Bölüm 10

346 12 1
                                    

Bana her pazartesi kötü gelirken bugün erkenden kalkıp hazırlanmıştım,Demir beni almaya gelecekti,son kez aynada kendime bakıp gülmeye başladım,deli gibi kendimle konuşup gülümsüyordum,telefonuma gelen mesajla çantamı alıp odadan çıktım,mutfakta ki annemin yanına ilerleyip yanağına öpücük kondurdum"anne ben çıkıyorum"yanağıma öpücük kondurdu,arkamı dönüp çıkarken"o çocuk Rüzgar gibi arkadaşın mı yoksa daha mı ileri"annemin söylediği şeyle öksürmeye başladım saçımı kaşıyarak anneme döndüm"tanışmak ister misin"kafasını salladı"isterimde sen"devamını getirmeden elinden tutup kapıya doğru ilerledik ayakkabılarımı giyip kapıyı açtım"Demir"annemle beraber kapının önünde duruyorduk.

Demir yanımıza geldiğinde anneme bakıyordu"anne Demir,Demir annem"dediğimde Demir annemin elini avuçlarının içine alıp öptü"Merhaba ben Demir Korhan,kızınızın erkek arkadaşıyım"annem bana döndüğünde kısa bir süre bana baktı daha sonra Demir'e döndü"Merhaba oğlum,memnun oldum"Demir çekingen duruyordu onu ilk defa bu şekilde görüyordum"Eylül geç kalacağız"kafamı salladım"anne biz artık gidelim,daha sonra daha ayrıntılı tanışırsınız"kafasını salladı.

*********

Okulun biraz gerisinde inmiştik,Demir motoru park ettikten sonra okula doğru ilerlemeye başlamıştık,elimden tuttuğunda geri çekmemiştim bende tutmuştum"bugün sınav var çalışmadım"gülerek bana döndü"işte benim sevgilim"diğer eliyle yumruk yapıp havaya kaldırdı"öyle sevinme ya,kalacağım dersten"dediğimde gülerek elinde ki elimi kendine çekip öpmüştü,bana döndüğünde gözlerimiz bir süre öyle kalmıştı,ayağım taşa takıldığında gülerek önüme döndüm,kapıda Kaan ve Denizi gördüğümde ben sevinsem de,Demir sinirli sinirli Kaan'a bakıyordu"öyle bakma"elimde ki eli daha sıkı tutuyordu"nasıl bakıyım"sinirle söylemişti önüne geçip durdum"Demir,yapma böyle,yanında ki kız benim kardeşim anlıyor musun?eğer o üzülürse bende üzülürüm"boynunu sinirle bir sağa bir sola çevirip kafasını salladı"senin için o"tam küfür edecekken elimi ağzına kapattım"hey küfür yok"elimin içini öptüğünde gülmeye başladım.

Denizin yanına yaklaşıp sıkıca sarıldım"Günaydın"dediğimde elleri belimi sıkı sıkı kavramıştı"Günaydın"birbirimizden ayrıldığımızda Kaan'a döndüm"sana da günaydın"kafasıyla selamını verdi,Deniz kulağıma yaklaşmıştı"siz önden girin isterseniz,Demir Kaan'a saldıracak"söylediği şeyle hafifçe arkaya döndüm keskin bakışlarla Kaan'a bakıyordu,Kaan'ın da Demirden farkı yoktu,Demir'in elini tutup okula doğru sürüklemeye başlamıştım"sınıfta görüşürüz Deniz"okula girdiğimizde derin bir nefes vermiştim,bu Kaan'la bizimkiler arkadaş falan olursa nasıl olur hiç bilmiyorum.

*********

Ders başladığında herkes başka yerlerdeydi sanki,kimisi 3.rüyada iken kimisi yeni dedikodu peşindeydi"Eylül saçlarımın dökülmesi normal mi"Denize dönmüştüm"hava değişiminden ola bilir"dediğimde ellerini bilmiyorum manasında kaldırdı"yastığımın üzeride sabah bir sürü saç buldum"dediğinde saçlarını baktığımda azalma olduğu bende fark etmiştim"kullandığın şampuan belki iyi gelmemiştir"kafasını onaylar şekilde salladı"geçen gün değiştirdim ya,saçlarım kabul etmemiş ola bilir"benim saçlarımda yeni bir şampuanı kaldırmazdı,ertesi gün ya çok kabarık olurdu yada çok sönük,Denizde başka etkiler yaptı demek ki.

Deniz ayağa kalktığında ne oldu manasında kaşımı kaldırdım"daraldım ya elimi yüzümü bi yıkayayım"yan dönüp Denizin çıkmasına müsaade ettim,yanımdan geçerken sarsak adım attığında kolundan tutmuştum"bende geleyim yanında"kafasını sallamıştı,hocadan izin almıştık,sınıftan çıktığımızda kafasını kaldırıp derin bir nefes aldı"iyi misin Deniz"korkmuştum onun bu halinden durduk yere böyle olmazdı duvara tutunduğunda bende durdum,birden kollarıma yığıldığında korkuyla"DENİZ"diye bağırmıştım,tüm sesim koridorda yankılanmıştı,karşı sınıfın kapısı açıldığında Orkun hoca koşarak yanımıza gelmişti"ne oldu arkadaşına"yüzünü çevirdiğinde gördüğüm şeyle ağzımı kapadım ağlamaya başladım"hocam ağzından ve burnundan kan geliyor"dediğimde sesim titremişti,Orkun hoca telefonunu çıkarıp Ambulansı aramıştı.

Kollarımdan tutulduğumda arkaya döndüm Demir şaşkın gözlerle Deniz'e bakıyordu"ne oldu Deniz'e"bilmiyorum anlamında kafamı salladım,bizim sınıfın kapısı açıldığında herkes dışarıya çıkmıştı Ekrem hoca herkesi bizden uzak tutmaya çalışıyordu Toprak ve Rüzgar Ekrem hoca engelini geçip yanımıza gelmişti"hocam Ambulansı aradınız mı"Orkun hoca kafasını salladı"arkadaşınızın bir hastalığı var mı"Toprak bana baktı ben Rüzgara baktım"bildiğimiz kadarıyla yok hocam"Rüzgar söylemişti bunu,Deniz bir ara Tansiyon hastasıydı ama son zamanlarda gayet iyiydi"tansiyon hastalığı vardı ama son zamanlarda bir sıkıntısı yoktu"Orkun hoca Deniz'in nabzını sayarken Ambulans ekibi gelmişti.

Demirden tutunup ayağa kalkmıştım,korkuyordum ona bir şey olmasından,sedyeye alıp hızlıca merdivenlere yönelmişlerdi,peşlerinden ilerliyorduk...

Ambulansa alındığında bende binmiştim,Rüzgarlar toplanıp geleceklerdi,Orkun hoca ön taraftaydı ben arkadaydım.Deniz'in elini sıkıca tutuyordum"buradayım Deniz korkma sakın"halen gözleri kapalıydı bilinci kapalıydı,hava veriyorlardı"kalp atışları zayıfladı"kızın söylediği şeyle gözlerim dolmaya başlamıştı"bizi bırakamazsın Deniz,yapma ne olursun,kendine gel Deniz"titrek sesimle yalvarıyordum Deniz'e"Bilge hanımı arayıp haber ver bizi o alsın"adamın söylediği şeyle kız elinde ki telefonla bir yerleri arayıp sonunda biriyle konuşmaya başlamıştı.

Hastaneye geldiğimizde Deniz'i başka bir sedyeye almışlardı,onu içeriye aldıklarında Orkun hoca ve ben hızlıca arkalarından ilerliyorduk,Acil servise aldıklarında bizi almamışlardı,elim ayağım titriyordu,Deniz ilk defa böyle olmuştu,bilinci uzun süre kapalı kalmıştı,ne oluyordu acaba,neden bu halde gelmişti ki..

HER ŞEY GÜZEL OLACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin