Bölüm 6

421 14 0
                                    

Yine sabahın köründe okuldaydık,bir an önce bu okul bitmeliydi,sürekli okul,ev bıkmıştık.Dersler bir bir gidiyordu,2 ders uyuyordum 1 ders,ders dinliyordum.Sınıfa giren nöbetçi öğrenciyle bütün herkes ormanda ki tek kalan ceylana bakar gibi bakmıştık" dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam,Eylül Aydın'ı dans hocası çağırıyor"ben emin misin der gibi kıza bakıyordum ki"hadi kızım kalk da git,dersi daha fazla sabote etmeyin"ayağa kalktım,hocama gıcık bir gülüşümü atıp sınıftan çıktım.

Merdivenleri inip en alt kata indim,dans odasına girdim,en son 9.sınıfta geliyordum,daha sonra bir kaç sakatlanmamdan dolayı bırakmıştım,Sinan hocayı gördüğümde gülümsedim"merhaba hocam"dediğimde Sinan hocada o eğlenceli ve neşeli gülmesini gönderdi"hayırsız balerinim "üzgünce hocaya baktım,yerde ki sedire oturdum"hocam sizde biliyorsunuz ki ayağımda ki sakatlanmam yüzünden,bir daha cesaret edemedim"dediğimde üzgünce baktı"olsun,yeniden başlayacağız,ben bir ekip kurdum,ve sende bu ekipdesin"ayağa kalktım"hocam..hocam ben yapamam"dediğimde ayağa kalkmıştı"ben sana güveniyorum,benim kızlarım yarışmalara da katılacak,ve benim birincim sensin"güldüm"benden o kadar emin misiniz?"sorduğum soruyla güldü"emin olmasam,şuan karşımda olmazdın"denemekten zarar çıkmazdı"kızlarda şimdi burada olurlar,kıyafetleriniz giyinme odasında hazır,gidip giyin ilk gözlemimi yapmam gerek"dediğinde kafamı sallayıp giyinme odasına geçtim.

Üzerimi giyindikten sonra yere oturup bale ayakkabılarını ayağıma geçirmiştim iplerini bileğime kadar bağlamıştım ben hazırlanmışken kızlar odaya girmişlerdi,onlarında hazırlanmalarını beklemiştim ve ardından hep beraber dans odasına dönmüştük,içlerinden sadece birini tanıyordum,kavga ettiğim kızı.

Isınmaya başladığımda yanımda ki esmer yelloz bana tuhaf tuhaf bakıyordu"bakışlarını üzerimden çek,saçlarını eline vermiyim"gülmeye başladığında bacağımı yere indirdim"kızım maksadın beni deli etmekse,başarıyorsun,şunu iyi bil ki yararına olmaz"gülmesi yüzünde yayılmıştı,üzerine atılacakken,Sinan hoca yanımıza gelmişti"Merhaba kızlarım,eski koreografiyi yapıyoruz"arkadan çalmaya başlayan klasik müzikle koreografiyi canlandırmaya başlamıştık...

********

Üstümü değiştirip bahçeye çıkmıştım elimde ki suyu iki üç dikişte bitirmiştim,yorulmuştum,öğle arası zili çaldığında koyun sürüsü gibi herkes bahçeye inmişti.Grafik sınıfı duvarlara grafiti yapmaya başladıklarında,nöbetçi öğretmen mırın kırın etmişti,bölüm şefleri gelince okulun düzenlediği bir etkinlik olduğunu öğrenmişti herkes.

Görüş alanıma giren grupla yüzümde alaylı gülümseme oluşmuştu,bizimkiler aşiret gibi geziyorlardı ve gerçekten komik görünüyorlardı. Demir'e karşı uzak duracaktım,her ne kadar tüm okul bizi sevgili bilse de bunun oyundan itibaren olduğunu her an ona hissettirecektim,Rüzgar yanıma oturduğunda diğer bankları yanlarıma çekmişlerdi"neden hep beraber geziyorsunuz,ne kadar boş insanlarsınız yahu"dediğimde Rüzgarın erkek tayfası gevrek gevrek gülerken Demir diğer yanıma oturmuştu,kolunu sırtıma koyduğunda dik dik Demire baktım"o kolunu çeker misin"dediğimde kaşlarını çattı"ne oluyor güzelim"ayağa kalktım"kızlar nerede Rüzgar"dediğimde Rüzgar gülümsemeye başladı"hiç haberim yok"telefonumu cebimden çıkarıp Toprağı aradım"neredesiniz"dediğimde gülme sesleri geliyordu arkadan"atölyede oturuyoruz gel istersen"bu sıcakta"yok kalsın,ben aşağıdayım"bir şey demeden yüzüme kapatmıştı gıcık.

Yürürken bileğimden sertçe tutulmuştum arkaya döndüğümde Demir'i görmemle gözlerim büyümüştü"ne yaptığını sanıyorsun sen"gülerek bana yaklaştı"asıl sen ne yaptığını sanıyorsun"Demir'e baya yaklaşıp gözlerine baktım"bu bir oyundu ve bitti,uzatmaya gerek yok"dediğimde bir adımda Demir gelmişti,arada ki en ufak ara kapatılmıştı"tekrar söylüyorum ben oyun bitti demeden bitmez"alayla güldüm"ama bitti"sert çıkan sesimle elimi sıkıca tutmuştu"Eylül"bende onun gibi ciddi bir şekile bürünüp gözlerimi daha çok ona diktim"Demir"dediğimde bir süre daha aynı yakınlıkta durduk,burnuma dolan kokusuyla nedense içimde ki bütün her şey bir kenara çekilmişti,gözlerim dudaklarına indiğinde dudakları yukarıya doğru kıvrılmıştı,neden böyle gülüyordu ki,gözlerim tekrar gözlerini bulmuştu"Eylül,seninle sevgiliyiz,bunu kafana sok"elimi elinden çektim"sen öyle san"arkamı dönüp hızlı adımlarla okula girdim.

ARKADAŞLAR VOTE VE YORUM BEKLİYORUM

HER ŞEY GÜZEL OLACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin