Tak jsem jí to pustil a když to skončilo stála tam a koukala si na bosé nohy. Pak zvedla hlavu a pomalu šla ke mě.......
Jacob
Čekal jsem facku proto jsem zavřel oči a čekal až mi jedna přiletí ale místo toho jsem dostal pusu na rty. Rychle jsem otevřel oči Elena se otočila a šla se obléknout. Ale chytl jsem jí za paži a otočil k sobě hned jsem se jí přilepil na rty spolupracovala.
Měla na sobě tričko který si stihla vzít.
A znovu jsem jí přilepil na rty ano stihla mi sundat tričko.
"Jsi krásná"
Začervenala se, byla roztomilá a dál asi víte jak to dopadlo nemusím vám to popisovat.
"Byla jsi dobrá"
"I ty lásko"
"Miluji tě broučku"
"Já tebe"
"Vy jste spolu?!"
Hned jsem přes nás deku.
"A-ano"
"Vy nemůžete být spolu?!!!"
"Uklidni se"
"Jak se mám uklidnit!!!!!!"
"Ano,Elena s tebe má strach copak to nevidíš!"
"Co se tu děje? proč zlato brečíš?"
"Oni se spolu vyspali!"
"A co je na tom, můžou spolu chodit. Já jsem si Jacoba adoptovala"
"Nemůžou být spolu!"
"Ale mohou, a dolu hned"
"Dobře tati"
Elena rychle vstala s postele oblékla se, potom si vzala tašku tam nahazela veci, hygienu a elektroniku. Coz je notebook,tablet a tak.
Vzala klíčky od auta a ve dveřích se zastavila. Otočila se na mě teda spiš na stolek kde měla klíčky od auta a penezenku, rychle jsem vstal ale Elena byla rychlejší.
Dlouze mě polibila, řekla mi miluju tě a nikdy neprestanu a odešla. Pak jsem jenom slysel odjizdet jí. Vběhly mi do pokoje.
"Kde je má sestra"
"Odjela"
"Proč jsi ji nezastavil?!"
"Odjela kvůli tobě"
"Kecas"
"Nekecám vidím ti do hlavy stejně jako všem a vid jsem i Eleny myšlenky a ano jsem princ"
"Proč nám to říkáš už dřív?"
"Nechtěl jsem a navíc jsem se bál"
"Aha"
"Už je pozdě, jdu spát"
Odešli a já se šel osprchovat a do postele ale cink mi mobil.
Elena: Ahoj lásko, moc se ti omlouvám že jsem odjela beze slova, ale nemohla jsem tam být. Justin je proti našemu vztahu, tak bude lepší když spolu nebudeme. Je mi to moc líto ale jedno chci aby jsi si zapamatoval, jsi to nejlepší co mě mohlo potkat a miluji tě a milovat budu i když mě bolí nebýt u tebe. Je to pro nás lepší. S láskou Elena
Jacob: Ahoj princezno moje, já o tebe nechci přijít to ani náhodou.
Elena: Je to tak lepší, omlouvám se.
Jacob: Ne nedělej to prosím.
A tak jsem jí ještě asi milionkrát napsal a neodepsala mi.
Pak jsem s nějakého zázraku usnul.
Druhý den ráno
Vzbudil mě budík, tak jsem vstal s postele. Udělal jsem hygienu a oblékl jsem se, šel jsem do kuchyně.
"Jacobe jedeme"
"Proč tak brzo!"
"Nevím ale volala mi ředitelka že tam za deset minut máme být"
"To pojedeme všichni společně?"
"Ano a už se neptej a nastupte si už konečně"
Tak jsme přijeli na školné parkoviště a já s Justinem jsme si šli sednou na židli. Ředitelka vyšla na podium a měla proslov až do prdele ale už jsem dávám pozor protože vyvolávala jména.
"Elena Smith"
Tak tam šla vypadala krásně.
"Gratuluji slečno Smith odmaturovala jste"
"Děkuji paní ředitelko"
"Hlavně se drž a hodně štěstí"
"I vám"
Potom odešla a já doufám že jí ještě zastihnu.
Vyvolala všechny kdo odmaturovali a šli jsme se fotit všichni. Po fotce jsem viděl Elenu jak se loučí s jejím tátou, Elizabeth, s Michalem i s Nelinkou. Její táta brečel naposledy ho objala a pospíchala na parkoviště.
"Běž za ní dělej"
Tak jsem za ní běžel a doběhl jsem jí chytl za paži a objal jsem jí objetí mi oplatila. Koukla se na mě a políbila ale pak se odtáhla a se slovy Miluji tě lásko odjela.
O rok později
Už je to rok co jsem jí neviděl a já momentálně ležím v nemocnici, nevypadá to se mnou dobře pořád se zhoršuji. Můj zdravotní stav se hodně zhoršil.
"Jak se vám dneska vede Jacobe?"
"Pořád hůř a hůř"
"Dneska vám sem přivezou slečnu v umělém spánku"
"A jak se jmenuje?"
"To nevím ale vím že jí je 20 let jako vám"
Přišla sestřička a něco pošeptala doktorovi ten jenom kývl hlavou a zase odešla.
"Tak tu slečnu už vezou sem na pokoj za chvíli by tu měla být"
V tu chvíli se otevřeli dveře a vezli sem tu holčinu ale jako kdyby jsem jí znal ale nemohl jsem kam sní. Ale pak najednou se mi rozsvítilo v palici a já už věděl kdo to byl a byla to.......
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Vlčí Královna
Loup-garouKdyž jí bylo pouhých třináct let, proměnila se na vlka čistě bílého a modrými oči jak oceán. Rodičům ani bratrovi to neřekla, a tak si nechala své tajemství pro sebe. Jednoho dne, uvidí svojí rodinu se proměnit se na černý vlky. Sama zjistí že mezi...