Jessica

935 67 16
                                    

Tuba sai koristatud ja kell oli juba 13.30 appi, ma pole ise ju valmis!

Ma panin ühe pikka kampsuni ja tegin lohaka patsi mis nägi tegelikult ilus välja.
"Tuli!!!" karjus ema

Ma jooksin ruttu alla. Mulle tundus et ema ja isa on sama elevil kui mina kuna nemad tahavad ka Jessicaga kohtuda.

Isa läks õue tema juurde ja meie jäime emaga kahekesi tuppa ootama.

Jessica vt

Olingi kohal. See maja on jumala ilus, võinoh minu oma oli suur ja rikkas aga tema oma on nii kodune ja pisike. Mulle kindlasti hakkab mu isa ja kasuema ja poolõde meeldima! Ma astusin auto uksest välja ja jooksin isa juurde. See tunne oli imeline. Ma näen esimest korda oma isa! Me kallistasime üksteist umbes 2 minta ja siis isa hakkas ennast tutvustama samal ajal kui me kohvreid taksost võtsime.

Melissa vt

Me emaga vaatasime aknast mida isa ja Jessica teevad. Varsti jõudsid nad tuppa ja me hakkasime üksteist tutvustama Jessica oli niiiiii fucking ilus!

Selline näeb ta välja ja ta lõpetas juba kooli ning ta oli oma eelmises koolis väga poulaarne ning tema ex oli ka koolis kõige popim

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Selline näeb ta välja ja ta lõpetas juba kooli ning ta oli oma eelmises koolis väga poulaarne ning tema ex oli ka koolis kõige popim.

"Hei, mina olen Melissa" ütlesin

"Hei, Jessica" ütles ta vastu

Siis segas ema vahele
"Jessica tore et tulid ja ma loodan et tunned ennast koduselt. Kas sa tead miks sa siin oled ja miks su isa siin on?"

"Jah, me oleme isaga rääkinud sellest kui ta sai teada"

"Okei, sa võid mind emmeks kutsuda aga kui sa tahad võid ka nime öelda"

"Oki"

"Ja kahjuks me peame emaga minema kohevarsti tööle, sa jäed meie kalli tütre Melissaga, loodame et saate siin koos tutvuda ja lõbutseda ning õhtul saame neljakesi koos olla"

"Okei, võin juba öelda et tunnen ennast täiega hästi kuna mu ema ei tegelenud minuga üldse ega hoolinud minust aga teie olete nii teistsugused"

Vanemad naeratasid ja siis hakkasid nad minema. Me jäime kahekesi.
"Lähme minu tuppa, seal sa ööbid, ma usun et sind ei häiri kui me ühes toas peame olema?"

"Ei"

Kell oli juba kolm ja me just lõpetasime asjade pakkimise. Tal on lihtsalt nii palju asju ja kõik olid nii ägedad.
"Kas sul poiss on?" alustas ta küsimustega kui me elutuppa istuma läksime.

"Jap, aga sul"

"Mul oli aga me läksime lahku, ma tahaksin su poisiga kohtuda kuna ma võiks ka teada kes mu kasuõe poiss on"

"Võimalik et kohtud temaga täna kuna ta tahtis täna siia tulla"

"Äge!"

"Kas sul on plaane ka kelleks sa hakkad?"

"Ja, ma olen juba väiksest saati sellest unustanud. Ma tahan küüne tehnikuks saada"

"See tähendab et sa oskad küüni värvida?!?"

"Jaa ja mul on palju küünelakke ja igasugu veel"

"Kuule viitsid mul küüned ära värvida??"

"Davj"

Sellised olid ss mu küüned

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sellised olid ss mu küüned

"Kuule ma käin pesus kuna ma tunnen ennast mustana sest ma olen nii palju kolinud"

"Oki, Sten tuleb ka varsti"

Jessica läks pessu ja Sten helistas mulle

"Tsau musi"

"Tsau"

"Ma hakkan tulema"

"Okei, mul on sulle üllatus, helista mulle siis"

"Okei"

Stenni vt

Olin Melissa juures ning ma mõtlesin teha üllatust talle ning koputan ta toa uksele ja siis lendan talle peale.

Toas ringi kõndides kuulsin et Melissa on pesus. Oh ehmatan teda veidi.

Ma läksin ukse juurde ja tegin järsku ukse lahti
"Appiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

OMG OMG OMG Kes ta on?!?!?

Ma panin ukse pauguga kinni ja mõtlesin korraks Kes ta on?!?

Tegelt ta üli seksikas või EI, EI OLE!!
MELISSA ON KÕIGE SEKSIKAM IKKA

Kus Melissa siis on. Ma läksin tema toa juurde ja adtusin sisse seal ta oligi, ta kuulas muusikat.

"Hei"

"Hei, ma ütlesin et sa helistakdid ju"

"Sorri ma tahtsin üllatust teha"

"Okei, miks su nägu on selline nägu oleksid surnut näinud"

"Ma ei tea, ma arvan et näed luulusid ja mu nägu on täiesti normaalne ja seksikas"

"Ha-Ha-Ha"

Jessica vt

Kas tema ongi Melissa poiss?!?
Ütleme nii et ta tegi siis hea valiku

Aga mul selline tunne et ma ei taha enam kunagi seda inimest näha
Mul on nii häbii

Miks ma pidin temaga kohtuma nii et mina olin üleni paljas?!?

Aga nagunii ma näen veel teda.
Ma panin ennast riidesse ja läksin Melissa juurde alla
"Tsau lõpuks jõudsid ka" ütles Melissa

"Nii Sten sa tuttavaks see on minu poolõde Jessica!"

"Tere" ütles Sten piinlikust tundes

Samat moodi ütlesin ka mina hei.

Melissa vt

Nad käitusid väga imelikult. Nad nagu tunneksid üksteist aga ei tahaks üksteist tunda. Ah mul on lihtsalt luulud. Me läksime üles minu tuppa filmi vaatama ja samal ajal sõime popcorni.

Stenni vt

Melissa läks korraks filmi ajal vetsu ja ma jäin Jessicaga Melissa tuppa. Ma proovisin teda mitte vaadata kui järsku lendas ta minu ette ja ütles väga karmilt:
"See insitent jääb ainult meie vahele, mitte keegi ei saa sellest teada, SELGE?!?!!"

"Ma arvan et ma ei saa lubada kuna ma pean päevikut ja kirjutan sinna kõike" naljatasin

"Lollakas"

"Okei rahu, ma tegin nalja"

Ta mängis solvunut, lõpuks tuli Melissa tagasi ja me vaatasime filmi lõpuni.

Melissa vt

Film oli läbi ja me hakkasime Jessicaga Stenni koju saatma.

Õhtul kodus vaatasime veel neljakesi telkut ja sõime pitsat
______________________________________
Loodan et meeldis ja vote ka siis😎
                    ❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora