"Palju õnne sulle.... Palju õnne sulle!!!
Palju õnne kallis Melissa!!!!!!!!!!!!!!!"
Laulsid mulle mu kallid vanemad."Aitähh!"
"Oledgi nüüd juba seitseteist"
Täna tuleb parim päev ever. Ma lähen Janeli, Melani, Stenni ja kahe klassikaaslasega koos hotelli üheks päevaks puhkama ja seal on spa ka. Ajaa Sten võis ka ühe sõbra kaasa võtta et tal igav ei hakkaks aga mulle peab ka ta meeldima.
!OMG!
Mu elutuba!!!
Nagu WOW!
Ma olin täiega üllatunud kui nägin seda. Tänane hommikusöök oli ka lihtsalt best, see oli mu lemmik küpsisetort.
Mu sõbrad pidid kell 14.00 mu kodus olema ja siis lähmegi kõik koos hotelli.
Ma hakkasin ennast ka valmis panema. Käisin pesus ja siis tegin väga kooralikult endale meigi ning panin enda lemmik kleidi.
Muidugi ka tegin pildi.Melissa Seitseteist aastat elurõõmu, aitäh kallikesed kes mu elu õnnelikuks teinud on💞
Liked by Jannu, _Sten_ and 687 othersOlingi valma ja Sten oli ka juba jõudnud kohale. Varsti jõudsid teised ka.
Olimegi hotellis. Kõik said erinevad ruumid mul oli mere teemaline kuid teistel tavaline.
See on siis minu ja Stenni tuba.
See on Janeli ja Melani tuba.
See on veel mu kahe klassiõe Lisette ja Liselle tuba.
Ning see on Stenni sõbra Jako tuba.
Jako on mu klassivend ja Stenni hea sõber(Liselle crush ka).Kui olime kõik enda asjad ära pakkinud algas kõigil vaba aeg. Mõned läksid massaaži, mõned veekasse ja mõned jõusaali. Ma läksin natuke trenni tegema.
Pool tundi hiljem läksin veekasse. Veekas olid Jako, Liselle ja Sten.
Ma läksin nende juurde mullivanni.
"Kus siis teised on?" küsisin"Läksid kolmekesi massaaži, jõusaali nad ei tahtnud minna aga ennem olid nad siin." vastas Sten
"Me Stenniga ei viitsi küll massaaži minna aga varsti lähme jõusaali" ütles Jako
"Ma tulen ka teiega" lisas Liselle ruttu Jako juttule
Ma ainult muhelesin selle üle. Olime läinud kõik ühe sügava paseini juurde ning mõtlesime seal ujuma hakkata. Liselle ja Jako hüpasid ennem ja siis mina ning Sten aga ennem ütles Sten
"Vaata ma näen seal kedagi" vihjas Sten paseini poole"Ei ole seal kedagi" ütles Liselle
"On, ma arvan et see inimene kes seal on, on sünnipäev"
"Mida!?!"
Ja ma kukkusin vette
"Stenn!!!"Sten hakkas Jakoga naerma. Ma lihtsalt vihkan teda. Sten hüppas lõpuks ka vette aga pommi nii et ma jäin jälle ilma õhuta.
Peale pesu läksime siis omapead ning tagasi tuppa tulles hakkasin ennast õhtuks valmis panema.
Nüüd istusimegi kõik koos ja ootasime tellitud toitu, sellel ajal hakkasid nad kingitusi andma. Vanemate kingitus oligi see et ma saan sõpradega hotellis olla ja natuke ka meigi asju.
Janeli kinkis mulle raamatu mida ma tahtsin saada aga see oli nii populaarne et ma ei saanud endale lubada ja kaardi kus on igast meie aastast kus me koos oleme. Ma lihtsalt aemastan teda
Melani kinkis kaelakee ja 20€-se kinkekaardi.
Liselle kinkis pildiraami kus olime koos ja parfüümi.
Lisette kinkis 20€ ja kaardi kus oleme meie.
Jako kinkis ka 15€ ümbrikus.
Ning Sten ütles et kingitus tuleb homme ja see kestab terve päev. Ma olen nii elevil.
Õhtu koos imeliste inimestega oli lihtsalt parim! Õhtul läksime veel peole tagasi tulles läksime kõik magama. Kuid Liselle jättis Lisette oma hotelliruumi üksi...
______________________________________
Mis võis küll Lisellel juhtuda? 🤔
Ma loodan et meeldis, votege ka siis😚
❤️Mammu❤️
ESTÁS LEYENDO
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...