28

182 29 0
                                    

"neo gwenchanha?"

untuk yang ke 1234567890 kali aku mendengar perkataan ini keluar dari mulut jeon jungkook.

"sTOB IT"

berkerut dahi jungkook. "wae?"

"kau tanya kenapa?! jungkook, aku terlebih okay dah ni. kau tak payah lah nak tanya. semak tau tak. semak!"

macam mana aku tak marah. dia asyik follow aku and tanya 'kau okay' setiap saat. bruhh takde life ke sampai kau terlampau attached sama aku.

aku sedar lah kau namchin aku. tapi aku tak suka kalau kau spam aku dengan perkataan yang sama.

"alaa-"

"kook." sebelum coconut ni merengek ha, baik aku potong je ayat dia.

aku bosan asyik dengar dia punya rengekan manja pastu dia clingy gayla.

bagaikan terkena senggugut, aku rasa nak marah ditambah lagi perut aku sakit memanjang.

bukan ngandung eh.

aku inesen hingga ke gunung.

plus tak buat pun keje durjana tu. geli weh geli. stop la cakap pasal 18++ ni. aku nak teberak lak.

"kook, kalau kau terus macam ni, aku rasa baik kita break" dengan penuh serius aku pandang mata jungkook.

dalam sekelip mata dia bertukar menjadi ayen man, jungshook.

mata dia, walaweh takpayah cakap lah. besar gila namampus.

"hahhhHH?! putus?!!" aku rasa betul lah cakap hansul. dah lah bengap, pekak pula tu.

haih jungkook jungkook. betul ke pilihan aku ni? adakah aku tersalah pilih?

kenapa jungkook jadi macam ni? and kenapa hati aku macam tak boleh bergerak kedepan. (author maksudkan move on)

aku masih suka taehyung?

kenapa aku rasa dia jujur cakap suka aku?

no mara! dia lukakan kau then dia cakap buruk tentang kau dengan skuad kentang kau.

dia tak layak untuk kau.

atau..

aku yang tak layak untuk dia?

"aish serabut la!!" aku mengusutkan rambut ku. dah serupa orang gila dah.

layak masuk bukit padang.

"mara minta maaF!!" jungkook mengambil tangan aku ke dalam pelukan nya.

jungkook punya muka sekarang, pergh hensem gila namampus even dia nak nangis.

sapekah anak ini sehingga kalau nak nangis, idung kembang kembang, mata merah merah pun still hensem.

" mara jangan putusssssssss!!!" ketara dia terdesak sana.

"apa yang sepesel tentang aku ni kook sampai kau macam baju ngan seluar hAH?!" contoh yang terbalik sia.

k muka dia jadi blur. brohhh bukan aku suruh kau blur blur la bangang.

"b-baju dengan seluar?" wajah polos nya membuat tangan aku terlalu ringan na tampo.

aishh kenapa namchin aku ni menggugat iman betul. ughhh kenapa aku tak beriman sangat ni.

tiba tiba jungkook tergelak.

aku tahu lah baju ngan seluar tu bodoh gila. tapi apakan daya, aku tak tau lagi nak buat peribahasa apa.

nanti aku nak minta ajar namjoon. bab 4 tingkatan 3 pun jadi lah wei. daripada langsung tak belajar.

"apa?!" muka aku memerah. "jangan lah ketawa" aku menumbuk perut jungkook, tak kuat. manja manja je.

hehehe gedik kan aku? tapi ini lah kenyataan, author cipta karakter yang semua nye poyo.

"ok ok!!" jungkook dengan baki tawa nya memegang tangan aku untuk stop tumbuk abs dia.

aku bukan ambil kesempatan tumbuk di perut untuk rasa abs dia. noo okay. tapi kalau aku tumbuk kat lengan dia, keras.

biceps dia fuh fuh. bebenar lah aku ni tak kuat iman.

aku menjeling jungkook tajam. "mara.." jungkook memanggil.

"pe?"

"aku janji aku tak spam kau lagi. a-aku tanak berpisah dengan kau.." kata jungkook sayu.

huaaaAAA aku pun rasa macam nak nanges. terharu.

"aku sayang kau pi bulan pastu neptun pastu balik lagi ke hati kau ciA ciA" bodo sia cia cia dia.

tapi kenapa aku belebih emosi ni?

"e-eh k-kenapa kau nangis?!!!" ha drama drama.

mula la dia usap usap belakang aku sambil bawa aku ke dalam pelukan hangat nya yang selalu aku suka.

jujur aku suka kena peluk ngan jungkook.

"t-takmo d-dramarama kook hUAAA"

"woi woi!!"

"aADUH MA PERUTTTT!!"

"WEH JANGAN MATIIII!!! MARAA"


chapter 28. baru nak update. *uhuk uhuk* *acah acah sakit supaya readers tak baling jamban kat author*

mekasih sepot ff ni walaupun lamE gile namati 😗👄👀❤

[ C ] CRACKS ; j.jkWhere stories live. Discover now