Viimne Pidu

1K 67 6
                                    

Ennem kui lugema hakkate palun vastake mu küsimusele mis lõpus tuleb, SEE ON MAAILMA TÄHTSAIM
______________________________________
Täna hommikul pidin ma ise enne kooli süüa tegema kuna ema on haige ja ta oksendab. Ausalt öeldes kui mind  hinnatakse kogu maailmaga kui hea ma söögi tegemises olen siis ma oleksin enda vanuse gruppis viimasel kohal. Õnneks isa andis alla ja tegi enne tööd mulle muna.

Koolis tuli mu juurde Janeli ja Sten. Mõlemad kallistasid mind. Kolmekesi klassi minnes vaidlesid nad selle üle kes millal minuga koos istub. Vaidluse lõppus leppisid nad kokku et täna istun ma terve päev Stenniga ja esmapäeval Janeliga.

Kuna täna oli reede polnud ka palju tunde. Sten tegi seda meelega. Ta käis mulle pinda kooli kõige rangema õpetaja tunnis.
"Melissa Melisaaaaa!" sosistas Sten

Okei, mul sai mõõt täis!

"Mida on? Palun, kas vahetunni ajal ei saa rääkida!!!!????!!!" ning siis see juhtuski...

"Nii, Melissa ja Sten. TE JÄETE PEALE TUNDE ja lisaks sellele et te praegu kasutate mu 45 minutit saate märkuse ja kahe tunnis kuulamise peale!!!!!"

Vahetund

"Aitäh Sten"

"Sorry. Ma lihtsalt ei saa aru kuidas ta näeb kõike"

"Ma ei tea, mida sa siis tahtsid?"

"Kas saa peole tahaad tulla?..."

Ma korraks tõesti vaatasin teda sellise pilguga et kas sa teed nalja??

Ma ohkasin ja vastasin
"Okei, arvesta enam ma siis ei taha peole tulla, see on viimane sellel kuul"

"Aitäääh"

Kool oli läbi ja ma hakkasin kodus ennast valmis sättima. Tore ühes mõttes et emal pole jõudu vaadata mu hindeid. Nagunii ta juba lubas ja ei saa midagi teha. Ma panin selga veinipunase kleidi ja musta jakki.

Olimegi siis teel sinna. Peol oli lahe seltskond ning mul oli tuju aina rohkem pidu panna. Ma olin juba palju joonud aga Sten küll mitte. Õnneks ta oli minuga koos.

Lisa vt
Olin selga pannud seksikad riided ja kauni meigi. Isegi kui seal on Melissa siis mind ei koti ja Sten saab minule.

Peol

Vot seal ta ongi. Ta on alati ilus olnud aga nas üldse ei pane mind tähele.
MELISSA PEAB MIND KARTMA!
MA OLEN OTSUSTANUD ET MELISSA SAAB OMA KÄTTEMAKSU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stenni vt
Olime Melissaga palju tantsinud ja ta on jube purjus. Siis ta veel koperdas mitu korda. Ma viin ta koju! Ma ei taha talle halba. Õnneks tal hakkas halb ja ta oli ise ka nõus pigem koju minema.

Ta kodus oli õnneks isa tööl ja ema magas niiet keegi ei näinud et ta purjus on. Ma olin Melissa voodisse magama jätnud ja akna ka natuke lahti twinud ey värsket õhku oleks seat auaalt öeldes on kaugelt tunda et ta on joonud.

Lisa vt
Ma hakkasin otsima kuhu nad läksid aga ei leidnud kuskilt siis tuli mingi võõras poiss kes otsis ka samuti midagi. "Hei otsid kedagi?"
"Jah, ühte tüdrukut nimega Melissa ta oli siin ennem selle idioodiga kes ta ära võrgutab"

"Sten?"

"Vot jah!"

"Appi, mul sama teema ainult Stenniga"

Me mõlemad vaatasime üksteist kavala näoga. Me olime pool tundi juttu rääkinud ja me saime selgeks oma eesmärgid. Meil oli ka plaan, ta nimi oli muidu Tanel.

Õnneks tuli ka varsti Sten tagasi ilma Melissata! Meil tuli veel parem plaan!

Tagasi Melissa vt
Kell on 2.54 ja ma ärkasin üles. Imkombel olen ma oma kodus ning pea räigelt valutab. Kas Stenniga on kõik korras? Ma võtsin telefoni ja hakkasin Stennile helistama aga ennem seda nägin sõnumit Tanelilt!?!

Seal oli:

Sten petab sind😥Sa oleksid pidanud mind uskuma, ta läks peolt tema juurde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sten petab sind😥Sa oleksid pidanud mind uskuma, ta läks peolt tema juurde....
______________________________________
Heii, see oli siis uus osaa. Okei nüüd küsimus...........................
Ma realselt ei taha kahte raamatut nimega armastust otsides ja armastust otsides 2. Ma arvan et kustutan need raamatud ja panen sellele raamatule uue pealkirja
AGA MILLISE?????? ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Paaaluuuun aidake mind ja pakuge mingeid häid pealkirju. See oleks mulle väga suureks abiks😊😊😊😊

Aitäh et loete, votege ja aidake siis ka😉
                  ❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin