special chapter; grace+namjoon

136 20 66
                                    

;byuntae pair ;]

"semua lah kau byun grace.. padan lah sangat dengan namjoon tu" kata mara sambil menjeling grace yang tak habis habis baca manga gay kat tenet.

aerin sekadar menggeleng lalu mengusap perut nya yang kian membesar.

"tengok tu, kawan si namjoon pun byuntae terlebih. baru je kahwin 2 bulan dah ada anak dah HAHAHA" mara menggelakkan aerin yang tersengih sengih dari tadi.

tengah chat hasben.

"ish kau ni mara! kau ngan jungkook bila lagi kawin?! dah tua dah korang tu.." aerin meneguk air starbuck tersebut.

mara hanya sambung membaca buku jurusannya di universiti sambil tersenyum.

"tunggu aku habis U. jungkook pun senarye tak sabar tapi apa boleh buat dia punya future wife pentingkan kerjaya HAHAHA"

mara ni asyik asyik ketawa kan orang. umur dah cecah 20 pun masih setia dengan buku. tengok aerin dah kahwin. tengok grace emm..

"grace.. kau tak nak stop kerja sana ke? takkan lah seumur hidup kerja kat kedai disc yang tak lah laku sangat tu" kata aerin risau.

"yup. and kalau kau nak kerja lagi bagus, aku tanya mr JK kalau ada kerja yang sesuai untuk kau. kau kan pandai" tangan mara mengusap usap belakang grace yang sudah melepaskan keluhan.

"ni yang aku nak.. hm, okay lah. kalau ada kerja kosong aku on. kau tau lah omma aku sendiri yang tak bagi aku masuk U sebab dia tahu aku yang tak nak masuk. asalkan jangan je jungkook bagi aku jadi makcik cleaner. aku tampo kang."

aerin dan mara hanya mendecit sebab kawan diorang ni malas. lain lah kalau aerin, dia tak lepas peperiksaan (sebab terlalu fokus bercinta pftt).

ni grace ada chance pun nak malas lagi. haih.

"mana mana kau je grace.. takkan la aku kawan geng kentang poreber kau ni nak bagi kau kerje cleaner" grace hanya tersenyum mengingatkan geng kentang yang sudah kembali asal.

"ha, seolmi ni mana? mentang mentang lah dah tunang dengan hansul eHH" mara membuat gaya ingin menyepak orang.

tiba tiba..

"KENTANGGGG!!!" suara seolmi bergema di cafe jin starbuck ni. reunion uolls.

~

grace

"kalau nak sewa harganya 2000 won encik" aku melihat disc yang ingin disewa. hm porn lagi.

"kalau nak sewa kau satu malam berapa eh?" kata lelaki yang meminjam disc tersebut.

"eHHH encik ni dah sesat. tengok signboard depan tu cakap apa?" aku menunjuk keluar kedai lalu lelaki tersebut pergi melihat signboard depan kedai.

"disc for rent and sale TAETAE" kata lelaki tersebut kepada aku sambil tersengih gatal.

"dah tu? ada dia kata tempat pinjaman perempuan ke? encik salah tempat ni saya rasa. kelab malam ada disebelah sana" aku tersenyum mengejek.

baru padan muka. siapa suruh menggatal dengan anak dara orang. ingat hang hebat sangat ke?

lelaki tersebut tersenyum malu lalu berjalan meninggalkan kedai disc si taehyung ni. aku pun tak pahamlah kenapa diorang nak sangat sewa disc porn. tak malu ke cashier nampak?

[ C ] CRACKS ; j.jkWhere stories live. Discover now