Mõned kuud hiljem. Kool algas, Sten ja Melissa armastavad üksteisest aina rohkem. Melissal on homme sünnipäev
"Hommik kallike! Täna on aktus ja sa pead ennast valmis panema!"
"Oh jah, jälle see kool. Nüüd siis juba 11-nes klass"
Ema naeratas ning väljus. Ma läksin alla sööma krõbinaid ja siis läksin pessu, valisin riided tegin meigi ja panin ka pildi üles nagu alati...
Melissa algusest peale... 🎒💦
Liked by Mellu,_Sten_ and 465 others
Jannu samaaa😫🖤💣💥💦Sten tuli mulle ka autoga koju vastu et saaksime kooli minna. "Tsau muzi" suudlesin ma teda
"Tsau pisike beebike"
Okei üks asi häirib mind. Koguaeg kui me kokku sasme mõtleme me üksteisele kiusu pärast mingid totakad nimesi. Ükskord nimetas ta mind portselan nukukeseks ja ma teda haisusokiks sest ta tuli just jooksmast.
Igatahes sõidu ajal sain teada midagi lahedaat(AINULT minu jaoks) ta annab mulle 100€ ja me lähme koos linna shoppama. I know see tundub veider aga samas ka armas sest ta saab vanematelt iga kuu 50€ ja kuna me oleme kaks kuud koos olnud umbes siis ta on terve see aeg minu jaojs raha kogunud. Muidu on Stenni vanemad üpris rikkad nagu te aru saite.
Nüüd ongi see aeg kus me oleme Stenniga linnas ja sööme kohvikus.
"Sten, ma ütlen sulle midagi""Mida, kas juhtus midagi, kallike?!?"
"Midagi ei juhtunud lihtsalt mulle on see teine suhe... Noh mul on olnud veel üks suhe. See algas sellest et ma käisin 13 aastaselt koguaeg "lahedate"
inimestega ja siis üks poiss lõi mulle külge ja see tundus lahe ning me olime koos. Tegelikult ei tundnud ma midagi. Ma seletasin et ma ei tunne sellest midagi kui sõprust. Ta aga tundis aga ta ei saanud midagi teha ning me läksime lahku""Okei, ma saan aru aga miks sa seda räõkisid?? Kas sa tunned ka mittemidagi?!?!?!?"
"Eiii, sind ma armastan aga ma lihtsalt nägin teda praegu ja ta vist armastab ikka veel mind"
"Aga sina mitte!"
"Seda küll"
Me sõime koos edasi aga kui ta nägi mingit poissi võttis ta ruttu mu kätest kinni. Kade...
Muidu läks päev väga hästi ja Sten pani Facebook-is ka selle peale et ta on minuga suhtes. Kindla peale selle pärast et näidata et ma pole vaba.
Õhtul lugesin raamatut ja läksin magama.
______________________________________
Jeeyy uus osaa. Loodan et meeldis ja votege ka kindlasti😉😉
❤️Mammu❤️
ESTÁS LEYENDO
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...