Ma sain midagi kohu- tähendab midagi lahedat teada. Viimane päev kui Sten siin on, on ka mu vanemate pulmad ja need toimuvad homme.
Kui olime kõik suvemajas on sellest juba nädal aega mööda läinud.
Eelmisel nädalal siis juhtus naljakaid asju, näiteks mingi imelik, kes oli kade kui sai teada, et käisime koos kahekesi suvemajas tahtis mind vette lükkata, kui ma telefonis olin aga siis tuli Sten viimasel hetkel ette ja see tüdruk kukkus ise vette.
Kõik naersid, ma mitte ja kui Sten nägi mind, siis lõpetas ka tema naermise. Ma nägin, et tüdruk oli mingit kreemi pannud, mis tegi ta keha pruuniks ja kui ta veest välja tuli oli ta jube valge nahaga.
Muidu oli Steniga isegi lahe. Ta suudab ka mind juba naerma ajada aga vahel on ta ikka täielik pervert.
Ma ei tea miks, aga vahetevahel, kui me oleme Steniga kahekesi, siis ta käitub nii toredalt ja armsalt. Ta on tõesti muutunud. Ja kõige hullem on see, et ma punastan nii tihti, kui ta teeb komplimente, ma ei ole kindlasti armunud, või ikka olen? Ei ei ei ole, temaga on lihtsalt tore olla.
Järgmine päev
Issand täna ongi see päev käes. Minu ema ja isa abielluvad!!!
Ema, isa koos Steniga läksid juba ära ja mina jäin üksi koju. Isa lubas mulle kell 14.00 järgi tulla ja kell on 11.00 niiet mul on aega.
Pesus oli käidud, söödud juba ammu ja nüüd valisin riided. Kui riided valitud tegin ka endale meigi. Nüüd oli kell 13.40.
Ma olen praegu pulmas ja kõik võtavad endale kohti peale minu. Mina ja Sten hoiame mu vanemate sõrmuseid.
(Selline on see laulatuse koht)
(Ja siin me sööme)
Ma olen nii elevil ja rõõmus. Ja sealt mu vanemad tulidgi...
Mu ema oli nagu printsess ja isa prints.Hiljem
Söögilaua ääres alustas isa oma juttu:
"Aitäh, et te kõik kohale tulite ja kõige suurem aitäh Stenile, kes aitas mind algusest lõpuni. Me ükskord käisime kahekesi väljas ja ta ütles, et kas ma olen Eliisiga abielus. Kui ma vastasin ei mõtlesin, et peaksin seda tegema. Me valisime kõik asjad ära kus ja kuidas teha ja nüüd ma olengi teie ees"Mu vanemad hakkasid jälle suudlema
ja ma sositasin stenile vaikselt: "Sellepärast käisitegi väljas ja sa teadsid mind kutsuda akna juurde"Ta lihtsalt noogutas muiates.
Nüüd oleme tantsu põrandal ja mu vanemad tantsivad kuskil keskel aga ma istun nurgas ja söön viinamarju.
Siis ehmatab Sten mind küsimusega
"Kas võin teid tantsule paluda printsess?"Ma noogutasin naerdes, kuna ta ütles seda nagu mingi kuningas.
Me hakkasime tantsima sellise muusika järgi, kus me pidime oma kehad kokku panema ja mul oli kõhus imelik tunne.
"Kas ma olen kunagi öelnud et sa oled kõige kaunim inimene üldse"
Ma hakkasin ütlema ei kuid ta lähenes ja SUUDLES MIND. Kõige hullem, ma suudlesin teda vastu!!!
"Melissa, ma armastan sind ja armastasin juba siis, kui nägin sind koolis, ma lootsin, et teistega olles ma tunnen sama mida sind nähes aga ei. Iga sinu liigutus, iga sinu sõna paneb mind naeratama ja tekitab kõhus liblikaid. See, et ma olin teistega oli sellepärast, et saaksin sinust üle aga ma ei saa mõtlen koguaeg, et mis siis kui see oleksid sina, see tüdruk kes ihaldab minuga olla"
"Ma olen ausalt öeldes sõnatu, aga ma tunnen, et ma olen sinusse armunud" laususin punastades
ISSAND MIDA MA ÜTLESIN, Aga ma ei tea, ta meeldib mulle. Ta suudles mind jälle oma pehmete huultega, ning hoidis õrnalt kui ka samas tugevalt kinni minust. Ta tundus justkui unistuste prints!
Minu vanemate pulmad on parim asi elus kõigis mõtetes.
Me kõik tantsisime rahulikkult ja siis nägin midagi kohuavat!
"APPIIII!!!"...
______________________________________
Mis võis juhtuda?!? Kes karjus?!?
Loodan et muidu meeldis😘
❤️Mammu❤️
ESTÁS LEYENDO
Pöördumatu armastus
Romance"Oota! Sa tahad öelda et ma pean kuu aega mingi kuttiga koos elama!?!" See tundus kõige lahedam asi eales kuniks sain teada kes see poiss tegelikult on. "Ema, isa, ta ei tohi siia jääda!" TA ON KOOLI KÕIGE POPULAARSEM POISS JA SAMAS KA F*CKBOY!!! (...