Merhaba arkadaşlar, bu duyuruyu hem kendim hem de hikayem hakkında bir kaç bilgi vermek için yazıyorum.
Öncelikle hikayemi okuyan herkese sonsuz teşekkürler ediyorum. Şimdiye kadar beni kıracak, üzecek, rencide edecek bir yorum yapmadığınız ve çok uzun aralıklarla yazmama rağmen okumayı da beni de bırakmadığınız için. Gerçekten çok kaliteli bir okuyucu kitlesine sahibim ve bundan sonsuz mutluyum.
Şimdi gelelim neden uzun aralıklarla yazdığıma:
1) İki çocuk annesi, çalışan bir bayanım ve vakit sorunum var.
2) Biliyorsunuz 46 yaşındayım ve gençler gibi hızlı yazamıyorum.
3) Son ve en büyük sorunum bazen öyle bir tıkanıyorum ki üç dört gün iki kelime ileri gidemediğim oluyor.
Gerçekten çok üzgünüm ama şunu bilmenizi isterim bu kesinlikle umursamazlık ya da boş vermişlik değil.
Şimdi gelelim Hikayemize:
Ömer ve Leyla ayrılmasın diye çok yorum alıyorum ve hak veriyorum ama maalesef ki onların ayrılacağı tanıtımdan ve ilk bölümden belli zaten. İnanın başlarda aklımdaki Ömer ve Leyla'nın ayrılana kadar olan aşklarının kurgusunu sadece sizler için değiştirdim. Aslında benim kafamda Ömer Leyla'ya sırılsıklam aşık olacak ama bunu ona asla belli etmeyecekti. İlk bölümde Leyla'nın ayna karşısında ki konuşmasını tekrar okursanız anlarsınız. O kısım da hikaye bittikten sonra düzenleme yaparken değiştirilecek.
Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere:
En geç 35. bölümde o ayrılık günü gelecek ve sonrasında hep dediğim gibi Leyla ve Ömer'in arasına yollar yıllar (4 Yıl) ve yeni insanlar girecek ve hikaye hem Ömer hem de Leyla ayrı ayrı anlatılarak devam edecek. Bir tek şunu kesin olarak söyleyebilirim ki Leyla bir daha asla o karanlık dünyasına geri dönmeyecek.
Hepiniz çooooook seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'ı kıyamet
Ficção GeralÜnlü bir iş adamı ve bir hayat kadını... Olacak şey miydi? Yolları kesiştiğinden beri biliyordu olmayacağını Leyla... Bunu en başından söylemişti ona Ömer ama gönül Ferman dinler miydi? Dinlemedi! Kıyamet gününün geleceğini bile bile yaşayan her...