po levé pravici byli bílý vlci a po pravé pravici byli černý vlci, bráška i ten kluk se zařadili do černých vlků a já šla pořád sama v před ke svému trůnu.
"Zlatíčko musíš se proměnit na člověka"
Tak jsem to udělala a měla jsem na hlavě nádhernou korunku a ty nejkrásnější šaty.
Ani nevím kde se to na mě vzalo, nějak jsem to neřešila a šla vpřed. Sedla jsem ti na trůn. Zavili, ten trůn byl skleněný a barvu měl takovou modrou byl nádherný.
Najednou se všichni proměnili na lidi a uklonili se mi.
"At žije princezna"
"S ní se budeme mít dobře"
Tak jsem vstala.
"A jak jsem řekla už tehdy ruším zákon 58 a 79"
"Takže můžeme mít i vlčata?! tuhle princeznu si ani nezasloužíme. Děkujeme vám"
"Ségra ty ji číslo"
"Její bratr i otec mohou stát vedle ní"
Tak si Justin stoupl po pravý straně a otec po levé.
Tet se mi zlepšil život k lepšímu, do školy jsem chodila s mými poddanými. Chránili mě a dohlíželi aby se mi nic nestalo.
Ráno
Justin
Zrovna jdeme s Elen do školy je krásně oblékla a má tohle.
Dorazili jsme ke třídě tak jsme si sedli spolu jako vždy a přišla k nám kdysi slavná Kat.
"Užij si Bad girls, než to zase bude moje!"
"Hele Kate, moc si věříš. Nemůžeš pořád pochopit jako taková nicka jako já se dostala na Bad girls?! ale věř že ti už se na mé místo nedostaneš nicko!. Jsi tam kde já byla předtím užij si to krávo!"
S brekem utekla její kámošky čuměly ale nešli za ní šli za ní za mojí sestrou ale ona řekla že nemá čas, tak si šli sednou na sví místa a hned jak si sedli přišel profesor a začal vysvětlovat učivo.
Jsem rád že jí mám zpátky a navždy doufám.
Po obědě nám odpadla jedna hodina tak jsme šli domu, pak jsme dělali blbosti až do té doby než na nás vlítl otec.
"Co to do vás vjelo?!"
"My nevíme" řekli jsme sborovně
"Tak klid jasný?"
"To ti slíbit nemůžeme, hráblo nám" řekli jsme opět sborovně
"Vy jste moje děti"
Roztáhl ruce a by jsme s Justinem šli přímo do tátovo náruče.
"Vaše matka by byla na vás tak pyšný, kdyby jí nehráblo"
"Tati ti si najdeš novou přítelkyni ale prosím bez děti udělám nám jenom tuhle radost"
"Co ty Justine?"
"Souhlasím se ségrou hlavně bezdětnou prosím"
"Nebojte se"
"No tati co ta s práce? viděla jsem jak po sobě koukáte?"
"No vlastně dneska spolu jdeme na večeři a je bezdětná"
"Tak se upaluj připravit"
A my dělali do půlnoci kraviny pak jsme usnuli ani nevím jak.
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
WerewolfKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...