Bölüm 2

837 16 5
                                    

Toprak ve Rüzgar da geldiğinde,Rüzgarın sert yüzünü fark ettim sinirlendiğinde elmacık kemikleri belli olurdu,ve alnında ki damar düz yol gibi oluyordu"Rüzgar"dediğimde Toprak dudağını dişledi"Kaan ile kavga etti"ellerimi sıktım"bu çocuk kendini ne zannediyor ya" hızlı hızlı yürümeye başlamıştım ki aynı şekilde oda bizim olduğumuz yere arkadaşlarıyla geldi"Kaan"bağırdığımda bana döndü"bana bak KAAN,elinden gelen bu mu insanları sinir etmek mi,sen var ya tam bir aptalsın,anlıyorsundur inşallah" konuşurken ellerim havalanmıştı Kaan havada ki elimin bileğini sertçe tuttu"söylediklerine dikkat et güzelim" gözlerine baktım ve son anda dizimi münasip yerine geçirdim,iki büklüm olmuştu .

Rüzgar beni arkasına attı,Kaan'ı yakasından tutup duvara yapıştırdı"eğer bir daha kardeşlerime yaklaşırsan,seni mahvederim"yüzüne doğru bağırmıştı,Kaan'ın gözleri Toprağı buldu"aynı şeyi sevgiline de söyle,gözleri benden başkasını görmüyor"dediğinde son çizgisini aşmıştı Rüzgar kafasını Kaan'ın kafasına gömmüştü.

Toprak,Rüzgarı tutmak için gidecekken kolundan tuttum,bana döndüğünde gözleri dolu dolu olduğunu gördüm"canı yanacak"dediğinde,sarıldım"eğer onu geri alırsan senin canını yakar"dediğimde  yerinde durdu.

Rüzgar,Kaan'ı bıraktığında,Kaan'ın arkadaşları,Kaan'ı ayakta tuta bilmek için yardımcı oluyorlardı.Rüzgar bize döndüğünde Toprağa yaklaştı"dediği doğru mu"sesi garipti,Toprak sesini çıkarmıyordu"DOĞRU MU LAN,DOĞRU MU"bağırdığında Toprak ağlamaya başladı,Rüzgarın yüzüne sert bir tokat geçirdi"beni hiç mi tanımıyorsun"Rüzgar'ın gözleri beni bulduğunda kafa mı olumsuz anlamda salladım"özür dilerim"Toprak koşarak gittiğinde Denizde Toprağın peşinden gitti.

Rüzgar küfürlerini peş peşe sıralarken elimi omzuna koydum"sinirini yenmen gerek,yoksa kalp kırmaya devam edeceksin"bende arkamı dönüp ilerlemeye başladım yalnız kalmıştı.Giderken gözlerim o çocuğu bulmuştu aynı şekilde oda bana bakıyordu daha fazla gözlerimi üzerinde tutmadım,hızlıca ilerlemeye devam ettim.

*****************************

Okul bittiğinde evlere dağılmıştık.Deniz benimle bizim eve geliyordu"Toprak çok kötüydü"kafamı salladım çok kırılmıştı canı yanmıştı...

Eve geldiğimizde Deniz telefondan yemek siparişi vermeye başlamıştı.Ben de ödevleri yapmaya başlamıştım,her ne kadar aklım Toprakta olsa da..

TOPRAK'DAN DEVAM

Ne yazık ki beni de kırmıştı,o aptal çocuğa inanıp beni paramparça etmişti,doğru mu diye sormuştu,ne kadar salakça bir soruydu,o tokadı ben Rüzgara değil ,kendime atmıştım,demek ki bu güne kadar ben ona bu güveni verememiştim,bana böyle bir şey deseler güler geçerdim,ben gözlerim kapalı ona inanırdım.

Telefonumu kapatmıştım evde deli dana gibi dolanıyordum, içim içimi yiyordu,canım yanıyordu,yediremiyordum gururuma, telefonumu açarsam Rüzgarın bana ulaşacağını biliyordum ,o yüzden kardeşimin telefonundan Eylül'ü aradım"Efendim Arya"bir kaç nefes aldım"benim Toprak" anında konuşmuştu"canım nasılsın"dediğinde ofladım"nasıl olmamı bekliyorsun"bir şey diyememişti"gelmek ister misin bana" çok iyi olabilirdi" iyi olur"dediğimde"hemen gel o zaman" telefonu kapattı.

Üzerimi değiştirip evden çıkmıştım.

EYLÜL'DEN DEVAM

Yemek hazırdı masayı donatmıştık hem Toprağın neşesini yerine getirecektik,hemde son zamanlarda sınavlar bizi çok daraltmıştı birazcık kaçamak yapacaktık.Deniz elinde ki bira şişeleriyle yanıma geldi"her şey tamam"dediğinde güldüm"bir şey eksik"kaşlarını çattı"ne" masaya göz attı"Toprak eksik" kapının çalmasıyla Deniz elinde ki bira şişeleriyle kapıyı gösterdi"kokuyu aldı,kesin bak" ayağa kalktım"ben çağırdım"kapıya yaklaştım kilidi çevirip kapıyı açtığımda gözleri şiş bir adet Toprakla karşılaştım"Hoş geldin güzeller güzeli"anında boynuma sarılmıştı"kendimi çok yedim, birazda sizi yiye bilir miyim"geri çekildiğin de bana uzun uzun baktı"hiç aradı mı??"güldüm"aramasını mı isterdin"kafasını sallamıştı"gelmiyorsanız ben başlıyorum"Deniz'in yine sabırsızlığı tutmuştu"geldik"Toprak bağırmıştı.

Salona girdiğimizde Denizin çoktan yemeklerle savaşının başladığını görmüştük"az yavaş,tamam mı az yavaş,bizde açız" kafasını kaldırdı"sizinkiler orada,tabağınızda boylu boyunca yatıyor"devrik gözlerimle kafa salladım"tamam dostum,sakin,bir şey demedim iyi misin sen" Toprağa baktı"acıtasyonunu yaşaya bildin mi"Toprak kafasını salladı"hemde ne şekil"Denizin kafasında bira şişelerini kırmak istedim.

Bizde masaya oturduğumuzda yemeklerimizi yemeye başlamıştık,Deniz bira şişlerinin ağzını açıp Toprakla bana uzattı"teşekkürler canım"dediğimde kafasını salladı.

///////

Arka fonda Sıla-acısa da öldürmez çalıyordu,elimizde bira şişeleri,kafa kafaya vermiş oturuyorduk"biz hiç mutlu olamayacak mıyız"solumda oturan Denizin elini tuttum"zamanı gelince neden olmasın" Toprak gülmeye başlamıştı"biz mi mutlu olacağız,bize uğramaz,mutluluk kim,biz kim"bende gülmeye başladım üçümüzü bir gülme tutmuştu bırakmıyordu.

Salonun ortasına yayılmış bir şekilde yatıyorduk"sabah okul var"Denize yandan bir bakış attım"son şişeleri getirmemeliydin"aynı bakışları bana attığında yüzüme yastık yedim"zorla mı içirdim"hayır anlamında kafa salladım"getirmeseydin iyi olurdu" ikinci yastığı da yemiştim"susun"Toprağın sesiyle ona döndük koltuğa çıkmış ve iyicene yayılmıştı,gün içinde yaşadıkları ile gözlerini kapayıp bize arkasını dönmüştü.

Deniz bana döndü sessizce konuşmaya başladı"Rüzgar bana mesaj attı" gözlerimi kıstım"neden sen?neden ben değil"dediğimde gözlerini devirmişti"salak olduğuna bir an inanıyorum sonra diyorum ki,bu kız benim kardeşim olamaz"bana attığı yastığı tam yüzünün ortasına atmıştım"uzatma ne dedi" düz yattı gözlerini tavana dikti"Toprağı sordu bende iyi falan dedim aslında başka bir şey diyeceğim sana"ona bakmaya devam ediyordum"ben Kaan'ı seviyorum"yattığım yerden doğruldum oturur hale geldim"ne diyorsun"bağırmıştım,aynı şekilde oturduğu yerden kalktı"ama ona söylemeye korkuyorum" gözlerinden yaşlar süzülmüştü yanına yaklaştım onu kendime çektim"ağlama"göz yaşlarını silip sıkıca sarıldı"Rüzgar engel olacak biliyorum,hatta Kaan beni istemeyecek bunu da biliyorum ama kendimi sevmekten geri alamıyorum" sesi hıçkırıklarına karışmıştı,ağlama desem de ağlayacaktı o yüzden ağlamasına müsaade etmiştim.İkimizde yorgun düşmüştük yan yana yattığımız koltukta uyuya kalmıştık....

HER ŞEY GÜZEL OLACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin