Gece uyumamıştım,yataktan kalkıp banyoya girdim,uzun bir duşun sonrasında hazırlanıp çantamı hazırlamıştım,telefonumu elime alıp odadan çıkıp sessizce evden çıkacaktım ki annem kapıda beni yakalamıştı"Kızım"anneme dönüp diyeceği şeyi bekliyordum"Deniz,nasıl"yüzümde geniş bir gülümseme oluşmuştu"bilmem"annem yaklaşıp kollarını bana sardığında karşılık verip kollarımı anneme sarmıştım"bugün bende gideceğim siz okulda olursunuz herhalde"derin bir nefes verdikten sonra gözlerimi kapadım"ben geç kalmayayım"yanağına öpücük bırakıp evden çıktım.
Demir kapıda her zaman ki gibi beni bekliyordu ilerleyip kollarımı boynuna sardım"sevgilim"geri çekildiğimde gözlerim dolmuştu yine,elleri ellerimi tuttuğunda yeşil gözlerine baktım,alnını alnıma yasladığında göz yaşlarım teker teker kayıp düşmüştü"ağlama yeter"burnumu çektim,dudaklarımı birbirine bastırdım"psikolojik destek almaya ne dersin"kafamı olumsuz anlamda salladım"okula gidelim"motorun arkasına bindiğimde Demirde motoruna binmişti.
***********
Okul çıkışı dördümüz yine hastane gelmiştik,bahçede bir süre beklemiştik ki dışarıya gelen doktorla ayağa kalktık bizde hızlıca doktora doğru ilerlemiştik,bir şey mi olmuştu acaba,elinde ki fotoğrafları gördüğümde korkum hat saflara çıkmıştı"ne oluyor Doktor bey"karşımızda ki doktor gülümseyerek bakıyordu bize"keşke herkesin sizin gibi arkadaşları olsa"fotoğrafları Toprağa vermişti bir elini Demir'in omzuna koymuştu,diğer elini Rüzgarın omzuna koymuştu,gözleri dördümüzün üzerinde gezinmişti"arkadaşınızı özel odaya alıyoruz,tedavilere cevap verdi,sizden bir şey isteyecektim"sevinçle doktora sarıldığımda doktor da gülmeye başlamıştı,geri çekildiğimde üstümü düzelttim"çok özür dilerim doktor bey ben sevinçle"elim utançla saçlarıma gittiğinde doktorun yüzünde gülümseme daha da yayılmıştı"sevinmeniz hakkınız"Demir ve Rüzgar halen pür dikkat doktora bakıyordu"ne isteyecektiniz doktor bey,siz kardeşimizi iyileştirin ne istiyorsanız yaparız"Rüzgarın omzunda ki eli daha sahiplenir şekilde tutmuştu"odayı Deniz için daha rahat bir hale getire bilirsiniz,duvarları sevdiği renge boyaya bilirsiniz,Deniz tedavi başlangıcından itibaren psikolojik sıkıntıya girdi,odayı zevkine göre hazırlamanızı istiyorum,odayı babası özel olarak kiraladı"Demir bize dönüp onay beklemişti,gözlerimizle onayı verdiğimizde Demir doktora dönüp"o iş bizde hiç dert etmeyin odayı gösterin bize yeter"doktor elini buyurun anlamında hastaneye çevirince ilerlemeye başladık.
Geniş bir odaya girdiğimizde odayı hepimiz süzmüştük"gençler siz halledin ben görevimin başına kaçar"Rüzgar da doktorla beraber çıkmıştı"duvara Deniz mavisi bir boya yapalım mı kızlar"Demir'in sunduğu fikir bana uygun gelmişti"beyaz renkle de bulutlar yaparız"Toprakta ellerini çırparak heyecanla bize döndü"bu tarafta ki duvara da çiçekler,çizgi film karakterleri çizeriz"Demir kafasını salladı"o zaman ben boyaları abime bildiriyorum"olumsuz anlamda kafa salladım"Kenan abiye daha fazla yük olamayız,her bütçe konusunda ona başvuruyoruz,biz halledelim"Demir kolunu omzuma atıp saçlarıma öpücük kondurdu"eğer abime söylemezsek cidden kızar,o bize yardım etmek istiyor,hem bırak hep kızlarla para yiyeceğine işimize yarar bir yere para harcasın"Kenan abiyi arayıp bütün istediklerimizi sıralamıştı 1 saate bütün ihtiyaçlarımız gelecekti...
Bahçede yine oturuyorduk,bu bahçe bizim hayatımızın bir parçası olmuştu adeta.Demir'in telefonu çaldığında gözlerim telefonunu kaymıştı arayan Ceyda diye bir kızdı,kaşlarım çatılırken Demir aramayı sonlandırmıştı,yine aynı kişi aradığında yine sonlandırmıştı,tekrar çaldığında Demirin elinde ki telefonu çekip almıştım açıp kulağıma yaklaştırdığımda gözlerim kocaman büyümüştü"abi,Kenan abimle kavga ettim,lütfen beni artık yanına al"Demir'in kardeşimi vardı,telefonu kapatıp Demir'e vermiştim,tam konuşacakken Kenan abi görüş alanımıza girmişti.
**********
Boya işlemine giriştiğimizde kafamda onlarca soruyla fırçayı bir sağa bir sola vuruyordum,Kenan abi de yanımızda bize yardım ediyordu,beyaz boyanın içinde ki fırçayı kurumuş mavi boyanın üzerine bulut deseni verip içini doldurmaya başlamıştım"Kenan abi"ona seslenmem ile bana dönmüştü"Demirden başka kardeşin var mı"sıkıntılı bir şekilde nefes verip boyayı sertçe duvara sürmeye başlamıştı"ne yazık ki var"insan kardeşine böyle der miydi ya"neden böyle dedin ki abi"gülerek bana döndü"üvey kardeşimiz var,Ceyda"kafamı sallamakla yetindim"çok gıcık bir yapıya sahip kız,ukala,kendini beğenmiş,bir tek kendini düşünen bir mizacı var,mecburiyetten çekiyoruz onu"boyaya devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY GÜZEL OLACAK
Dla nastolatkówYağmurdan ıslanmaktan korkanlar,birbirinin fırtınasında kaldığında yaşama cesareti bulurlar...