Suvesõber

1.1K 80 12
                                    

TEATE MIS TÄNA ON?

EI OLE MU SÜNNIPÄEV, VAID SUVEVAHEAEG!!!

Ma olen seda terve igavikku oodanud, ma lõpetasin lõpuks 10-nda klassi.

Ja iga kord kui suvevaheaeg tuleb, siis me lähme perega meie suvemajja, mis on üpris väike aga seal on lähedal tiik, mis on hästi korras hoitud ja seal saab ujumas käia!

Majas on miniköök kus on laud ja kuhu mahub istuma neli inimest, wc, kaks magamistuba, ühes on suur voodi ja teises ka suur voodi, kus siis magan mina ja mu toas on väike telekas ja lahtikäiv diivan kuhu peab Sten minema.

Kool oli ilusti lõpetatud ja hinded olid 4,5 üks 3 ka aga ikkagi lõpetatud.

Kodus hakkasime kõik asju pakkima.

Mul oli mingi 10 tuhat kotti ja Sten võttis ainult 1 seljakotti, ma tõesti ei saa aru, kuidas ta saab ainult ÜHE kottiga olla aga mul on suva.

Olimegi kohaaal! Ma ringutasin ennast, kui olin autost väljunud ja jooksin ruttu oma tuppa et asju pakkida.

Olin asjad ära pakkinud ja mõtlesin päevitama minna

"Ega mind ei häiri kui sa siin riided vahetad" muigas Sten

"Pervo selline"

Ma läksin wc ja vahetasin riided ära. Läksin veel oma tuppa et päikese prillid võtta ja juba siis tuli mul selline tunne, et ma enam ei tahagi siin olla kuna Sten muigas, kui ma pikiinides oma tuppa tulin.

Olin juba 5 minutit päevitanud ja siis jõudis ka Sten mu juurde.
"Tahad ujuma tulla?"

"Ma päevitan ja praegu ei saa, kuna muidu läheb kreem laiali, mis ma just panin, aga pärast tulen"

"STEEENNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Karjusin ma täiest jõust, kuna ta viskas ämbritäis vett mu peale!

"Kui ma saaks siis ma lööks su maha!!"

"Võid ju teha"

Ma tahtsin teda kättega peksma, kuid ta võttis mu mõlemast käest kinni niimoodi et ma ei saanud mitte midagi kättega teha ja siis ta võttis veel mu kehast kinni ja suundus tiigi poole

"Sa ei tee seda, STEN EI EEEIIII!!.."

"Ma tapan suuu" karjusin, kui veest välja tulin.

Sten ainult naeris selle üle. Ma läksin treppi juurde, et oma rätik võtta. Siis nägin et Karlos(sõber kellega iga suvi siin koos aega veedame) kõndis siin ringi.

"Karlos!"

"Melissa"

Me jooksime üksteise poole ja kallistasime üksteist.

"Issand ma pole sind nii ammu näinud, kuidas sul läinud on?"

"Hästi aga sul?"

"Ka hästi mu vanematel oli vaja töö asjus üks poiss meiega kuuks ajaks kaasa võtta, ta nimi on Sten ja ta tuli siia kaasa"

"Okei"

Läksime koos Steni juurde:
"Hei Sten, ma olen Karlos ja me Melissaga oleme väga head sõbrad"

"Mäletad Karlos kui me kutsusime üksteist Suvesõpradeks!"

Me hakkasime selle üle naerma kahekesi naerma.
"Ja sa oled Sten?"

"Mhm"

Steni pilgus oli näha kadedust. Aga mind see ei häirinud meil oli nii lõbus.

Õhtul olime kolmekesi lõke ääres ja mina koos Karlosega rääkisime seiklustest, mis olime suvel siin teinud. Sten eriti ei rääkinud midagi.

Õhtul, kui tegime voodeid korda siis Sten hakkas rääkima:
"Kes ta selline on, mulle ta eriti ei meeldi, kas teil on omavahel midagi olnud?!" paukus Sten

"Ta on lahe tüüp, mulle meeldib, ei ja kas sa oled kade?" muigasin ma

"Ei ole!"

Ma itsitasin selle üle ainult ja lisasin veel juurde enne magamaminegut:
"Vaata sulle tegi nalja minu kiusamine ja nüüd teeb mulle nalja su kadedus ja sellega sobib kokku vanasõna, kes viimasena naerab naerab paremini!"
______________________________________
Hei hei, uus osa on üleval ja ma usun et homme tuleb uus. Ärge unustage voteda ja näeme järgmine kord!
                    ❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora