Odama doğan güneşle gözlerimi aralamıştım,yataktan kalkıp üzerine hırkamı giyip,banyoya girip elimi yüzümü yıkamıştım.Masanın üzerinde ki makineden kahvemi yapıp elime almıştım,balkona çıkıp duvara yaslandım.
Gözlerimi yumup bardağımda ki kahvenin kokusunu en derinden kokladım,gözlerimi araladığımda çiçeklere baktım,canlanmaya başlamışlardı,hava bugün güzel olacak gibiydi,biraz serindi ama gökyüzünde güneş vardı.
Elimde ki bardakla ve kahvemle biraz oyalanıp odama geri girmiştim,Dolaptan daha önce hazırladığım kıyafetlerimi alıp giyinmiştim,saçlarımı,doğal haliyle bırakıp hafif bir göz makyajı yapıp dudağıma parlatıcı sürüp askıdan çantamı ve ceketimi alıp odadan çıktım.
////*
Hastaneye geldiğimde ,yoğun olmayan bir saate denk gelmiştim,hasta yoktu,garipti ama benim açımdan iyiydi,rahattım bugün.Hastanenin işi belli olmazdı beklemediğim anda acile bir sürü hasta gele bilirdi,ama şuan ki zaman beni ilgilendiriyordu.
Boş koridorda sağa sola turlarken yanıma gelen doktor arkadaşımla duraksadım"selam,nasılsın"gülümsedim,Hakan doktorda benim gibi yeni gelmişti hastaneye,benim gibi hastaneye adapte olmaya çalışıyordu"2 çay alıp bahçede oturmaya ne dersin"onaylar şekilde kafamı salladım"hep böyle az mı konuşursun,güzel sesini acillerden mi duyacağım"gülümsedim kafamı öne eğdim"asistanlar pek sesimi beğenmez hocam"dediğimde gülümsedi,kantine geldiğimizde iki çay alıp kantin kapısından bahçeye çıkmıştık.
Adımlarımız otomatikmen denize yaklaştırıyordu bizi"genelde sizi hep acilde görüyorum hocam,asıl branşınız nedir?"soru dolu bakışlarına karşılık doktor Hakan'a döndüm"Kadın Doğum doktoruyum"şaşkın şaşkın bakıyordu"cerrah olduğunu tahmin etmiştim"içten bir kahkaha attım"Cerrah olabilirdim lakin yeni hayatların doğuma şahit olmak tercihim oldu"havanın soğukluğuna inat sıcak bir gülümsemesini gönderdi,karnım hafiften acıkmaya başlamıştı"büfeye doğru yürüsek olur mu,bir şeyler alacağım"kaşlarını çattı"siz lütfen oturun gidip hemen alıp geleyim"tam gitmek için adım atmıştı ki bileğinden tuttum"bacaklarım açılmış olur bende geliyorum"hastanenin çıkışında ki büfeye doğru adımlarımızı çevirdik.
Karşıya geçmek için kırmızı ışıkları beklerken birden her şey birbirine girmişti,Motor önümüzde taklalar atarak tam önümüzde durmuştu motorda 2 kişi vardı,biri yolun ortasına savrulmuştu diğeri motorun hemen yanına düşmüştü,Hakan motorun yanındakine koşmuştu bende yolun ortasına fırlayanın yanına koştum,dizlerimin üstüne çöküp,kafasında ki kaskı çıkardım,kumral uzun saçlı genç bir kızdı"hanım efendi duyuyor musunuz beni?"gözleri hafif aralanmıştı"başım çok acıyor"Hakan'ın baktığı adam bağırmaya başlamıştı"Özge iyi misin?Lütfen Özge'ye bakın,Güzelim iyi misin?"kafamın içinde bir takım sesler dönmeye başlamıştı ,geriye doğru oturdum,sesler kulağımda yankılanıyordu" YALVARIRIM AÇ GÖZLERİNİ KELEBEĞİM"-"EYLÜL AÇ GÖZLERİNİ"kendime gelmek istiyordum,kendimi 10 yıl öncede gibi hissediyordum,gözümün önüne motordan düşüşüm ve yerde savrulma anım geliyordu,vücudum sallanıyordu"Eylül kendine gel,iyi misin"kendi içimde ki seslerle ve dış etkenden gelen seslerle kayboluyordum sanki,kollarım sıkı sıkıya tutuluyordu,ellerimi kulaklarıma kapadım,sesler susmuyordu"YETERR"kendi kendime bağırmaya başlamıştım,yüzümde hissettiğim acıyla gözlerimi araladım,Hakan korkak gözlerle bakıyordu"ne oluyor Eylül,ne gördün,nasıl bir atak geçirdin"elimi göğsümün üzerine koydum"nefes alamıyorum Hakan"etrafta bir sürü doktor ve hemşire vardı,Hakan bizim asistanları gördüğünde bağırıp emirler vermeye başladı,yolun başında gördüğüm silüetle ciddi anlamda nefessiz kalmıştım,oradaydı,yine gelmişti,yada ben cidden delirmiştim yada halüsinasyon görüyordum,kendime sert bir tokat attım,gerçekti ,orada duruyordu,adımları hızlanmıştı koşarak bana geliyordu"Eylül"sesi kulaklarıma dolduğunda boğazıma biriken nefesi bıraktım,rahat rahat nefes almaya başlamıştım.
Dizlerinin üzerine oturup Hakan'ı itmişti,yüzümü ellerinin arasına alıp gözlerini gözlerime kavuşturmuştu"kelebeğim,güzelim,bir tanem" elimi yüzüne götürdüğümde parmaklarımın titrediğini fark etmiştim,yeni çıkan sakalları avucuma battığında gerçek olduğunu anlamıştım,kalbim titriyordu,hızlı hızlı atışını hissediyordum,gözümden kayıp giden yaşla garip bir şekilde gülümsedim,elleri saçlarıma gittiğinde beni kendine çekti"her şey artık daha güzel olacak söz veriyorum sana,her şey bitecek bütün her şey geçecek,söz veriyorum sana"sıkıca kollarımı bedenine sarmıştım,arkadan gelen korna sesleriyle ayağa kalktık,bacaklarım titriyordu,kolları belime sımsıkı sarılmıştı"çok zayıflamışsın"yandan bir bakış attım gülümsedim"üzüldüğüm kadar ölmen gerek"kaldırıma geldiğimizde beni hastanenin yanında ki banka ilerletip oturtmuştu"senin yanında olayım da ölmeye de razıyım"gözlerimi kapayıp kafamı önüme eğdim"yine geldin,yine gideceksin...durma hadi git"içimde acıyan bir yer vardı,geldiğine inanmayan bir taraf,ve gitmemi söyleyen garip bir ses,derinlerden geliyordu bu ses"hayır ,hayır dur"ayağa kalktım bana garip garip bakıyordu"ben gidiyorum sen değil"arkamı döndüm sarsak ve korkak adımlarla ilerlemeye başladım"Delirdin mi sen EYLÜL"arkamdan gelen şaşkınlık dolu sesle gülerek arkaya döndüm gülmeye başladım,gözlerim dolu dolu gözlerine baktım"BENİ SİZ,SEN,VE BU HAYAT DELİRTTİ"....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY GÜZEL OLACAK
Novela JuvenilYağmurdan ıslanmaktan korkanlar,birbirinin fırtınasında kaldığında yaşama cesareti bulurlar...