14

224 38 1
                                    


"jungkook.."

"aku suka kau"

bukKK

terus saja mara terjaga bila dia terjatuh dari katilnya.

mimpi?

mimpi apa jadah dia kata dia suka jebon tak berkurap tu. haishh tak syok ah cem ni.

k ai mengaku yang ai dah fall in love with jebon tu.

nak buat cemana. dia kiss aku kot and aku tercair gitu. ais batu kat hati ni pun dah mula cracking.

tapi an..

dia bebetul ke suka sama kite? kite taknak macam dulu. dah die boring die tinggalkan kite.

ok mara gedik sia.

aku raup wajah aku kemudian menguap cem tak ingat dunia.

takpe kalau jungkook sama hansul tanak aku, aku kan ada abe yoongs yang paling sem.

hhohoho. tak pasal pasal aku kena terajang oleh omma sebab takda jodoh mau kawin abang sendiri pulak.

ish ish mara.

sedang aku melamun tentang juduh, loceng rumah berbunyi. haihh sepa la kacau weekend aku ni.

babeng benor.

"mARA! buKAkan PINTunya DoNG!" uish kok abe yoongs bilang indon?

"kamu ngapain sih?! kamu sakit yah mas?" aku yang berasa pelik berlari ke bilik yoongi dan terjah masuk cenggitu je.

nasib pakai baju tapi kalau tak pakai pun bukan ada pape. tak de nye ketul ketul kat perut dia tu.

buncit adela. nak buat macam mana. aku juga yang buat semua, dia tinggal baring je.

ni lah anak emas omma. aku perak huhu.

"kau buat apa lagi kat sini? dah pi buka pintu terus halau manusia durjana yang kacau tidur aku ni! aku nak honeymoon pun kacau"

uish bisa. yoongi buat sama bantal?! kok dia masturbasi?! k mara jan pike kotor kotor. ish geli siot.

"ish yela" aku terus berlari ke arah pintu ke hati jung- eipp jangan melebih.

aku memulas tombol pintu lalu menjenguk kepala ke luar. "siapa-"

k sekarang ni aku rasa bagai di panah cintanya dengan baju yang dia pakai dengan rambut nya yang dibiarkan serabai uhuuii.

"a-apa kau buat sini?" tersangkut sangkut aku bertanya.

bayangan pada hari jumaat terlintas di kepala terus aku terasa pipi aku memanas.

"kau demam ke?" baru sahaja dia ingin melekapkan tangannya pada dahi aku, aku sudah mengelak.

"kau buat apa kat sini?" aku meninggi kan sedikit nada suara aku. acah marah padahal suka.

jungkook mengeluh perlahan.

"kita ada date harini.. kau lupa?" mata nya memandang tepat ke mata aku. sedih dan kecewa.

jap. date? astagaaaa aku lupa. aku juga yang janji hari tu.

belum jadi yeochin dia pun aku dah mengecewakan. cem mana ni? nanti jadi isteri? mesti lebih teruk an.

eik pehal sampai ke isteri ni?

melihat muka jungkook yang sedih itu, aku mengeluh.

"jap aku sedia. kau duduk lah sini dulu. bagi aku sepuluh minit"

[ C ] CRACKS ; j.jkWhere stories live. Discover now