Midagi Üllatavat

1K 76 6
                                    

"Hommik!" hüüdis ema

"Midaa ma magan!" vingusin ma vastu.

"Ee ma tahtsin öelda, et Karlos ootab sind ja tahab sulle midagi tähtsat öelda"

"Mida? Oota ma kohe tulen!"

Ma panin ruttu hommikumantli selga ja jooksin ukse juurde.

"Karlos! Miks sul nii palju kohvreid käes on?"

"Tule, ma räägin"

Me hakkasime tänava poole jalutama

"Vaata, kuna ma olen juba täiskasvanud ja see suvemaja on ainult mu vanemate oma siis ma kolin ära ja lähen tööle"

"Aga aga mida mina siis see suvi teen??" kurvastasin

"Sul on Sten ja pere ning sa saad kindlapeale nendega palju nalja"

"Aga sa tuled ju suvel tagasi? ONJU??"

"Noo sellega on selline asi et ma lähen Ameerikasse ja jään sinna ning alustan uue eluga"

"Kas sa siis unustad kõik, mis siin ja meiega on juhtunud?" mul tuli juba väike pisar silma.

Ta pühkis mu pisara ja sosistas:
"Sind ma ei unusta kunagi Meli- või tähendab suvesõber" Ta tegi mu põsele väikse musi ja hüppas autosse.

Ma tundsin kuidas mu südamest tuli nagu väike tükk küljest. Ta oli mulle nagu venna eest!

Tagasi tuppa lonkides nägin et Sten oli tagasi mu tuppa tulnud

"Ma nägin kuidas ta sulle musi tegi!"

"Niii?"

"Miks?!?"

"Selle pärast et ta läks Ameerikasse ja ma ei näe teda enam kunagi, Sten või pigem Kade poisike" naljatasin

Ta lihtsalt proovis mossitada. Kui hommik oli söödud panin ma uued pikiinid selga ja läksin päevitama, lootes, et seekord ma seda teha ka saan.

Õhtu oli käes ja ma pakkisin juba asju tagasi, kuna homme hommikul hakkame tagasi sõitma.

"Tahad midagi üllatavat aga kaunist asja näha?" küsis Sten

"Oleneb"

"Igatahes tule kaasa"

"Hakkame mu vanemaid vahtima?" küsisin, kuna ta näitas mu vanemaid kes olid tiigiääres ja nautisid päikeseloojangut.

"Oota ja vaata!"

Siis nägin ma tõesti midagi üllatavat...

MU ISA TEGI EMALE ABIELU ETTEPANEKUT!!!!

"MIDA?!?!????" Karjusin ma õnnest

"Täpselt, su vanemad on kihlatud" uhkustas Sten

Siis nägin kuidas mu ema teda kallistas, ehk tundub, et ta vastas jah.

"Kuidas sa teadsid seda?" küsisin Stenilt

"Noo need on meeste jutud" muigas Sten uhkelt

"Päriselt sa andsid isale soovitusi, et kuidas seda teha??"

"Noo jah" ütles Sten häbelikult

"Aitäh" sosistasin vaikselt ja tegin Stennile kalli.

Me passisime Steniga mu toas kuni ema tuli pauguga uksest sisse ja karjus:
"MA ABIELLUN!!!"

Ma olin nii õnnelik ja läksin hüppasin emale sülle ja kallistasin teda tugevalt.

See õhtu oli nii lahe, kuna mu vanemad olid õnnelikud ja mina olin õnnelik. Ma poleks kunagi uskunud, et Sten nii ilusasti oskab mõelda ja planeerida. Ma arvan, et temas on ka midagi head.
______________________________________
Hei hei jälle siis uus osa.
Ärge unustage ka  voteda ja näeme järgmise osaga😘
                     ❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Where stories live. Discover now