Rööv

1.4K 95 7
                                    

Laupäeva hommikul, hommikust süües rääkisin vanenatega juttu:
"Kuidas tearis läks?" küsisin

"Hästi!" vastas ema

"Aga teil? Õhtul olime isaga nii väsinud et ei jõudnudgi sulle öösel musi ja kalli teha"

"Okei, üpris normilt läks kui välja arvestada seda et Sten rikus kohtumise ühe minu sõbraga ära!"

"Ma ei usu et Sten pahasti mõtles, kindlasti tahtis ta sinuga suhelda kuna ma saan aru, et sa isegi ei proovi temaga suhelda"

"Ema sa tead et ma vihkan teda!"

"Okei rahu! Melissa! Seda ka et me läheme Maxiga spaasse ja Sten läheb sõbra juurde niiet sa võid ka kuhugi minna või oled üksi kodus"

"Ok! ma lähen jalutama"

"Kuhu!?!" küsis Sten

"Pole sinu asi!" vastasin

Ma ei saa aru miks teda huvitab minu liikumine?!? Ja TEMA oligi see kes öösel mulle tekki ilusti peale pani kuna mu ema ja isa seda teha ei saanud!

Praegu olen veel Steniga kahekesi kodus ja ma hakkan minema jalutama.

Kell on juba 20.12 ja ma kõnnin koju. Ma vihkan seda et talvel on õhtuti niiii pimee. Aghh mingi poiste kamp läheneb! Appi mida ma teen? Mida ma teen? OMG ma kivistusin ta viskas mu telefoni maha ja keegi teine tiris mu koti seljast ja siis käis pauk ning ma olin maas. Ma rabelesin nagu hull, kuniks kuulsin et STEN?!? karjus nende peale ja nad jooksid minema.

"Kas kõik on korras?" küsis Sten, kes andis mulle mu katkise telo ja kotti.

"Ei ei ole"

"Nii tore et ma nägin sind! Sa oled ikkagi mu pereliige"

"Ei ole"

"Mhh"

"Okei ainult praegu oled ja aitähh! "

"Jee!"

"Aga ära arva, et sa meeldid mulle"

"Okei" oli ta nukralt.

Kodus juba muretses mu ema ja isa minu pärast kuid mind nähes langes neil kivi südamelt. Õhtul sõime veel kõik õhtust ja Sten rääkis, kui hästi tal koolis läheb, et tal on head hinded, kuid see on täielik VALE! Ma vihkan seda.

Kui tulin pesust kuulsin kuidas Sten räägib kellegiga, ma kuulsin, et:
"See tõesti mõjus ja ma meeldin nüüd rohkem Melissale, tnx mees, see oli super plaan talle kallale minna" rääkis Sten telefoniga

Mida kuradit! Kuidas ta JÄLLE julges! Ma vihkan teda! Sisse tulles ta veel proovis minuga suhelda, kuid ma vaatasin teda lihtsalt kurjalt ning andsin kõrvakiilu.
"Aii! Mille eest see veel oli??"

"Mõtle oma linnuajuga!"
Ma olin nii vihane kuid jäin ikkagi magama.
____________________________________
Kui meeldis see osa siis pange KINDLASTI vote ja kui viitsite komenteerige kuidas meeldis😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
                   ❤Mammu❤

Pöördumatu armastus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora