13

231 36 6
                                    


otak aku blank seakan akan aku hilang kawalan diri.

aku rasa macam dikawal saat ini. bibir lembut jungkook yang dilekapkan pada bibir aku perlahan lahan ditarik nya.

dia menyandarkan dahinya di bahuku sementara otak aku memproses apa yang terjadi tadi.

"aku minta maaf.."

aku terasa nafas nya di leher aku.

dan aku sedar..

.
.
.
aku hilang first kiss aku.

skip>>

aku memasuki rumah teres ku dengan kepala masih terhuyung hayang.

aku masih terfikir tentang tadi dan betapa aku rasa kosong.

terus aku ingat kepada dia.

aku mengusutkan rambut ku kerana pening. kenapa aku ingat dia.

yoongi yang melihat perangai aku menggaru kepala nya.

"kau dah kenape? gila? gila kan cinta jungkook eh" yoongi mengangkat kening nya tanda memerli.

selalu nya aku akan sakat balik yoongi ni tapi harini aku terdiam diam ubi berisi diam diam besi berkarat pulak.

alahai.

"oi choi mara!" yoongi berkeras memanggil aku yang masih di dalam alam maya.

tak tahu apa yang difikirkan.

aku sekadar berjalan ke bilikku lalu menghempas pintu bilik sekuat mungkin.

aku tak marah tapi aku just stress.

"jeon jungkook pabo!" maka dengan lafaz 1 2 3 jungkook telah sama tarafnya dengan jiminie pabo.

jungkook

"haihh" aku mengeluh untuk kesekian kalinya.

maklum lah kena reject buat kali yang ke-5 aku luahkan perasaan kepada satu satunya perempuan yang telah berjaya menambat hati ku yang oh kerasnya bagai bantal peluk yoongi.

choi mara.

perempuan yang diagung agungkan aku ini sungguh membenci lelaki. meh aku ulang balik ayat tadi.

choi mara BENCI pada namja.

dia layan namja fuihh dengan muka yang serius pastu dah lah bawah mata ya tohan sungguh gelap cem hantu.

tapi tetap cantik. huhu.

tapi aku rasa dengan cara sakat dia ni boleh curi hati dia yang membeku tu.

kita kasi crack sikit. manatau dia ada cair hohoho.

tapi..

disebabkan aku yang pabo bin bodoh bin jebon ni dah buat wrong move, aku rasa tengok muka aku pun dia tak nak.

aku tak boleh tahan tadi.

aku betul betul rindukan dia tapi sebenarnya aku tak plan pun nak kiss dia tapi aku dah terlanjur bila tengok muka dia yang memerah sebab malu tadi.

dia nampak betul betul comel bila malu. jujur k.

aku rancang nak minta maaf dengan bagi bunga dan coklat.

tapi bila dia terlanggar aku dia masih nampak marah so aku peluk ah. manalah tau cair.

and then aku pulak yang tercair bila tengok dia blush dan jeng! dia makin bencikan aku.

semua nya salah aku.

kalau lah aku tak reckless.

aku raup wajah aku. haih terlepas peluang nak curik hati crush.

<<flashback

aku benamkan wajahku di bahu mara. wrong move bro. hati aku menegur aku.

k aku mengaku aku jatuh ke dalam cintanya ciettt.

aku hairan kenapa mara biarkan je aku letak kepala atas bahu dia ni.

aku baru je kiss dia tadi kot. dia tak marah ke? but to be honest, her lips are the sweetest thing i ever tasted.

k aku sound gatal di sana. silakan bash aku hoho.

tiba tiba mara menolak dada aku dan aku mengalihkan kepala daripada bahhnya.

ah dah mula dah.

namun sedang aku menunggu dia untuk membahas hujah nya, hanya bunyi cengkerik yang kedengaran.

tapi sejak bila ada cengkerik kat sini? ada orang import dari malaysia ke?

aku berani kan diri memandang wajahnya bila aku terlihat dia blushing sambil menyentuh bibirnya.

nah habis.

anak dara orang kau kacau jungkook. na na habislah hihihi~

sedang otak aku merapu bagai, derapan kaki mara berlari membuatkan aku sedar.

aku keseorangan di sekolah ni.

eik baik aku balik.

end of flashback>>

author

maka dengan itu lah kedua dua remaja tersebut berpindah ke alam maya.

melamun syak kerja mana tak nya.

tapi author faham perasaan mara. cuba imagine kau kena cium oleh lelaki korea terakhir.

dah lah hensem. mesti lah korang cair kan?

tapi c choi mara ni egonya bagai gunung. bukannya gunung dibaju wahai perempuan byuntae.

gunung tu yang tinggi tinggi gunung kinabalu~ tinggi lagi saya sayang kamu~

biru biru hujung kinabalu tengok dari jauh hati seyya rindu yiihhhaaa~

k merapu pulak. mian readers.

manakala c jungkook masih rasa bersalah terhadap apa yang telah dia lakukan kepada pujaan hatinya itu.

disebabkan terlalu banyak drama yang berlaku, author pun dah naik gila.

so cau luks ade pape roger.

[ C ] CRACKS ; j.jkWhere stories live. Discover now