Adını öğrenmiştim,tam bir zatı şahaneydi,ismi Demir'di soyadı Korhandı,adının ve soyadının her harfine aşık oluna bilirdi,ve saçmalamaya başlamıştım,ne renk belli olmayan gözlerden gözlerimi çekmiştim,parkta oynayan çocuklara dönmüştüm,dizlerimde ki sızıyla gözlerimi bacaklarıma çevirdim"çok mu acıyor"demek merak etmiştin yüzümde gülümseme oluşmuştu"alt tarafı küçük bir yara,bir kaç gün sızlar ama geçer" gülme sesini duymuştum gözlerim bu kez yine renk karmaşası içinde ki gözlerine döndü,dudağının her iki yanında ki gamzeye benzeyen şeyler içimde ki,aşk dürtüsünü daha da uyandırıyordu.
Biz birbirimize böyle baka dururken,telefon sesiyle ikimizde bakışlarımızı üzerimizden çektik"Çetin,sonuç"sert bir şekilde konuşmuştu"ne diyorsun sen"şaşırmış gibiydi,gözleri bana döndüğünde,tepkimi ölçmeye çalışır gibiydi"ne oluyor Demir" telefonu kapatıp cebine koydu"sanırım aranızda bir hain var"kaşlarımı çattım"ne diyorsun sen Korhan bey"sinirlerimi bozmuştu, neyden bahsediyordu"Deniz hanım,Kaan beyin peşinden gitmiş,ve şuan bir kafe de oturuyorlarmış"şaşırmamıştım,Deniz,Kaan'ı seviyordu ama şöyle bir şey vardı ki,Demir bunu,Rüzgara söyleyecekti ve olaylar,hiç istemeyeceğimiz yere gidecekti"bunu sakın ama sakın Rüzgara söylemeyeceksin"Demir güldü"bunun karşılığında,ne gibi bir teklifin var"şaşkınca baktım"ne diyorsun sen be"dediğimde gülmeye başladı"benim kafamda bir kaç teklif var aslında"kaşlarımı çattım"şantajcı"yüzünde ki gülmesi daha da arttı"sevgilim olur musun"öylece kalmıştım,vay,demek ben,tamam hoş çocuktu,yakışıklıydı,ama çok erkendi bu,yani kabul etsem bile saçmalık olurdu"sadece 1 hafta,okulda ki kızlardan kurtulmak için,oyun gibi,oyunuma var mısın?"pislik,demek peşinde bir sürü kız vardı ve böyle bir yöntem bulmuştu,aslında benimde işime yarardı birazcık eğlenmiş olurdum.
Karşımda duran,Modelden farkı olmayan Demir Korhan'a baktım,elimi uzattım"kabul ama bir şartım var"tek kaşını kaldırdı,benim gibi bir elini uzatıp elimi tuttu"neymiş şartın"güldüm"oyun olduğunu hiç kimseler bilmeyecek"göz kırptı"tamamdır"elimi bıraktığında bende geri çektim"ne yapalım şimdi,Deniz hanım baş düşmanla,ben okuldan kaçtım suçuyla,ve eve de gidemem annem...burada mı oturacağız"dediğimde güldü"sahile de yürüsek olur mu,hem sen kendini bana anlatırsın,okulda birilerini inandırmamız lazım,ve ben senin hakkında pek bir şey bilmiyorum"ayağa kalktım ben önde,Demir arkamda yürüyorduk,Yanıma geldiğinde,elini belime atmıştı,öksürdüğüm de gülmeye başlamıştı"unutma her yerden bir tanıdığım çıka bilir"kafa mı salladım,Sahilde ki taşların üzerine oturduk"ee Eylül hanım öncelikle,Rüzgarla nereden tanışıyorsun"en kolay soruyu sormuştu"biz beraber büyüdük"düşür gibi bir hale bürünmüştü,kaşlarını çattı"nasıl yani,Rüzgar yetimhanede büyüdü "yüzümde kırık bir gülümseme oluşmuştu"biz hep aynı okullara gittik,ailelerimiz de arkadaştı,tabi onlar bir zamandan sonra görüşmeyi bıraktı ve Rüzgarında bizim gibi ailesi vardı,ailesi bırakıp gidince,böyle saçma şeyler oldu"ikimizde sustuk,ne kadar sustuk bilmiyorum,Denizin dalgasını dinledik,ufuk çizgisini izledik,sonra sırayla susma oyununu başlattık.
*******
Hava hafiften kararmaya başlamıştı bir kaç şey daha konuşup öylece oturmuştuk,gözlerimiz konuşmuştu,ilk ayağa kalkan ben oldum"eve gitsem iyi olacak"benden önce ayağa kalkmıştı"bırakmamı ister misin?"hayır anlamında kafa salladım"yarın okulda büyük gündem olacağız,hazırlıklı ol" kafasını bir o tarafa salladı bir bu tarafa salladı"eğer,bu gündem,güzel birisiyle oluyorsa mutlu olurum"gülme sırası bendeydi,izleme sırası ondaydı,el sallayıp arkamı döndüm yürümeye başladım.
Minibüse binince elime telefonumu aldım Denizi aradım ama açmadı...Minibüsten indikten sonra eve doğru yürüdüm,geç olmuştu kapıyı çalmadan,anahtarla açtım,ayakkabılarımı çıkarıp hızlıca odama koştum,kendimi yatağa attım,tavana baktım gülmeye başladım,Demirle sevgili olmuştuk,SEVGİLİ olmuştuk,çok basit okunuyordu ama basit olmayacağını biliyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY GÜZEL OLACAK
Novela JuvenilYağmurdan ıslanmaktan korkanlar,birbirinin fırtınasında kaldığında yaşama cesareti bulurlar...