Mu uksele koputas ei mitte keegi kui ainult Natali.
"TÄHTIS UUDIS!""Noh?!?"
"Sten läheb Lisaga homme ööklubisse"
"Ma ei tea kas see on hea mõtte, ta ju ei armasta mind" Ma oleks JÄLLE nutma puhkenud kuid suutsin ennast tagasi hoida ja mul tuli pisar silma.
"Seda arvad sina"
"Sa ei tunne teda ju"
"Isegi su jutust on aru saada et see oli ootamatu pööre ja vähesed tuleksid nii idiootsele mõtele"
"Ma teen seda" proovisin enesekindlam olla. Tegelikuses kartsin väga temaga kohtuda
Natali pühis mu pisarad ja läks ka siis magama.
Ma sättisin ennast voodisse ja hakkasin teateid vaatama. Okei, see on imelik. Miks peaks Lisa mulle snappe saatama?!?
Päeva parim kink Sten-ilt, läheb veel paremaks😏😏
Aghh, ma vihkan seda inimest!!!
Hommik
Ma tegin ennast korda ja läksin alla, Natali pidi ka mind seal ootama.
"Tead mul tuli mõtte, nagu ta teab et sa oled siin ja sa otsid teda, aga mis siis kui sa täna üldse enda nägu talle ei näitaks ja me lähme linna sööma, veekasse ja shoppama! Ainult õhtul enne pidu tuleme tagasi ja teeme korda"
"Hea mõte"
Ma võtsin ruttu oma asjad ja läksime siis sööma.
Kell 20.08 (ei viitsi linnas käigust rääkida😏)
Me olime tagasi ja meil oli väga palju asju ostetud. Ma mäletan kui ükskord otsustasin et ei käi enam palju pidudel aga jälle...
Me tegime Nataliga meigid ja ta aitas mulle riided valida. Tegime ka pildi
Olimegi valmad. Peo uksest sisse astudes jäin ma silma paljudele ja ka Sten-ileTema häbelikud pilgud meeldisid mulle kõige rohkem aga kahjuks oli seda vähe sest Lisa ameles koguaeg temaga.
"Mul on villand! Pole mõtet ma lähen tagasi!" kurjustasin"Ei, mitte mingil juhul!"
"Ma ei suuda vaadata teda Lisaga amelemas!"
"Oota, ma natuke lähen jutustama nendega"
Ta tellis paarist joogid ja sammus nende laua juurde.
"Hei!" ütles ta neile
"Mida sa siit tahad?!?"
"Ää mõtlesin teiega koos olla, te tundute nii äge paar ja sa oled jumala ilus"
Lisa silmad läksid särama. Kellegile ei meeldi ta ja see oli vist ta esimene kompliment.
Lisa jäi veel Nataliga juttu rääkima ja Sten hiilis nende juurest minema ja läks tantsima.
Ta oli juba mul üpris lähedal aga ma ei teinud sellest välja. Ma isegi ei vaadanud teda. Üks poiss kutsus mind tantsima. Õnneks sai ta inglise keelest aru.
Me tantsisime koos ja ma nägin kuidas Sten läks aina vihasemaks.
MIKS TEMA VÕIB OLLA KÕIGIGA JA MINA MITTE!! Hull inimene
Sten-ni vt
Ma nägin Melissat, ta oli jumala ilus. Ma proovisin temale läheneda aga tundus et ta on kaotanud täielikult huvi minu vastu...
Lisa märkas et ma jälgin Melissat ja ta läks kurjaks
"Mida kuradit sa teda vahid?!? Mina olen sinu tüdruk ja sa ei vahi kedagi teist!""Sorry!"
"Lähme!"
Ta haaras minust kinni ja suudles mind. Melissa märkas seda ja läks meie lähedusest eemale. Ka Lisa tõmbas mu siit peolt minema.
Melissa vt
Ausõna, ma ei suuda seda enam vaadata! Natali oli juba nii purjus et ei märganud minu lahkumist.
Hotellis ei suutnud ma magama jääda. Mitte millestki pole kasu! Nutmide teel jäin ma ka lõpuks magama.
______________________________________
Uus osa! Mulle on teile väga suured tänusõnad, AITÄH AITÄH AITÄH
Ma olen esimesel kohaal!!!!!!!!!
See on minu jaoks väga suur asi
#1- ROMANCE!!!!
ARMASTAN TEID💋💞💋💞💋💞💋
❤️Mammu❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Pöördumatu armastus
Romansa"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...