Kade suudlus

1.1K 84 6
                                    

Ma tõusin väga vihaselt püsti jaa läksin tema juurde ja suudlesin teda aeglaselt ja salaja piilusin Stenni poole ja ta nägu oli realselt vihast punane.

Ma eemaldusin Alexsist ja muigasin kui Stenil surmav pilk Alexsi poole vaatas.

"Te võiks endale lausa toa võtta" ütles see sama, kes mulle selle teo andis ja Sten tõusis selle peale püsti.

"Tead võtamegi" ütles Sten ja tõmbas mu endaga ülesse.

"Mis sul arus on?" küsisin Stenilt ja hakkasin alla minemata aga ta tõmbas mu enda juurde ja suudles mind!!!!

Ma algul olin imestunud aga siis sain aru mis juhtus ja lükkasin ta eemale.

"Saa aru! Sa ei meeldi mulle ja ei hakka meeldima ka! MINA KAON!"

Steni vt

"Teaad ütleme nii et see oli kõige haledam tegu üldse, mis oli lahe, kuna ma pole ausalt öeldes kunagi näinud tüdrukut, kes annaks korvi SINULE!" tuli Ken ja lohutas mind, kuid samas naeris.

Ma olin viha täis, kuidas julgeb ta mulle ei öelda, kuidas ma talle ei meeldi?

Melissa vt

Ma ei taha temaga tegeleda, ta on mingi fuckboy, kes tahab mind ära kasutada. Pigem ennem muutugu kui minuga mingeid plaane pidada.

Tegelt see suudlus oli niiöelda hea...

OOOTAAA MIDA?!? MA JUST EI ÖELNUD SEDA VÕI ÜTLESIN?

Okei ma unustan lihtsalt selle ära.

Ma olin oma toas ja lugesin raamatut.
Siis koputas Sten mu uksele ja küsis:

"Võin sisse tulla?"

Vaikus

"Vabandust et nii tegin, ma luban, et enam niimoodi ei tee"

Vaikus

"Oleme vähemalt sõbrad?"

"Ainult siis kui jätad mind täna rahule"

"Okei!" ütles Sten rõõmsalt ja lahkus lõpuks

Ülejäänud päev rääkisid Sten mu vanematega juttu ja ma passisin raamatut, kuna see oli parim raamat!
______________________________________
Pole ammu kirjutanud-tean
Oli igav osa-tean
Aga vähemalt minu heaks vote seda ja loodan ise ka et järgmine osa tuleb peagi
❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin