Allergiline

1.6K 94 10
                                    

Hommikul ärkasin üles ning läksin pessu. Kui olin pesust tulnud ja hakkasin oma tuppa minema nägin, et Sten oli juba üleval ning vaatas mind irvitades.

"Mida sa vahid? Kao palun mu toast minema! Ma tahan riideid vahetada!"

"Esiteks see on ka tervelt kuu aega minu tuba, teseks miks ma ei või nii ilustat tüdrukut vaatata, kolmandaks täna õnne et ma mingi pervert pole"

Kui ta lõpetas rääkimise, läks ta rõõmsalt kööki. Tal oli midagi nagu plaanis kuid ma ei hakka tema järel nuhkima kuna ma olen ta vastu allergiline.

"Hommik" hüüab ema
"Hommik" ütlesin ning hakkasin pannkooke sööma.
"Emme need pannkoogid on maailma parimad mida ma saanud olen!"
"Oi aitäh Sten! Sa oled nii hooliv"

Tegelikult on ta südametu!
Kuid ma ei tohi seda öelda muidu ema pahandab.

"Kuule Sten tahad täna minuga jooksma minna? Saame meeste juttu ajada"

"Muidugi! Ma usun et meil tuleb tore jooks."

Issand, see ei teota head.

Koolis:
Jess! Lõpuks sain ma lahti temast.

"Tsau kuidas läheb kuuma kuttiga?!?"

"Ma üritan teda ignorerida kuna ma ausalt olen tema vastu allergiline!"

"Okei"

"Tead ma mõtlesin ning ma tahaks poissi endale leida"

"Päriselt!?! Appi! Ära muretse ma aitan sind sellega"

"Tore!"

"Kle äkki tuled peale kooli minu juurde?"

"Okei"

Tore on et ma ei pea koju minema kuna ma ei taha ültse sinna minna. Peale kooli vaatasid mind paljud õpilased imelikult.

"Kas sa saad aru miks kõik mind niimoodi vaatavad?"
Küsisin Janelilt

"Ma ei te-"
Kuid siis keegi segas vahele.
See oli mingi Steni klassist.

"Kas see on tõsi et Sten elab sinuga samas majas?"

"Jah, Aga mis see sinu asi on?"

"Tead on küll! Kui te olete suhtes siis ma tapan su oma kätega!"

"Ha-Ha-Ha! Võtke teadmiseks, et mulle ei meeldigi ta ning ma saan aru Stenist, et ta ei taha sinuga suhelda!"

Ta nägu läks üli punaseks kuid ta lihtsalt vaatas mind väga kurja pilguga ning sammus minema.

"Issand milline bitch! Kuidas ta julgeb! Minule meeldib ka Sten kuid ma ei tapaks sind sellepärast!"

"Tore!"

"Ja pealegi sulle ei meeldi ta, niiet ma ei pea muretsema et sulle ta meeldiks"

"Ma olin nii õnnelik, et sa olemas oled!"

"Mul ka!"

Tema juures tegin ma endale kuhugi ming konto ja me hakkasime poisse follow-ma.

Ma tahtsin juba kellegagi kohtuda kuid tean et pean ootama. Õhtul koju minnes olin ma nii vihane Steni peale kuna ta ehmatas mind kui ma küüsi lakkisin ning siis see pudel kukkus kõik mu küüntele. Vanemad ainult rõõmustasid.

NAGU KUIDAS!!!???!!!

"Kuidas teil siis jooksmas läks Sten ja Max? Millest rääkisite jne?"

Sten ja Max vaatasid korraks üksteist kavalalt ning siis ültles isa, et midagi erilist. Ma usun et neil oli midagi plaanis aga mida seda ma ei tea.

Igastahes tulin pesust ning nüüd sammun magamistoa poole.

"Kus mu lemmik kaisukaru on?!?"

"Ma ei tea" itsitas Sten

"Päriselt ka anna tagasi!"

Ma hakkasin ta käest krabama kuid ei ulatunud. Ma olin lihtsalt täiega vihane ning otsustasin lüüa kümnesse.

"Aaaaaauts!!!!!"
"Tea! Tüdrukutega ei jamata!
Olgu see sulle õppetunniks!"

Pöörasin talle selja ning läksin voodisse, kuid ma ei saanud und, sest sten naerab lihtsalt millegi üle ja ma ei saa aru mille. Sten oli juba naerukrampitesse suremas siis oli mul võimalus talt tahveka ära krabada OMG! seal oli video hommikust kui ma riideid vahetasin!
Kuidas sa julgesid! Ma kustutasin selle video ära ning andsin talle kõrvakiilu.
Ta oli selle ära teeninud!

"Head ööd! Ma armastan sind musike!" muigas Sten

"Ma armastan ka ennsat! Pervert!"
______________________________
Tean tean te võite mu maha lüüa kuna pole ammu uut osa teinud😏😏
Ärge unustage voteda uus osa tuleb siis kui keegi tuletab mulle meelde et ma võiks juba uue osa teha😄😄

❤Mammu❤

Pöördumatu armastus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora