Täna ärkasin kell 9.32 üles ja nägin, et mu raamat oli pandud lahtiselt minu öökapile ja tekk peale tõmmatud. Steni polnud õnneks mu toas. Kuna ma olin nii laisk, siis ei viitsinud ma isegi riided vahetada ja läksin alla pannkooke sööma kuna iga pühapäev saab neid.
All sõid mu vanemad ja Sten. Istusin ka lauda ja alustasin söömist.
"Max, kas teadsite, et me läheme täna Melissaga välja ja te saate rahulikult koos olla" ütles Sten uhkustavalt
"Oii see on küll tore!" Rõõmustas isa
Ma lihtsalt loodan, et Sten ei tee minust välja siis.
Olime söömise lõpetanud ja ma valisin riideid.
"Pane need see näeb su seljas imeilus välja" ütles Sten.
Ma vaatasin teda imeliku näoga, kuigi tegelt need sobisid tõesti kokku
"Mm ma pean proovima aga sa võiksid ennem mulle ka öelda kuhu me lähme ennem, kui teistele ütled" pomisesin.
"Sa tõesti oleksid nõus olnud, kui ma oleks sult seda isiklikult küsinud?"
"Eii"
"No vot!"
Ma muhelesin natuke, kuid siis läksin vetsu, et riidesse panna.
"Oki ma olen valma" ütlesin treppist alla tulles
"Vauu" muigas Sten
Ma kõndisin uhkelt uksest välja ja Sten tegi mulle auto ukse lahti.
"Kuhu me siis lähme?" küsisin
"Üllatus" ütles ta kavalalt.
Sõit möödus rahulikkult peale selle, et me lihtsalt klõpsisime raadio nuppe kordamööda kuna talle meeldis mingit tümpsu kuulata aga ma tahtsin myhits-i aga loomulikult sain mina oma tahtmise.
Me läksime kinno labürindi jooksja 3-me vaatama mis oli üli põnev. Sellal ma imestasin seda, et ta ei perverditsenud vaid hoidis end vaol. Ta oli nii teistsugune ja see isegi meeldis mulle.
Peale seda viis ta mind pitsat sööma.
Sööki oodates võttis ta laua alt lillekimbu ja ütles:"Melissa ma tean, et ma ei meeldi sulle ja sul on vahel minust tõesti siiber aga ma palun andesta mulle ja ma luban et muudan ennast, kas sa andestad?"
Ta vaatas nii armsalt ja ma ei tundnud teda ära.
Ma olin nii imestunud!
TA TAHAB ENNAST MINU PÄRAST MUUTA!?!
ma tahtsin hakkata ütlema...
Kuid siis tuli mingi võõrast tüdruk ja lausus:
"OMG Sten! Sa pole mulle nii ammu kirjutanud, vanasti küll tahtsid iga nädal õhtuti mu juurde tulla. Ausalt öeldes tahaksin seda korrata"
Okei mu rõõm kadus just minema.
Sten vaatas mind korra ja siis pööras milgu tagasi võõrale tüdrukule:
"Kuule Liisu või Liselle, kes iganes sa olid ma olen muutunud ja sinusuguseid vaatan ma kõige vähem!"
See Liisu või keegi vaatas mind õela pilguga ja kõndis uhkustavalt minema.
"Kui sa lubad ja käitud oma tüdrukutega samatmoodi nagu temagagi siis jah, ma andestan"
Ta silmad lõid särama, kuid ma ütlesin veel lisaks:
"Aga ära looda midagi nii ruttu, sest ma küll andestasin, aga ma ei saa sind nii ruttu usaldada"
Tegelikult oli see õhtu tore, ta käitus palju normaalsemalt, kuid vahel käitus tõesti nagu mingi pervert.
Õhtul oma voodides pikutates küsis Sten midagi tõesti lolli:
"Võin su kaissu tulla kuna mu tekki all on külm?"
"Unusta ära ja mine magama!"
"Kellega?"
"Idioot, head ööd"
"Head ööd kullake!"
"Ma pole mingi kullake!"
"Ma räägin oma kaisukaga"
_____________________________________
Heips! Kuidas meeldis? Andge komentaarides kindlasti teada ja ärge unustage panna vote, uus osa tuleb siis kui keegi meelde tuletab et uue osa teeksin😏
❤️Mammu❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...