Yüzümde dolanan parmaklarla gözlerimi araladığımda alnıma konan öpücükle yüzümde kocaman bir gülümseme oluşmuştu"Günaydın gül güzeli"gözlerimi kapayıp kocaman esnemiştim"Günaydın"yataktan kalkıp başımda dikilmeye başladığında,kendimi zorla da olsa kaldırmıştım"uyusam mı ben"şirinlik yaparak söylemeye çalışmıştım ama Demir olumsuz anlamda kafasını sallamıştı"Rüzgar ve Toprak bizi bekler"aklıma onlar gelince gözlerim istemsizce kocaman açılmıştı"kendimi evden kaçmış kız gibi hissediyorum"karşımda kahkahalar eşliğinde gülmeye başladığında,yatağın üzerine çıkıp yastığı alıp yatakta zıplamaya başlamıştım"Yastık savaşı"göz kırpıp elimde ki yastığı Demir'in kafasına geçirmiştim,peş peşe bir kaç tane daha geçirmiştim,karşılık vermeyince istemsizce durmuştum"savaş karşılıklı olur"gözleri bana sinsi sinsi bakmaya başlayınca kaşlarımı çatıp yastığı tam havalandırmıştım ki,bacaklarımdan tutulup sırtına atılmıştım"biz savaşmayalım"elimi sırtına yavaş yavaş vurup"indir beni,indirr"diye bağırıyordum ki birden yere bırakmıştı beni,dengemi kaybedip düşecekken belimden tutmuştu,bedenimi bedenine yaklaştırdığında,gözlerim dudaklarına kaymıştı,elimi ensesine yerleştirip dudaklarını kendime yakınlaştırıp uzun bir öpücük kondurmuştum.
Birbirimizden ayrıldığımızda,ikimizde de hatırı sayılır bir gülümseme oluşmuştu,elleri karnımın üzerinde dolanırken gıdıklamaya başlamıştı,dayanamayıp gülerek kaçmaya başlamıştım"Dur...yeter...vallahi çatlayacağım.....bak dursanaa"kaçsam bile odanın içinde yakalıyordu beni,ellerini üzerimden çektiğinde derin bir nefes alıp verdiğimde boynunu eğip beni izlediğini gördüğümde onu taklit etmiştim"sen ne güzel adamsın be"ağzımdan çıkan kelimelere hayret etmiştim,aklımdan geçen her şeyi söylemiştim,gülümseyip bana yöneldiğinde hızlıca banyoya girdim.
//////////***
Arabanın içinde huzursuzdum,yerimde duramıyordum,Rüzgar nasıl tepki verirdi bilmiyordum,Toprak ne derdi bilmiyorum,her şeyden çok ikizlerimi ve küçük Deniz'imi özlemiştim.Araba evin önünde durduğunda,kapıyı yavaşça aralayıp ayaklarımı dışarıya sarkıtmıştım,Demir arabadan inmişti beni bekliyordu.Yavaş adımlarla Demir'in yanına ilerlediğimde bana adımlarını yaklaştırıp eliyle elimi kavramıştı"biz bir aileyiz,ne Rüzgar,ne de Toprak bizden vazgeçmez,bunu sende,bende çok iyi biliyoruz"kafamı salladım,ama içimde garip bir duygu,his vardı,biraz daha yaklaşıp alnıma öpücük kondurmuştu"yanında ben varım,kimsenin seni kırmasına,üzmesine izin vermem,onlar böyle insanlar değil kelebeğim"kafamı salladım,derin bir nefes alıp verdim"hadi artık gitsek mi"gülümseyerek kafasını sallamıştı"işte böyle"elimi daha sıkı tutmuştu"ben her zaman yanındayım"sessizce söylemişti ama duymuştum.
Evin kapısını üç kere çaldıktan sonra birbirimize bakmıştık daha sonra kapıya dönmüştük,kapı açıldığında Serkan ve Öykü karşımızdaydı,arkalarından çıkan Rüzgarla yüzümde kocaman bir gülümseme olmuştu"Eylül"Rüzgar şaşkınca adımı söylediğinde gülümsemem daha ne kadar büyüye bilirdi bilmiyorum,Demir'in elini bırakıp kollarımı kocaman açıp Rüzgara ilerleyip sıkıca sarılmıştım,hiç tereddüt etmeden kollar bedenime sarılmıştı"Kardeşim..."Rüzgarın ağzından düşen tek kelime yüreğime güç dolmuştu"canım"geri çekildiğimde yüzümü avuçlarının arasına almıştı"bir daha buralara ayak basmazsın zannetmiştim"gözlerim dolduğunda gülümseyip,yanaklarımı öpmüştü"Hoş Geldin"geri çekildiğinde bizi şaşkınca izleyen Toprakla gözümde biriken yaş yanağımdan süzülüp düşmüştü,hızlıca bana yaklaşıp kollarını sıkıca bedenime sarmıştı,saçlarımı okşayıp ağlamaya başladığında,geri çekilip dolu gözlerini gözlerime buluşturduğunda gözümden düşen yaşı hızlıca silip"Hoş Geldin"tekrar sıkıca sarıldığımda,hıçkırarak ağlamaya başlamıştık"Teyze","Teyze"Öykü ve Serkan aynı anda konuştuklarında Topraktan ayrılmıştım,bana masum masum bakan küçüklerime yaklaşıp dizlerimin üzerine oturmuştum,kollarımın arasına alıp ikisine de sıkıca sarılmıştım,kokuları burnuma dolduğunda,en çokta bu masumluğu özlediğimi fark etmiştim,benden ayrıldıklarında,Demir elini uzatmıştı,yerden kalktığımda,Toprak ve Rüzgar kollarımıza girip salona doğru ilerlemiştik.
Koltukta otururken birbirimize bakıp susma oyunu oynamaya başlamıştık ki,Rüzgar dayanamamıştı"bir daha hiç ayak basmazsın diye düşünmüştüm"ayağa kalkıp yanıma oturduğunda başımı omzuna yasladım"geldim işte,geldik işte,birbirimize kavuşup geldik"Toprak elini ağzıma götürüp birden şaşırdı"iyi de siz nasıl bir araya geldiniz,ne zaman oldu bu"gülerek Demir'e döndüm"ben her şeyi bitirdiğim gün,o karşımda ilk gün ki gibi durunca,yeni bir hikaye yazmaya karar verdik"elimi tuttuğunda gözlerine daha manalı bakmaya başlamıştım,Demir dudaklarını elime bastırdığında gülerek Toprağa ve Rüzgara baktı"hazır mısınız?"ikisi de sabırsızca bizim konuşmamızı bekliyordu"EVLENİYORUZ"aynı anda söylediğimizde Toprak kahkaha atarak ayağa kalkmıştı"işte bu be,sonunda,evet be evet"ikimize de sıkıca sarılıp tebrik etmişti"tebrik ederim kardeşim,en başında olması gereken buydu,geç olsun,güç olmasın demişler"Rüzgar Demir'e yaklaşırken sertçe elini tutup kendine doğru çekip sarılmıştı,fısıltıyla bir şeyler söylediğinde Toprağa dönmemle ikimizinde birbirine baktığını fark ettiğimde gülmeye başlamıştım"ne oluyor yaa"Rüzgar Demir'den ayrılıp bana sarılmıştı.
/////
Her şey güzel ilerliyordu,yemekler yemiştik,çocuklarla oynamıştık,bahçede oturup kahve içiyorduk,aklıma gelen Bora ile üzgünce Rüzgara döndüm,hayırdır manasında kaş göz yapınca Demir'e döndüm,mutluydu,huzurluydu,aklına getirmemek lazımdı,sinirlenmesini istemiyordum"Eylül,Deniz'e bakalım mı"Rüzgar'ın teklifi ile beni anladığı için dans edecektim"olur bakalım uyanmıştır"Toprak da anlamış olacak ki gülerek Demir'le derin bir muhabbete girmişti,ben önde,Rüzgar arkada Deniz'in odasına doğru yol almıştık.
Deniz mışıl mışıl uyuyordu"Rüzgar,uzun zamandır düşünmediğim ama ne yazık ki düşünmek zorunda olduğum biri vardı ya,ona ne oldu,davalar"Rüzgar alnında ki belli olan damarla sinirlendiğini anlamıştım"Bora ile olan boşanma davası başarılı oldu ama darp ve şiddet davasını açtığımızda,diğer düşmanları da dava açtı,yolsuzluk gibi,bir çok suçu daha varmış,onun yüzünden bir çok avukatla iş birliği yaptık,en ağır cezalardan birini aldı,bizim masum zannettiğimiz adam,zamanında bir sürü adamın canını almış,halbuki çok iyi araştırmıştım,her şeyini saklamış"ellerini sıkı sıkıya kapayıp derin derin nefesler alıp veriyordu,ellerini ellerimin arasına alıp gözlerini açmasını bekledim,gözleri ile gözlerim temas haline geçtiğinde biraz daha sakinleşmiş gibi görünüyordu"kimsenin,ama hiç kimsenin size,aile zarar vermesine izin vermem,sen benim her şeyden önce kardeşimsin unutma,canını yakanın cellatı olurum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY GÜZEL OLACAK
Teen FictionYağmurdan ıslanmaktan korkanlar,birbirinin fırtınasında kaldığında yaşama cesareti bulurlar...