Täna ärkasin ma rõõmsa tujuga ja minu imestuseks ei olnud Sten minu toast minema läinud vaid maganud ikka veel.
All sõid mu vanemad
"Hei kullake!"
"Hei paps!"
"Kas täna plaane on?"
"Ei täna lihtsalt lebotan"
"Okei, ega meil ka plaane pole peale kodu koristamise"
"Kas ma pean ka koristama?!?"
"Kui Sten tahab, siis jah"
"Oh tore!"
"Arvad, et ta ei taha, et sina teeksid tuba korda"
"mm Jaa"
"Ütleme nii, et kui mulle ei meeldiks mingi tüdruk siis ma küll laseks tal koristada. Või sa meeldid talle" muigas isa
"Unusta ära, ME EI SALLI ÜKSTEIST!
(võibolla)""Noo see pole minu asi mine küsi, kas ta süüa tahab ja siis tulge sööma, kuna ma vean kihla, et ta tahab"
"Okei"
Ülesse minnes lootsin südamest, et Sten seda ei paluks, kuna isa hirmutas mind selle jutuga.
Sten ikka magas, on alles unekott.
"Kuule ärka ülesse" togisin teda
"Mm"
"STEN?!"
"Midaa?!?"
"Ärka ülesse!"
"Miks?"
"Ma tahan sulle midagi tähtsat öelda"
"Noh" tõusis Sten ärevusest istukile
"Tule sööma"
"Tõesti tähtis!"
"Arvad et oleksid muidu üles ärganud või?"
"Võibolla"
"Usun ma jee"
"Üks asi veel"
"Mis?"
"Sa saad valida et kas ma pean oma tuba koristama või mitte, aga ma ei pea ONJU?!?"
"Muidugi pead"
"Ughh ma vihkan sind!"
"Aga tegelikult on üks asi mida sa pead täitma, siis ma isegi ei taha et sa koristaksid"
"Kui see on midagi rõvetat siis ma küll pole nõus"
"Ei, sa pead minuga välja tulema"
Ma vaatasin teda vihaselt ja siis natuke mõtlesin. Tegelikult ei ole see üldse hull ju lihtsalt lähed jalutama.
"Okei"
"Jess"
Ma pööritasin silmi selle üle.
Päev läbi ma lõsutasin diivanil, kuni Sten tuli ja ütles:
"Hakka varsti end valmis panema, me läheme ja pane soojalt riidesse"
"1.Ma juba mõtlesin, et sa ei unustad
2.Unusta ära, mul ei hakka külm!"Ma läksin üles ja tegin endale väikse meigi ja valisin riided.
Hakkasime jalutama.
"Miks sa auto poole ei tule?"
"Kuna me lähme jalgsi" ütles Sten
Ma läksin mossitades ta juurde
"Kuhu me siis lähme?"
"Siis näed"
Natuke aega hiljem olime kohal. Me olime mere ääres, see oli jube ilus vaade.
"Ma ei teadnudgi, et sa tead selliseid kohti. Ma arvasin, et sa tead selliseid kohti nagu ööklubi, nurgatagused, kus saab suitsu teha ja mingid mahajäetud majad jaa..."
"Okei aitab, näe seal on mu sõbrad!"
"Oota sa tahtsid et ma saaks su sõpradega kokku?!?"
"Mm jaa"
Ma ohkasin, kuna mul polnud ka teist valikut. Sten ja ta sõbrad rääkisid juttu, kuid mul hakkas juba külm kuna tuul puhus.
"Sten mul on külm"
"Oii kas tahad sooja!" mõnitas keegi steni sõpradest ja ta puhus suitsu näkku.
Ma hakkasin selle peale köhima. Sten andis mulle oma pusa ja lubas natuke siin lähedas metsas niisama ringi kõndida.
Olin juba pikka aega jalutanud, kui otsustasin tagasi jalutada. Teel kohtasin mingit Steni sõpra:
"Hei, sa oled Melissa onju?"
"Hei, jep ja sa Steni sõber"
"Täpselt"
Ma mõtlesin et see on jälle Steni mingi kätte töö, et ta tahab enda kohta teada läbi oma sõbra, aga see Harli, ehk Steni sõber rääkis hoopis üldse millegist muust ja oli väga naljakas.
Meil oli lõbus, tagasi jõudes nägin, et sinna oli tulnud rohkem rahvast ja Steni küljes oli mingit kaks tüdrukut.
"Saaksid mind siit rannast välja juhatada palun?" küsisin Harlilt
Ma tundsin kuidas minu usaldust, mis hakkas tasapisi tulema purunes!
"Ikka, aga miks selline meelemuutus?"
"Ausalt öeldes ma ei viitsi teda seal niisama passida pealt, kuidas Sten teistega flirdib"
"Oki, Tead sa meeldid Stenile, aga kuna ta peab pingutama tahab ta vahel tüdrukuid, kes lasevad tal igasugu asju teha ta on nagu sellest sõltuvuses"
"Kust sa tead?"
"Ta ütles seda mulle"
Sellel hetkel mul tuli meelde, et ma ei tohi selle pärast kurvastada, kuna see on tema elu ja mina ei suuda teda muuta.
"Aitäh, et saatsid"
"Pole tänu väärt"
"Tsau!"
"Tsau!"
Vähemalt keegi, kes oli ta sõpradest normaalne.
Õhtul olin oma toas ja lugesin enne magamaminegut raamatut.
Siis tuli Sten mu tuppa ja ütles:
"Sa oleksid võinud mulle ka öelda, et lähed, ma hakkasin muretsema, miks sa vähemalt ei öelnud et lähed?!?" Oli Sten veidi pahane.
"Äkki selle pärast, et ma ei viitsi passida sind, kuidas sa lihtsasti kättesaadavaid tüdrukuid oma vastas soojendad"
"Mida?!? Nad ise ronisid mu külge ja küsisid, et kas nad võivad natuke olla. Ma polnud jõudnud vastatagi, kui juba nad olid mu küljeall. Ausõna ma ei taha kedagi peale sinu oma küljealla."
"Ma ei tea, Harli rääkis küll teist juttu"
"Mida!??! Ta tahab koguaeg tüdrukuid, kes mulle meeldivad! Ära teda palun usu"
"Ma pean mõtlema ja mind ei kotti su suhted, head ööd."
Olin veidi pahur Steni peale aga samas tahtsin teda uskuda, sest mulle ei meeldi temaga riius olla.
______________________________________
Hei hei uus osa üleval, kuidas meeldis??? Võite kirjutada kommentaaridesse. Ma mõtlesin et panen täna mingi väikse osa aga tundub et väga lühike see küll pole😅
Ärge unustage voteda😘
❤️Mammu❤️
STAI LEGGENDO
Pöördumatu armastus
Storie d'amore"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...