33. Vay Yine mi Keder

6.2K 447 413
                                    

Evet arkadaşlar yeni bir bölümle daha sizlerleyim. Bu bölüm size @wingachex  yazarımdan bahsetmek istiyorum. Yazarımız uzun zaman sonra yine Wattpad'de  hikayelerine kaldığı yerden devam ediyor. Benim çok beğenerek okuduğum Sessiz Kuğu ve yeni başladığı Ruhuma Dokunan hikayelerini okumanızı tavsiye ederim, pişman olmayacaksınız. Bu bölüm ithafım yorumları ile beni benden alan tüm okurlarıma gelsin. İyi okumalar.

Leyla biraz olsun kendine gelip Ömer'le konuşunca rahatlamıştı. Ömer ona Ali'nin mesajını, Nergis annenin söylediklerini olduğu gibi anlattı.

"Peki annen nasıl karşıladı" Bir müddet sessiz kalan Ömer buraya kadar çok rahat anlatmıştı ama bu soruya ne cevap vereceğini bilemedi. Biraz düşündükten sonra tam olmasa da gerçeği söylemeye karar verdi.

"Yani, ilk bir karşı çıktı, olmaz dedi ama benim kararlı olduğumu anlayınca en azından tanımak istedi" Deyince Leyla'nın başı öne eğildi ve mırıltı halinde konuştu.

"Anladım" Ömer Leyla'nın çenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı.

"Kolay olmayacağını ikimiz de biliyorduk, ama biz kararlı durursak onlara da kabul etmekten başka çare kalmaz" Leyla hüzünle baktı Ömer'e.

"Kabul etmek zorunda kalmak başka, gönülden kabul etmek başka" Ömer gözlerine yine hüzün çöken sevdiğine sarıldı cesaret verircesine.

"Evet belki başlarda öyle olacak ama sonradan seni tanıdıkça sevecek, bak göreceksin" Leyla yaslandığı göğse biraz daha sokuldu ve en çok korktuğu soruyu sordu.

"Annen beni sadece barda şarkı söyleyen biri olarak görüyor, ya daha fazlasını öğrenirse?" Ömer gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Bu soruya ne cevap verse yanlış olacaktı o yüzden hem bu konuyu kapatmak hem de Leyla'nın daha fazla üzülmesine sebep vermemek için göğsündeki kadının kendisine bakmasını sağladı, alnına bir öpücük kondurdu.

"Benim kabulümü herkes sevip sayacak Leyla, başka çaresi yok" dedikten sonra Leylanın yüzünü iki elinin arasına alıp devam etti.

"Güzelim yatalım mı artık? Ben çok yorgunum" Leyla sevgiyle baktı Ömer'e yanağına masum bir öpücük kondurdu sonra ayağa kalkıp elini uzattı.

"Hadi yatalım" Kendisine uzatılan eli sevgiyle tuttu Ömer. İki sevgili yataklarına yattıklarında Leyla Ömer'in göğsündeki yerini aldı ve bu iki aşık bu gece huzurun ve güvenin verdiği hazla sadece birbirlerine sarılarak uyudular.

................................

Hanife hanım sabah kahvaltısını yaptıktan sonra aklına koyduğu şeyi yaptı ve Meryem'in babasını aradı. Meryem'in babasının iş adamı kimliği yanında birde karanlık yanı vardı ve tabi Hanife hanımın  istediği işi yapabilecek bir çok adamı. Hanife hanım kısa bir hoşbeşten sonra asıl isteğini söyledi.

"Mustafa bey, ben sizden bir ricada bulunacaktım"

"Buyurun Hanife hanım sizin için ne yapabilirim?"

"Ben bir şahıs hakkında araştırma yapmak istiyorum, bana bunu yapabilecek birini gönderebilir misiniz?"

"Tabi Hanife hanım, ama bildiğim kadarıyla Ömer'inde bu konuda iyi adamları var"

"Evet var ama ben Ömer'in bundan haberi olsun istemiyorum"

"Anladım Hanife hanım, size hemen birini gönderiyorum"

"Çok teşekkür ederim Mustafa bey, dediğim gibi Ömer'in haberi olmazsa sevinirim"

"Tabi Hanife hanım, benim yönümden bir korkunuz olmasın"

Aşk'ı kıyametHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin