"cik hanya nak teberak ni, tu la sakit perut."doktor yang merawat aku itu berkata. nampak dia agak annoyed sebab ni bukan first time gini.
first time aku ngan doktor ni, aku terjatuh then tak sempat nak berdiri, jungkook dah angkat aku ke hospital.
second time, aku terhiris je kulit aku masa memasak kat rumah aerin. time tu kitorang lepak. ada jungkook sekali.
yang bangang nya, dia terus terjah je dalam emergency ward tu.
aku malu aishhhh.
perasaan nak tampor tampor jungkook makin membara apabila doktor cakap macam tu.
aishHHHHH.
"kook.." aku memanggil jungkook yang masih lagi kat sebelah aku sambil mengusap belakang aku perlahan.
aku tak tahu nak marah dia or what tapi perasaan marah tu bagai semangat api konoha.
nak nangis pun ada.
cepat cepat aku sembamkan muka di dada bidang jungkook. "tolong jangan terlalu risau tentang aku..tolong jangan exaggerate.."
suara aku dah crACk berabis.
bak kata adik aku. 'belabih labih jua kau ani'. tapi memang tak leh sangkal perasaan aku ni.
banyak kali aku tahan tapi sekarang baru aku TERluah.
mana perginya 'iron heart kiyoshi tempei eipp teppei'?
k aku ngarut pasal anime lagi.
"jebal.." aku mengeratkan pelukan pada pinggangnya.
jungkook hanya kaku berdiri namun tangan nya tidak pernah berhenti usap belakang badan aku.
"okay.. kau kena hati hati. aku risau ke tahap langit bila datang kepada kau.. aku bebetul sayang kau.."
sepatutnya aku cringe but no. aku paham perasaan couple dah.
dulu aku hina, cakap ini itu bila nampak pasangan kekasih berkelapa sawit. tapi sekarang, aku dah paham perasaan tu.
aku rasa DISAYANGI. mohon mampus mara.
aku rasa aku tak buat pilihan yang salah. sebab hati aku betul betul tenteram bila dengan jungkook.
kalau readers namuntah, muntah la. gua tak kesah.
yang penting aku ada kasih sayang. kau ado?
aku tersenyum kepada jungkook.
"gomawo!"
~
"oi mara adikku yang paling dikasihi oleh jungkook sehingga kan setiap hari ke hospital!" yoongi memanggil aku.
wehh panjang nickname. i feel sepesiAL BRO.
"sila mampus" aku menayangkan muka idgas idgaf.
"wowowowowooIII dengar dulu bahlul!!" sekali lagi nickname tu sial namampus.
"yeyeyeyeyeyeye ape die abe yoongs ade nonexistent abs" dengan nada mengejek aku membalas.
punggung aku henyakkan di atas sofa sebelah yoongi.
"ni tadi seolmi ada datang-"
"apa dia nak?" air muka aku berubah serius. aku tak nak lagi ada hubungan dengan betina tak sedar diri tu.
kalau setakat rampas crush aku boleh lek lagi. tapi ini mulut takde insuran. boleh je aku jahit jahit mulut tu.
ehhjHH.
"lol, lemme continue ayat luk" yoongi menjeling manja. manja?
nOOOO jangan kecam saya readers.
senyuman gummy bear dia fuhhh luluh hati yini memandang.
"dia minta maaf tadi dengan aku. and dia nak jumpa kau kat jin bejambul cafe"
fuihh cafe jin bejambul jugak pilihan hati cik adik. well dia punya owner pergH ensem do.
member abang aku mestila heh.
member abang aku semua sem sem kecuali abang aku la.
"so kau maafkan dia?" kening yoongi terangkat sedikit melihat aura aku yang bak kata gaara, keinginan membunuh yang kuat.
lol aku mula lagi.
yoongi tertawa awkward. main paksa paksa je. "no lah.. haha" tengkuk nya yang tidak gatal digaru.
"betul ni?" aku menyepetkan mataku memandang yoongi yang dah cuak.
"y-ye lah.. ish pi la sana! menyampah!"
"se-menyampah kau terhadap aku, aku lagi menyampah ada abang penipu" aku menjeling yoongi sebelum kaki aku aturkan ke bilikku.
agak agak la weh. kau tu dah lah tak pandai menipu. acah lagi nak tipu adik kau yang iq nya-
kenapa libatkan iq dah ni.
aishhh nak berapa kali lah aku serabut harini. jujur aku tak sedih sebab yoongi maafkan seolmi tapi..
sebab yoongi tipu aku..
paham paham la aku emo sejak baru baru ni so jaga la ciked hati ku yang rapuh dan bagaikan tisu yini.
k aku rasa gedik.
bai.
YOUTUBE!!!!!!! *suara jimin*
MAKIN BANYAK HATERS BTS BROH SAMPAI YOUTUBE PUN MAIN KANCANG PI HIDE" MV DNA EIIIIIIIIIHHHHHHH.MAU JA SIA PI BALENG TU YOUTUBE BAH PI JAIL LOLOLOL KALAU BOLEH.
BOLEH TAK JANGAN TAMBAH DOSA AKU. DAH LAH AKU MAKI MNET, YOUTUBE LAGI JELLY SANGAT NAK KENA MAKI.
FUH FUH SABAR DIRI KU YANG FAB INI, NANTI GLOW MU HILANG.
😌
btw THANK U FOR READING THIS HAMBAR BIN ONTOT FF. MOGA BAHAGIA SELALU TAK MACAM UTUBE NGAN MNET YANG TAK BAHAGIA TENGOK KEBAHAGIAAN ORANG.
MUAH 😗😂💩😽
YOU ARE READING
[ C ] CRACKS ; j.jk
Fanfiction⚠beware of the frozen heart⚠ "aku tau la hati kau keras macam ais batu tapi.. ais kan boleh cair" started : 181017 ended : 181217 cringe alert !!!