12

231 40 57
                                    


kring kring*

loceng balik berbunyi. apa lagi semua pun berdansa kegembiraan.

"wuuuuu balik!" aerin bersorak diikuti dengan yang lain. ni la kuasa dia, berpengaruh.

aku, aerin dan hansul jalan bertiga keluar sekolah sambil sambil itu kitorang bergosip tentang bunga ros tersebut.

sedang aku melamun tentang pemberi bunga ini, hansul menarik nya dari pegangan aku.

eik kau dah kenapa?

"aku rasa.. ini kerja jungkook" hansul meneka. ah, jungkook kan rival dia. aku pasti dia mencium bau pergerakan jungkook untuk memikat aku semula.

but sorry bae~

dia dah buat aku taknak hadap je muka omma dan yoongi. nasib la sayang, kalau tak dah lama aku tetak muka diorang.

"tah" aku dengan malas nya menjawab. yang penting sekarang ni ialah dimana c pemberi bunga ini membeli coklat yang aku dan aerin makan tadi.

sedap beb.

hansul dan aerin jalan meninggalkan aku since appa diorang dah sampai.

hm..

langkahku terhenti apabila aku terlanggar belakang badan seseorang.

mak kau, keras do belakang dia. mesti lelaki ni. tapi an selalunya kalau dalam drama yeoja terlanggar namja ni..

namja tu mesti jodoh dia. hohoohoo. jodoh aku dah tiba.

namun saat aku memandang c 'jodoh', senyuman aku terus mati.

aku tarik balik semua yang aku monolog tadi. syal nyaaaa. kenapa mesti dia yang aku langgar.

ternyata drama cinta aku tak pernah akan berlaku. huhuhu.

aku jeling makhluk durjana yang telah membuat hidup aku sengsara kerana kekacakan nya. lol.

"hey.. k-kau em.. okay?"

kau tanya aku okay anak jeon?

"hohohoho no"

aku tekan kan perkataan 'no' dan menjeling juancock.

aishhh mo meninggal seyya.

dia tersenyum hambar. saat itu juga jantung aku berdegup kencang. aku jahat sangat ke?

tanpa amaran dia menarik aku ke dalam pelukan nya. aku dapat dengar degupan jantung nya bagai tidak terasa.

laju sangat fuh.

ni ke kesan yang aku buat pada dia? sweet gila hahahahahhha. okay aku perasan.

tapi bila aku sedar aku sekarang menghadap dada bidang jungkook anak jeon, muka aku memerah.

mampus.

"k-kau kenapa weh?! lepas!" namun tangannya masih memeluk pinggang ku ketat. fuish aku rasa nak terbakor aku.

aku menolak dadanya kuat namun apakan daya, seyya girl anak juon ni jantan. hm syakla.

aku give up dan membiarkan sahaja dia mendakap aku. paduli.

walaupun jantung aku dah macam nak tercabut odo. aku rasa jungkook rasa aku dah tak bergerak, dia pun selamba dek je letak dagu atas kepala aku.

"aku rindu.."






























































































































BAHPAKKKKK AGSJAVKDLAGKLA

aku terus menolak badannya kuat sehingga pelukan nya terlepas. astagaaaaaaaaaa malunya.

nasib takdak orang.

muka aku yang dah serupa tomato aku tekup dan kaki aku yang kaku aku paksa lari namun jungkook lebih pantas merentap tangan aku.

babi.

pantat.

habis.

mati.

anjing.

ASFKGJJKLL.

"tunggu.. aku betul rindu kau.. kau tak rindu aku ke?"

sekali lagi dia memeluk aku. wajah aku bertambah merah di dalam tekupan ku.

perlahan lahan dia menarik tangan aku dari muka aku.

"aku nak tengok muka kau" haih pehal sweet sangat ni? boleh mati aku kena diabetes macam ni.

sungguh aku sangat malu sekarang ni.
aku mengambil nafas sedalam dalam nya lalu melepaskan pegangan aku pada muka aku dan memandang jungkook tepat pada matanya.

mata nya bersinar sinar.

weh aku tak kuat.

scene ni sweet sangat do. kenapa author kijam sangat ni?

dia tersenyum dan perlahan lahan jungkook mendekati wajah aku dan saat itu aku sedar..

bibir kami bersentuhan.







































.
.
.
kepada kanak kanak di luar sana yang dalam relationship..

.
.
.
.
.
.
jangan tiru aksi ini.

_____

sorry tak syok. no idea bah. ㅠㅡㅠ author minta maaf syak la yaa.

btw mekasih vote and comment ff ni walaupun ehemm hambar.

sebenarnya exam esok tapi author being diri sendiri update jugak.

sape ade exam jugak good luck uols. wish ya all the best.

[ C ] CRACKS ; j.jkWhere stories live. Discover now