Bölüm 5

459 13 0
                                    

Öğle arasında herkesle toplanmıştık ve biz Demirle,çok yakındık,bundan sonra beraber olmamıza gerek kalmamıştı,Deniz bunu herkese söylemeye kararlıydı,Demire döndüm"oyun bitti,Deniz herkese her şeyi söyleyecek"dediğimde güldü"söyleye bilir,beni ilgilendirmez"dediğinde sinirle güldüm"anlaşma da bitti" yüzü ciddi bir şekilde duruyordu"oyunun bittiğini ben söylemedim"kaşlarımı çattım"bitti Demir" elinde ki soda şişesini yere sertçe attı ben korkuyla geri çekildiğimde,bana sinirli sinirli bakıyordu"bitti demedim,bunu kafana sok"Rüzgar beni yanına çekip Demire sinirli sinirli baktı"derdin ne senin"bağırdığında,Demir,Denize döndü"derdim bu kız,bu hain sayesinde,Eylül'e beraberiz ama şöyle bir şey var ki, her şeyi size söyleyecekmiş"dediğinde,Rüzgar Denize döndü,benim bileğimde ki elini çekti,Denize yaklaştı sakin bir sese tonuyla"ne diyor bunlar Deniz"Deniz bana döndüğünde,üzgünce baktım.

Deniz bıkkın bir şekilde Rüzgara baktı,Toprak elimi tuttu"aklımdan geçen mi yoksa"kafa mı salladım"Rüzgar...ben hainim,ben bu kardeşliği hak etmiyorum,şurama laf geçiremedim,ne yapsaydım,ne yapsaydım da vazgeçseydim,özür dilerim"Rüzgar ellerini yumruk yapmıştı"yapmadım de,Deniz yalvarırım,kardeşimsin sen benim"Denizin gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı"biz sevgiliyiz,ben onu kendimden bile çok seviyorum...ÖZÜR DİLERİM"arkasını dönüp koşarak gidiyordu,bende peşinden koşacakken bir kol bedenime dolanmıştı"artık Deniz yok"fısıltı gibi gelen ses,nefret etmeme neden olmuştu,oysa ki ilk günden itibaren içimde kelebeklerin uçmasına sebep olmuştu,şuan,şu dakika ise kelebeklerin ölmesine izin vermişti Demir,Toprak yere çöküp ağlama başlamıştı,bu bize ağırdı,9 yıllık bir söz vardı,şimdi sadece bir adam yüzünden bizi,kardeşliğimizi bırakıp gitmişti....

Rüzgar öylece kalmıştı yanına yaklaşıp sarıldım,aynı şekilde kolları belime dolanmıştı"gitti,oysa ki ben..."susmuştu"ben onu affede bilirdim"saçlarını okşadım"geçecek her şey kardeşim,biz neler atlatmadık ki,bunu da atlata biliriz"ani bir şekilde geri çekildiğinde,gözleri kıp kırmızıydı"o Kaan,her şeyin bedelini ödeyecek,Demir haber yolla,bizimkileri topla"Demir gülmeye başladı giderken yanağımdan makas almıştı,salak,aptal,Toprak da ayağa kalkmıştı,Rüzgarın elini tuttu"Rüzgar,lütfen,sana bir şey olmasından korkuyorum,Lütfen"Rüzgar bir bana,bir Toprağa baktı"kızım siz benim için çok değerlisiniz,Deniz bile" gözlerim dolmaya başlamıştı"Rüzgar,ne olacak şimdi" sinirlendiğinde attığı gülüşünü attı"kurşun namludan çıktı,bende yönünü şaşırmasın diye,yanında olacağım"yanımızdan gidince,Toprağa döndüm"bu kez Kaan bitti"dediğimde kafasını salladı"ne yapmalıyız"telefonumu çıkardım Denizi aradım bir kaç çalışta açıldı"Kaan'a söyle,bir kaç gün ortalıkta görünmesin,çok kötü şeyler olacak"dediğimde hıçkırık sesleri duymaya başlamıştım"Kaan ve Demir karşı karşıya ne yapmalıyım"derin bir nefes aldım"şuan neredesiniz"öksürdü"sığınakta"telefonu kapattım"Toprak,Rüzgarı bul oyala,sığınağa inmesine izin verme,Bu Demir ne ara Kaan'ı buldu da sıkıştırdı"Toprak şaşkınca bakarak kafasını sallayıp koşarak gitti,bende koşarak sığınağa indim,Demir,Kaan'a indirdiği yumruklardan yorulmuş olacak ki duraklamış bağıra bağıra konuşuyordu,Demirin yanına yaklaştım kolundan tuttum"Demir"kafasını bana çevirdi"söyle"bağırmıştı"bir şey konuşmam gerek seninle" sinirle soluyarak güldü"sonra"dedi Kaan'a döndü yakasından tuttu"ne yapmalıyım seni"Demirin kolundan tuttum"bırak onu lütfen"güldü sertçe bıraktığında,Kaan kafasını yere çarpmıştı"Demir çıldırdın mı sen"ayağa kalktı üzerini düzeltip sığınağın dışına doğru yürümeye başlamıştı"her şeyin bir bedeli vardır,Kaan bu bedeli zamanla ödeyecek,merak etme bir şey olamayacak ona,ama yarın için söz veremeye bilirim"elinden kan damlıyordu,eline uzandım yürümek yerine durmuştu,elini avucumun içine almıştım,bileğimde ki fuları elinin üzerine sardım"acıyor mu"dediğimde"alt tarafı küçük bir yara,bir kaç gün sızlar ama geçer"ben düştüğümde dizin acıyor mu diye sorduğunda verdiğim cevabı vermişti"fularımı isterim"gülümseyerek fularıma baktı kafasını salladı.

Elini tutmak istemiştim yanına biraz daha yaklaşıp diğer elini tuttum"sana kızgınım ama elini tutmak istiyorum,tabi izin verirsen" elinde ki elimi sahiplenir şekilde sıkıca tuttu.Beni kendine biraz daha yaklaştırdı,Kaan'ın arkadaşlarının yanından geçerken onlara sinirli sinirli bakıp küfür etti"ya iki dakika sataşma,bende sevmiyorum ama,sürekli kavga ediyorsun,okuldan atıla bilirsin"dediğimde güldü"beni bu okuldan atamazlar"bende güldüm"tabi ki canım,sen bu okulun sahibisin çünkü"pis pis sırıtmaya başlamıştı.

Bahçeye döndüğümüzde,Toprak ile Rüzgar bankta oturuyordu,Rüzgar uzaklara dalmış gibiydi,kafasında ne tür kurgular dönüyordu çok merak ediyordum,Demir hızlandığında adımlarımı ona uydurdum"Rüzgar"Rüzgar gözlerini Demire çevirmişti"söyle kardeşim"Demir gülerek arkaya döndü"leşi çıkmadı ama,kendide pek iyi değil"Rüzgarın yüzünde yine o pis gülüşü vardı"her şeyin bir bedeli olacak,Deniz bize geri dönecek"Toprağa döndüğümde dudağını dişliyordu,her şey daha da sarpa saracaktı belliydi.

Demir'in arkadaşları da geldiğinde çok kalabalık olmuştuk"çok dikkat çekiyorsunuz" Rüzgar ayağa kalktı"doğru söyledin Eylül,herkes arka bahçeye gelsin"ne doğru ama,aklımda bir kaç fikir vardı,plan yapmalarına izin vermeyecektim onlar arka bahçeye giderken,Toprak yanımda kalmıştı"nöbetçi öğretmen nerede" kaşlarını çattı"neden"onlar biraz daha arkaya ilerlerken"nöbetçi öğretmenin yanına gitmeliyiz"eliyle öğretmeni gösterdiğinde hızlıca o tarafa koştum,"hocam"Betül hocaydı"söyle kızım"onların iyiliği için yapıyordum bunu"arka bahçede,kalabalık erkek topluluğu gitti,bence kavga olabilir,bilginiz olsun istedim" hızlıca o tarafa doğru gitmeye başlamıştı"Rüzgar seni parça parça edecek"gülerek Toprağa öpücük kondurdum"sen söylemezsen,benim ele verdiğimi kimse bilmez"kafasını salladı"söylersem beni de senden farksız bırakmaz"arka tarafta ki grup dağıldığında,Demir ve Rüzgar sinirli sinirli bizim yanımıza geliyordu"aman toprak sakın"kafasını salladı"cellat gibi geliyorlar"gülmemek için kendimi tuttum"sus kızım sus"dediğimde ciddileşti.

Demir ve Rüzgar sessizce birbirine bakıyordu,bakışlarıyla plan yapıyorlardı sanki,öyle bir bakıyorlardı ki,ikisi de aynı anda güldüklerinde,gerçekten korkmaya başlamıştım.İkisi de bir şey demeden yanımızdan ayrılıp okula girmişlerdi,Toprakla aynı anda göz göze geldiğimizde Kaan bitti anlamında birbirimize baktık"bu çocuğun hayatımızdan çıkması lazım"kafasını salladı"hemde acilen"bizde okula girip sınıfa çıkmıştık....

HER ŞEY GÜZEL OLACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin