27

184 32 0
                                    


"chagi~~"

suara jungkook kedengaran sepoi sepoi di telinga aku.

kepala aku masih sakit do. tadi aerin cek kepala aku ada bengkak tapi nasib je tak ada keluar darah.

"ha?" sebenarnya sekarang lunch tapi kepala aku masih sakit lagi that's why aku kat kelas nak tidur.

"jom la rehat. meh meh oppa lanje"

kalau la kepala aku baik sekarang ni, nak jugak aku minta dia beli satu kantin tu tapi aku takde mood lagi lagi kepala aku sakit.

aish.

"jungkook.." aku memanggil namchin aku yang gediks sejak aku terima dia.

"hm?" jungkook membalas. matanya bersinar sinar.

"boleh tak kau jangan panggil chagi?"

terus sahaja senyuman jungkook mati.

"aku rimas dengan panggilan tu lagipun aku baru dalam relationship ni.. so-"

"it's okay, aku paham.. aku jalan dulu lah.." jungkook membuka langkah nya pergi dengan bibir bawah nya yang di cebik kan.

alaaa merajuk pulak.

"jung- aduh!" baru sahaja aku ingin memanggil jungkook, kepala aku berdenyut kuat.

penglihatan aku mula menggelap.

"mara!" ayat terakhir yang aku dengar sebelum pandangan aku jadi gelap.

~

author

"kook.."

panggil yoongi perlahan.

"pe hyung?" jungkook mendongak memandang yoongi yang berdiri di hadapan nya.

"aku paham kau sayang adik aku."

"then?" jungkook membalas sedikit tidak paham dengan apa yang yoongi cuba sampaikan.

dah memang dia sayang adik susu dutch lady ni, buat apa nak tanya lagi?

yoongi mengeluh perlahan. "kalau ye pun janganlah sampai cempung dia ke hospital sedangkan dia cuma pengsan sebab pening"

"kook cemas tadi hyung"

"yela kalau cemas pun hantarlah kat klinik sekolah tu. kau tau tak aku ada tinggi darah, kau nak tinggi kan lagi bila kau telefon aKU MACAM ORANG NAK MATI THEN KAU CAKAP MARA NAZAK EHHH KALAU AKU TAK SABAR NI, AKU KICK KAU SEKALI tapi sabar kan separuh iman"

yoongi menepuk nepuk dadanya bangga.

bukan apa, dia rap plus marah tadi.

"1.06 saat. hmm not bad" sekali lagi yoongi tersengih kerang busuk. sempat lagi kau kira saat kau rap eh yoongi.

jungkook menjeling bakal abang sepupu nya lalu mengambil tangan mara yang masih dalam keadaan tidak sedar.

jungkook mengusap tangan mara dengan ibu jarinya DENGAN PENUH KASIH SAYANG.

"tadi doktor cakap kepala dia ada benjolan besar sebab tu dia pengsan." jungkook memandang wajah yeochin nya sayu.

dia sedih sebab tak kotakan janji yang dia akan jaga mara daripada fans dia.

ya, dia tahu ini angkara fans nya yang terlebih perah santut.

" ni semua salah kook" jungkook memuncungkan bibirnya.

macam itik pun ada. anak itik tok wi.

"tahu pun" yoongi menjeling. eii bakal suami auth- readers ni kan. nak kene bagi lada ciked lidah tu haa.

[ C ] CRACKS ; j.jkWhere stories live. Discover now