Bölüm 8

377 12 0
                                    

Keşke buraya hiç gelmeseydik ama iş işten geçmişti,Rüzgar bir yanda Demir yanda bize sinirli sinirli bakıyordu,biz üçümüz yan yana oturmuş onlara bakıyorduk"hadi Denizi,Eylülü anlarım,senin ne işin var lan burada"Rüzgar Toprağa doğru bağırdığında Toprak sinirle ayağa kalktı"asıl senin ne işin var burada,bu kızlarla mı takılıyorsun sen"parmağını kaldırıp sinirli sinirli sallamıştı,Rüzgar Toprağın elini tutup kendine çekmişti,kulağına bir şey fısıldadığında Toprak koltukta ki çantasını alıp yanımızdan ayrılmıştı,Rüzgar bir bana birde Deniz' baktı"Deniz hadi senide ben bırakayım eve kalk"Deniz kafasını sallayıp ayağa kalkmıştı,kısa bir bakış attım Rüzgarın peşine takılmıştı.

Ayağa kalkıp kapıya ilerlediğimde Demir kapıya sertçe elini vurmuştu"ben gitmen için bir şey söylememiştim"sinirle arkaya döndüğümde çok fazla yakındık,heyecanlanmıştım,yutkunduğum da gözleri dudaklarımı bulmuştu"neden buraya geldin"gözlerimi gözlerinden kaçırıp yan tarafa baktım,eli çeneme değdiğinde gerilmiştim yüzümü kendine çevirdi,gözleri gözlerime temas ettiğinde kalbim yerinden çıkacak şekilde atmaya başlamıştı,ne oluyordu bana,derin bir nefes aldığımda kokusu burnuma dolmuştu gözlerim istemsizce kapanmıştı"neden geldin"tekrar sorusunu yenilediğinde gözlerimi araladım gözlerine bakıp gülümsedim"sanırım ben senden hoşlanıyorum"söylediğim şeyle kendime şaşırmıştım,yüzünde alaycı bir gülümseme olmuştu"biliyorum"biliyormuş,ukala elimi göğsüne koyup ittirdim,geri çekildiğinde kapıyı açıp kendimi dışarıya attım"seni ben bırakacağım"umursamadan hızlıca ilerliyordum,koridorun arasında giderken bir kapı aralanmıştı,bara girdiğimizde karşımıza çıkan o adam yine karşıma dikilmişti"gidiyorsun sanırım küçük hanım"kafamı salladım"Demir küçük hanım seninle mi"Demire döndüğümde bana biraz daha yaklaşıp kolunu belime sardı beni kendine çekti"tanıştırayım abi kendisi benim sevgilim olur,Hırçındır biraz"demek büyük abi karşımdaydı elini bana uzatmıştı"Kenan Korhan"uzattığı elini tuttum"Eylül Aydın"gülümsedi"memnun oldum Hırçın hanım,sana yanlış yapan adamın hesabını bizzat kendim keseceğim"keskin bakışlarla bana bakıyordu,yüzünde Demir'e benzer o gülüş olduğunda istemeden tırsmıştım"gece uğrarım belki abi"Kenan abi kafasını salladığında Demir'in ilerlemesiyle bende adımlarımı ona bırakmıştım.

Mekanın dışına çıktığımızda ipsiz sapsız adamlar kızlarla kenarda köşede görmek istemediğim şeyler yapıyorlardı,Demir arabasının kapısını açtığında kendimi arabaya attım,kapı kapandığında geriye yaslandım,diğer tarafa Demir oturduğunda kısa bir süre bekledi sonra bana yaklaşıp emniyet kemerini taktı"arabada emniyet kemerini takmayı unutma"sertçe söylediğinde Demir'e döndüm"tamam"yumuşak çıkan sesime bende şaşırmıştım Demir'in bakışları yüzümde bir süre gezindikten sonra arabayı çalıştırıp mekandan uzaklaşmıştık.

Sahilin önünde durduğumuzda emniyet kemerini çözmüştüm,arabanın kapısını açacağım sırada kolumdan tuttu"Eylül"kafamı Demir'e çevirdim,gözlerim yüzünde gezindi"ben kötü biri değilim"emin bir ses tonunda konuşmuştu"sana hiç bir zaman ihanet etmem,bana güvenmeni istiyorum"gözlerimi sıkıca yumup derin bir kaç nefes aldım kolumda ki eli yüzüme değdiğinde gözlerimi açtım,yüzüme değen saçımı kulağımın arkasına itmişti"sen ve benden biz çıkar"söylediği şeyle yüzümde gülümseme oluşmuştu"cevap ver bana"senden her ne kadar nefret etsem de,senden hoşlandığım gerçeğini değiştirmiyor"gülmeye başladığında yaklaşıp yanağıma küçük bir öpücük bırakmıştı"biz şimdi neyiz peki"sorduğu soruyla birlikte dişimle dudağıma işkence çektiriyordum"sorduğum soruyu değiştiriyorum,halen sevgiliyiz dimi"kafamı sallamakla yetindim"oyunsuz bir şekilde"dediğimde kafasını salladı.

Arabadan indiğimde,Demir'de inmişti"evinin önüne bıraksaydım bu saat de tek başına gide bilecek misin"kafamı salladım"giderim,hem annem bekliyordur beni"kafasını salladı"eve gidince ararsın beni dimi"gülümsedim"ararım"arkamı dönüp ilerlemeye başlamıştım ki aklıma gelen şeyle durup bir süre düşündüm sonra geri dönüp Demir'e yaklaştım yanağına öpücük bıraktım"görüşürüz"yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu arkamı dönüp hızlı adımlarla eve doğru koşmaya başladım.

Eve girdiğimde annem salonda tek başına oturuyordu"bu saate kadar neredeydin"yutkundum yalan söylememe gerek yoktu"kızlarla biraz muhabbet edelim diye oturmuştuk,saat'in kaç olduğunu görmemişiz"bir süre beni inceledi"hadi git yat"kafamı sallayıp koşarak odama girdim.

Onu aramam gerekiyordu,öyle demişti,ama heyecan yapıyordum,masanın üzerine koyduğum telefonumu elime alıp Demir'i aramak yerine mesaj attım"ben eve girdim"diye çok geçmeden cevap geldi"beni arayacaktın"ama heyecandan sesimin titremesinden korktum diyemezdim yani"çok uykum var kusura bakma iyi geceler"yazıp yolladım,çok saçma bir cevap olmuştu ama olsundu. Telefonu kapatıp yatağın yanında ki masama koydum.

Yatağın içinde dönüp durdum ne uyuya biliyordum,ne kalka biliyordum yarın pazardı,yine okul yoktu,ya Demir buluşmak isterse,ben şimdi Demirle gerçekten sevgili miydim??Allah'ım,offf yine saçmalamaya başlıyordum,mutluydum,hemde gereğinden fazlasıyla.

HER ŞEY GÜZEL OLACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin